تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: نداشتن مهارت در شنا را عامل غرق شدن مردی 34 ساله در سد خاکی این شهرستان عنوان کرد
کد خبر: ۲۶۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 27 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح الدین یوسف وند فرمانده انتظامی شهرستان تفرشدر خصوص حادثه سد خاکی تفرش گفت: در این حادثه مرد 34 ساله تفرشی به دلیل نداشتن مهارت شنا در سد خاکی این شهرستان غرق شد.

وی توضیح داد: با اعلام خبر غرق شدگی فردی در سد خاکی تفرش به مرکز فوریت های 110 این شهرستان، تیم های امدادی و ماموران انتظامی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند که با رفتن در آب و آشنا نبودن به فن شنا، جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش خاطر نشان کرد: جسد این فرد توسط نیروهای امدادی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

شهرستان تفرش با جمعیت 25 هزار و 912 نفردر 90 کیلومتری اراک قرار دارد.

کاهش 12 درصدی وقوع سرقت در کمیجان

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از کاهش 12 درصدی وقوع سرقت در چهار ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد فکوری گفت: با توجه به بازخوردهایی که از شهروندان به صورت متناوب به اجرا گذاشته می شود، برخورد با سرقت از جمله اولویت هایی است که در برنامه ریزی های پلیس شهرستان کمیجان قرار دارد.

وی افزود: با این نگرش و مشارکت مناسب شهروندان در توجه به توصیه های پیشگیرانه، در چهار ماه نخست سال جاری، سرقت ها در کمیجان نسبت به مدت مشابه قبل 12 درصد کاهش دارد.

فکوری با اشاره به اهمیت پیشگیری در کاهش سرقت اظهار کرد: به منظور کاهش سرقت در جامعه دو مقوله پیشگیری اجتماعی و انتظامی باید مورد توجه قرار گیرد.

شهرستان کمیجان با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر در 96 کیلومتری اراک قرار دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار