تابناک: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: تا زمانی که رویکرد ما به معلولین تغییر نکند در وضعیت آنها بهبودی حاصل نمی‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 14 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر معلولین منطقه‌ای آفتاب باحضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

موسوی چلک مشاور رئیس سازمان و مدیرکل دفتر مدیریت و عملکرد سازمان بهزیستی کشور در این مراسم گفت: جشنواره تئاتر معلولین به دنبال تغییر رویکرد مسئولان و مردم به افراد توانخواه است.

موسوی چلک افزود: این جشنواره گامی بسیار موثر در جهت معرفی استعدادهای فوق العاده زیاد معلولین در ابتدا به خود آنها و خانواده‌هایشان و سپس به افراد جامعه است تا این افراد بتوانند در کنار افراد عادی از امکانات فرهنگی و هنری برخوردار شوند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مسئولان حمایت خود را از این جشنواره ادامه دهند بیان کرد: امیدواریم به زودی شاهد حضور این جشنواره در عرصه بین الملل باشیم.

رفیعی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز در این مراسم اظهار داشت: تغییر رویکرد مسئولان و مردم نسبت به افراد توانخواه بسیار مهم است و تا زمانی که رویکرد ما به معلولین تغییر نکند در وضعیت آنها بهبودی حاصل نمی‌شود.

وی افزود: ما باید برای یک ناشنوا گوش برای یک روشن دل چشم، برای یک معلول جسمی حرکتی عضو حرکتی و برای معلول اعصاب و روان ذهنی روان و روشن باشیم تا بتوانیم باری از رنج این عزیزان را بر دوش کشیم.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمانها و نهادهای دولتی برای اجرای این طرح بزرگ فرهنگی و هنری همکاری نمودند عنوان داشت: من به سهم خودم و به عنوان کسی که سکان حرکت سازمان بهزیستی را به عنوان نخستین مرجع حمایتگر از معلولین بر عهده دارد از همه مسئولان برای برپایی این جشنواره تشکر می‌کنم.

وی افزود: همه آنچه که ما در طول سالیان طولانی قصد انجام آن را داشتیم با استفاده از ابزار هنر در این جشنواره به انجام رسید.

وی ادامه داد: هدف ما در بهزیستی چیزی به جز ارتقای سطح کیفی زندگی معلولین و اینکه آنها بتوانند همچون افراد عادی از توان و استعدادهای خود باخبر شده و خودشان را به خود و دیگران ثابت کنند نیست که این هدف بزرگ در طی برگزاری دورههای پیشین و فعلی این جشنواره در حال تحقق است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار