مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال استان مرکزی؛
تابناک: محمد علی رمزی گفت: از بین 126 فوتبال آموز پسر پس از بررسی های صورت گرفته و جمع بندی امتیازات کارگاه ها 28 بازیکن برای شرکت در اردو آماده سازی برای حضور در فستیوال کشوری انتخاب شدند.
کد خبر: ۲۸۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 25 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد علی رمزی مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال استان مرکزی با اشاره به اینکه فستیوال مدارس فوتبال استان مرکزی نیمه اول مرداد ماه با همکاری شرکت آذرآب و آلومینیوم اراک در مجموعه ورزشی آذرآب برگزار شد گفت: این فستیوال در بخش پسران با حضور 126 فوتبال آموز از مدارس فوتبال دارای مجوز و فعال استان در قالب هفت کارگاه برگزار شد که در مجموع 28 نفر به عنوان تیم منتخب استان برگزیده شدند.

مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال استان مرکزی با اعلام اینکه از تیم افق اراک امیر حسام امینی راد، محمد مهدی احسان پور و علی خلیلی انتخاب شدند افزود: آرسام هاشمی، محمد رضا اسدی و آرش صادقی از مدرسه فوتبال آریا( بابک)- فاضل حکمت، حسین نظری و امیر مهدی وروانی از مدرسه فوتبال صبا مرکزی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: اشکان رضایی، امیر حسین شعبانی و رضا جاهکی از مدرسه فوتبال پوریای ولی شازند- امیر مهدی سبزی و سپر ایبک آبادی از مدرسه فوتبال طلایی پوشان- امیر مهدی مرتضایی و محمد صالح قربانی از مدرسه فوتبال شهرداری محلات- محمد حسام اسکندری و امیر حسین بزرگی قربانی نیز از مدرسه فوتبال شهر آفتاب خمین به عنوان نفرات منتخب برگزیده شدند.

رمزی با اشاره به اینکه از مدرسه فوتبال ستارگان خمین مبین کرمی و آروین صوفی انتخاب شدند گفت: محمد سینا بیگی و رضا بهرامی از مدرسه فوتبال شهرداری اراک- محمد مهدی میرزاخانی از مدرسه فوتبال پارت اراک- سید محمد بطحایی از مدرسه فوتبال آبی پوشان- امیر فیروزی از مدرسه فوتبال ستارگان محلات- محمد رضا لنجانی از مدرسه فوتبال شاهین اراک- مجتبی رحمتی از مدرسه فوتبال پتروشیمی شازند و روژان مهدوی از مدرسه فوتبال راه آهن اراک در مجموهع 28 نفر منتخب این فستیوال هستند.

مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه هدف از برگزاری این فستیوال انتخاب نفرات برتر استان برای اعزام به فستیوال کشوری که شهریورماه برگزار می شود بوده است گفت: اردوی تدارکاتی نفرات منتخب این فستیوال که در رده سنی زیر 12 سال برگزارشد به زودی برگزاتر می شود تا استان مرکزی درفستیوال کشوری حرفی برای گفتن داشته باشد.

رمزی با گرامی داشتن یاد و خاطره مرحوم صفر شاه محمدی بنیانگذار مدارس فوتبال استان مرکزی که به امر برگزاری این فستیوال کمک شایانی کرد گفت: فوتبال آموزان و ورزشکاران باید برای زحمت کشان و تمامی کسانیکه بدون هیچ چشمداشتی در حال خدمت به ورزش این استان هستند ارزش و احترام قائل باشند.

اسامی نفرات منتخب فستیوال مدارس فوتبال استان مرکزی اعلام شد

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار