تابناک: مقاله دکتر نیما همتا عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اراک توسط گروه Emerald به عنوان مقاله برگزیده با ارجاعات علمی بالا در سال 2016 انتخاب شد.
کد خبر: ۳۰۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 09 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی اراک مقاله دکتر نیما همتا عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اراک با عنوان «ارائه یک الگوریتم ترکیبی PSO برای حل مسأله بالانس خط مونتاژ چند هدفه با در نظر گرفتن زمان های عملیات منعطف، زمانهای نصب وابسته به توالی و اثر یادگیری» که در سال 2013 در نشریه معتبر International Journal of Production Economics به چاپ رسیده بود، توسط گروه Emerald به عنوان مقاله برگزیده با ارجاعات علمی بالا در سال 2016 انتخاب شد.

گفتنی است گروه معتبر Emerald که سابقه نزدیک به 50 سال را در انتشار مجلات دارا می باشد، هر ساله به مقالات با ارجاعات بسیار بالا در حوزه های مدیریت کسب و کار، مالی، حسابداری، اقتصاد و بازاریابی گواهی­ نامه اهدا می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اراک برنده جایزه مقاله با بیشترین ارجاعات در سال 2016 شد

در فرآیند انتخاب این مقالات علاوه بر تعداد ارجاعات در مقالات منتشر شده در سالهای اخیر (در این مورد، بعد از سال 2013)، جنبه نوآوری، میان رشته ای بودن و ارتباط با مسائل روز دنیای واقعی مورد توجه قرار می ­گیرد.

لازم به ذکر است که دکتر سید محمد تقی فاطمی قمی استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر فریبرز جولای استاد دانشگاه تهران و دکتر اکبرپور شیرازی استادیار دانشگاه صنعتی امیرکبیر نویسندگان همکار این مقاله بوده­اند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار