دبیر استانی جمعیت رهپویان استان مرکزی؛
تابناک: هیچ نماینده‌ای از سوی ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در جلسه استاندار مرکزی حضور نداشته است و ائتلاف اصولگرایان در استان و کشور، حجت اله جودکی را به عنوان نیروی اصولگرا قبول ندارند.
کد خبر: ۳۱۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ 19 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مسعود امرالهی دبیر استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با اشاره به متن منتشر شده از سوی حجت اله جودکی در فضای مجازی و ادعای ایشان مبنی بر اینکه نماینده تشکل های ۲۵ گانه اصول گرایی در استان مرکزی هستند، اظهار داشت: آقای جودکی از آن روزی که آن توهین را در فلان اداره کردند از این سمت خود کنار گذاشته شدند و افراد اصولگرا و احزاب ارزشی و انقلابی اصولگرایی استان ایشان را به عنوان نیروی انقلابی و ارزشی به هیچ عنوان قبول ندارند.

دبیر استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: احزاب سیاسی اصولگرا و انقلابی و رئیس آنها محمدرضا باهنر و به دنبال آن حضرت حجت الاسلام الهامی نیا این فرد را به عنوان یک نیروی اصولگرا نمی‌دانند و طی حکمی که تصویر آن موجود است ایشان از سمت خود عزل و مطالب ایشان در فضای مجازی از زبان خودشان است و نباید این مطالب را از زبان تشکل های ۲۵ گانه اصول گرایی در استان مرکزی نشر داد.

وی با اشاره به نوع تفکر حجت اله جودکی گفت: این فرد را نه می‌توان به حزب اصولگرا و انقلابی و نه می‌توان به حزب اصلاح طلب نسبت داد و اصلا سمت و سوی سیاسی ایشان شفاف و قابل درک نیست.

امرالهی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور اعتقادی به استفاده نخبگان علمی، سیاسی و اقتصادی در کابینه و هیات دولت خود ندارد در نتیجه در جلسه‌ای که برای هماهنگی سفر ایشان ترتیب داده شده است نباید هم از نخبگان استانی دعوتی به عمل آورده شود.

دبیر استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به عدم دعوت از نیروهای ارزشی و رسانه‌های انقلابی در جلسات هماهنگی سفر ریاست جمهوری گفت: جای افتخار برای افراد و رسانه‌های انقلابی و ارزشی است که در این افراد معلوم الحال آنها را دعوت نکرده‌اند و با این رفتار خودشان ثابت کردند ما نیروی حزب الهی هستیم و آنها با این نیروها زاویه دارند.

وی ادامه داد: اینکه استان مرکزی با این همه منابع و ظرفیت‌هایی که دارد به عنوان استان آخر در سری سفرهای استانی رئیس جمهور انتخاب شده است کم کاری استاندار مرکزی است و اگر پیگیری‌های آقای حسینی، رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی نبود زمان این سفر بیشتر از این به تعویق انداخته می‌شد.

انتهای پیام/ش


جودکی را به عنوان نماینده نیروهای اصولگرا نمیشناسیم/کوتاهی استاندار مرکزی سفر رئیس جمهور را به تعویق انداخت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار