مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی؛
تابناک: مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: موفقیت های امروز صنعت برق مرهون مجاهدت های شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۳۰۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 04 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در آئین دومین یادواره شهید عباسپور و ۵۰۰ شهید صنعت آب و برق، با بیان اینکه ایثارگران نقش مهمی در پیشبرد اهداف صنعت برق دارند، افزود: موفقیت های کنونی صنعت برق ماحصل رشادت ها و مجاهدت های شهدا و ایثارگران است.

صالحی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی دارای ۱۹۱ایثارگر است، افزود: از این تعداد ۶۷ ایثارگر در شرکت مشغول فعالیت هستند و ۱۲۴ نفر از این عزیزان بازنشسته شده اند، اما شرکت همواره از تجربیات و دانش آنان بهره مند می شود.

مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین طی مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس مجزا از ایثارگران این شرکت تجلیل بعمل آمده است.

در این مراسم از زینت ترابی  به عنوان فرزند شاهد منتخب شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی فرزند شهید همکار علیرضا ترابی از سوی وزیر نیرو تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است، وزارت نیرو ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و قریب به هزار و ۴۰۰ نفر از فرزندان شهدای همکار نیز در این صنعت حضور داشته و مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار