نمایشگاه طراحی و نقاشی با عنوان یک لحظه نگاه ، مجموعه آثار هنرمند متخصص چهره انیس ناهیدی صبح امروز با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان ، جمعی از خبرنگاران و شماری از هنرمندان و فرهیختگان شیروان در محل غرفه 103 مجتمع پارسا شیروان گشایش یافت .
کد خبر: ۲۹۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 19 September 2016
به گزارش خبرنگار تابناک خراسان شمالی از شیروان ، نمایشگاه طراحی و نقاشی با عنوان یک لحظه نگاه مجموعه آثار هنرمند متخصص چهره انیس ناهیدی صبح امروز با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان ، جمعی از خبرنگاران ، خبرنگار تابناک خراسان شمالی ، خانواده ها و شماری از هنرمندان و فرهیختگان شیروان در محل غرفه 103 طبقه +1 مجتمع پارسا شیروان گشایش یافت . در این نمایشگاه هنری 30 اثر با موضوع آزاد در معرض دید عموم قرار گرفت. این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر در محل فوق دایر است و زمان دایر نمایشگاه تا 4 مهرماه اعلام شده است .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در آئین بازگشایی این نمایشگاه افزود : هنرمندان چهره های ماندگار و تاثیر گذارترین افراد جامعه هستند که دارای توانمندی و ظرفیتهای بالایی را در بخش های مختلف فرهنگی و هنری جامعه دارند . احمد زیبایی ادامه داد در 8 سال دفاع مقدس هنرمندان توانستند با هنر شعر قوت قلبی برای ایثارگران و رزمندگان باشند .
دبیر شورای فرهنگ عمومی  شیروان اضافه کرد هنرمندان با خلق یک آثار هنری می توانند در یک جامعه و منطقه تحول بزرگی و یا رویداد مهم فرهنگی را ایجاد کنند .
 
کد : 145

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار