یادداشت رئیس اسبق شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان مرکزی؛
تابناک: علی یوسفی درسر مقاله هفته نامه آینه اشتغال نوشته است: کسانی که در استان مرکزی خود را سران جریان اصلاحات می‌دانند و سوگند دروغ، رفیق‌بازی ودور زدن مصوبات شورای اصلاحات در کارنامه‌ی آنان است تحقیقا کاسبان اصلاحات یا ساختار شکنانی هستند که ظاهر و باطن آنان متفاوت و هیچ قرابتی با اصلاح‌طلبی ندارند.
کد خبر: ۲۶۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ 29 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی یوسفی رئیس اسبق شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان مرکزی در سر مقاله شماره 174 هفته نامه آینه اشتغال با اشاره به اینکه عده کاسب در استان مرکزی سبب انحراف مسیر واقعی جریان اصلاحات شده اند از اصلاح طلبان اصیل خواسته است مرز بندی های خود را با این دسته مشخص کنند. مشروح سرمقاله علی یوسفی به شرح زیر است:

مسئولیت‌های اجتماعی اعم از انتخابات‌‌ها، مدیریت‌ ‌های دولتی و غیر دولتی بزنگاه‌هایی هستند که افراد و جریانات مواضع واقعی خود را نشان داده و ماهیت خود را رونمایی می کنند. این ایام لحظاتی هستند که هرگز نباید به فراموشی سپرده شوند.

از این ‌رو برای شفاف‌سازی مواضع اصلاح‌طلبی به نظر می‌آید اصلاح‌طلبان می‌باید مرزبندی خود را از 5 گروه از افراد یا جریانات ذیل شفاف نمایند و گر نه خود پاره‌ای از آنانند.

الف - افرادی منتسب به اصلاح‌طلبان که حقوق نجومی دریافت می‌کنند و آن دسته از اصلاح‌طلبانی که مدافع آنانند.

ب - اصلاح‌طلبانی که چندین سمت وشغل پردرآمد را یک تنه! پلاس‌اند و حامیان این‌ها.

ج - آن دسته از دست‌اندرکاران انتخابات اخیر که با پرچم اصلاح‌طلبی در عمل حتی آشکارا به نفع افراد خاص مداخله کردند و حامیان آن‌ها.

د - آن تعداد از اصلاح‌طلبان کاندیدای مجلس که رد صلاحیت شدند ، و اعتراض قانونی به رد صلاحیت خود و پیگیری بعدی را دور از شان اصلاح‌طلبی دانستند!! حتی قدمی را در این جهت برنداشتند که مبادا به قانون‌گرایی معروف شوند!

ه - کسانی که خود را سران جریان اصلاحات می‌دانند و سوگند دروغ، رفیق‌بازی ودور زدن مصوبات شورای اصلاحات در کارنامه‌ی آنان است و قبل از انتخابات  7 اسفند سراسیمه با هماهنگی برخی از مدیران سیاسی استان، با تردستی تمام مصوبات شورای اصلاحات استان را تغییر دادند. تحقیقا این افراد کاسبان اصلاحات یا ساختار شکنانی هستند که ظاهر و باطن آنان متفاوت و هیچ قرابتی با اصلاح‌طلبی ندارند.

بدون شک مخفی شدن این جریانات پشت سر دولت، آسیب‌های جبران ناپذیری به برنامه‌های دولت زده که فرصت سوزی‌ها، تاخیر در اجرای برنامه‌ها بخشی از آن‌هاست و هم‌چنین این جریان می‌تواند باعث افول پایگاه مردمی آن در آستانه‌ی انتخابات 96، شود.

نهایتا این‌جانب لازم می‌دانم دوری خود را از جریان فوق اعلام داشته و در حد توان در عمل برای تقویت جریان اصلاح‌طلبی که همانا مبارزه با فساد، احترام به خرد جمعی و رسیدن به پیش‌رفت و توسعه‌ی همه‌جانبه، هست کوشا باشم.

انتهای پیام/علی یوسفی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار