مسئول برگزاری فستیوال مدارس فوتبال استان مرکزی خبر داد؛
تابناک: مسئول برگزاری فستیوال مدارس فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه این فستیوال با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک و شرکت صنایع آذرآب اراک برگزارمی شود گفت: این فستیوال روزهای یک شنبه و دوشنبه مورخ 10 و 11 مرداد ماه سالجاری برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 30 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محسن صادقی مسئول برگزاری فستیوال استعدادیابی مدارس فوتبال استان مرکزی در باره برگزاری این فستیوال گفت: این فستیوال در دو بخش پسران و دختران در رده زیر 12 سال روزهای یک شنبه و دوشنبه مورخ 10 و 11 مرداد ماه سالجاری در زمین چمن شرکت آذرآب اراک برگزار می شود.

صادقی با اشاره به اینکه این فستیوال در بخش پسران با حضور 126 فوتبال آموز برگزار می شود ادامه داد: 126 فوتبال آموز از 18 مدرسه فوتبال دارای مجوز و فعال استان در قالب هفت کارگاه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسئول برگزاری فستیوال استعدادیابی مدارس فوتبال استان مرکزی تصریح کرد: فستیوال رده سنی زیر 12 سال به منظور انتخاب نفرات برتر استان برای اعزام به فستیوال کشوری که شهریورماه برگزار می‌شود، انجام و تیم منتخب به این مسابقات اعزام می‌شود.

وی هدف از برگزاری این فستیوال را استعدادیابی در رده‌های سنی یاد شده و گسترش و اشاعه فوتبال در سنین پایه و تشویق همه برای پرداختن به ورزش فوتبال اعلام کرد و افزود: از میان 126 فوتبال آموز در بخش پسران 14 نفر به عنوان تیم منتخب استان مرکزی برای حضور در فستیوال کشوری انتخاب می شوند.

صادقی با بیان اینکه این فستیوال با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک و شرکت صنایع آذرآب اراک برگزار می شود گفت: فستیوال استعدادیابی مدارس فوتبال استان مرکزی با نظارت محمد رزاق نژاد از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار