رئیس اسبق شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان مرکزی؛
تابناک: علی یوسفی آورده است: در موضوع حقوق های نجومی هر سه قوه‌ی نظام با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری به گونه‌ای عمل کنند تا نه تنها حقوق بیت المال اعاده بلکه غارت‍گران به سزای اعمالشان برسند.
کد خبر: ۲۵۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 12 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی یوسفی مدیر مسئول هفته نامه آیینه استغال در تازه ترین مقاله خود به بررسی موضوع فیش های حقوقی پرداخته است که مشروح آن به شرح ذیل است:

افشای فیش‌های حقوقی نجومی برگی دیگر از فساد سیستمی را ورق زد و نشان داد دستبرد به بیت المال گرایش نمی‌شناسد. گاهی با قیافه‌ی اختلاس ظاهر می‌شود و زمانی هم به شکل فیش‌های نجومی واقعا این عناصر در چه فکری‌اند؟ این نوع از مدیران مردم را چگونه می‌بینند؟ چگونه به این راه کشیده شده‌اند؟ آیا نمی‌دانند دریافتی کارگران عزیز، کارمندان زیردست آن‌ها چقدر هست؟ آیا نمی‌دانند میلیون‌ها جوان بیکار در کشور منتظر حتی در‌آمد ماهیانه‌ی زیر یک میلیون تومان هستند؟ آیا از سفره‌ی مردم خبری دارند؟ آیا چشم‌های این‌ها شرایط پیرامونی کشور را می‌بینند؟ از این‌ها گذشته از تعالیم اسلام بویی برده‌اند؟ چه برداشتی از مفهوم عدالت دارند؟ از طرفی دولت چرا با آگاهی تمام چشم خود را به این چپاول بیت المال بسته بود!! همان‌گونه که دولت گذشته چشم خود را به اختلاس‌ها بسته بود. دستگاه‌های نظارتی چطور؟ هیچ شکی نیست در صورتی‌که دولت برخورد قاطع نکند و جبران آن‌چه رخ داده را ننماید، این رونمایی به پاشنه‌ی آشیل دولت تبدیل خواهد شد همان‌گونه که اختلاس‌ها برای دولت قبل شد.

فیش‌های حقوقی و اختلاس‌ها دو روی یک سکه‌اند

لازم به ذکر است که ارقام دریافتی برخی از این مدیران صد‌ها میلیون تومانی در هر ماه ( چپاول‌گران)، چنان اثر روانیی بر جامعه گذاشته که حقوق‌های ده‌ها میلیونی دیگر خیلی حساسیت ایجاد نمی‌کند به‌گونه‌ای که مدیران ده میلیونی احساس آرامش کرده‌اند در این شرایط خاص کشور از لحاظ وضعیت واحد‌های تولیدی داخل کشور و شرایط پیرامونی، مجلس، دولت و قوه‌ی قضاییه چه برنامه‌ای دارند؟ آیا بهتر نیست این برنامه‌ها را شفاف به مردم اعلام کنند؟ دولت محترم و مسئولین باید بدانند در این شرایط اقتصادی دریافت حتی حداکثر حقوق ده میلیون تومان در ماه هم زیادی است هر چند بعضی‌ها برای توجیه دریافتی‌های بالا، مشابه‌سازی می‌کنند و می‌گویند دریافتی مدیران سایر کشورها چنان هست و چنین!امیدواریم هر سه قوه‌ی نظام با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری به گونه‌ای عمل کنند تا نه تنها حقوق بیت المال اعاده بلکه غارت‍گران به سزای اعمالشان برسند و امید آن داریم که شاهد این نباشیم که مسئولین زمینه‌ی آن را فراهم کنند که چپاول‌گران در امنیت تمام درآمدهای نامشروع خود را هزینه کنند و تازه خوش‌گذرانی‌های خود را آغاز نمایند واقعا همه باید استغفار کنند به خصوص آن‌هایی که غفلت کرده اند یا آن‌هایی که دانسته چشم فرو بسته‌اند.

 انتهای پیام/ علی یوسفی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
آیت‌الله موحدی‌کرمانی: بودجه هست، اما دزد هم زیاد است/ مسئولان خواب بودند این همه دزدی شد؟

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به فیش‌های حقوقی نجومی:
آشتياني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
درحالي كه مديران بانك حقوق هاي ميليوني مي گرفتند ووام هاي كلان بدون بهره مي گيرند بانك قرض الحسنه مهر اشتيان را بدليل ضررده بودن جمع اوري كردند ومردم بينوا را از گرفتن حداقل وام كم بهره اونم با سپرده گذاري خودشان محرم كردند ايا رواست كه به سر مردم بيچاره اينجور بياد اون سرپرست بانك استان كه دستوربه تعطيلي بانك مهر اشتيان را داد واقعا چه جوابي داره مگه غير اين است كه بانك مهر تسهيلات قرض الحسنه با سپرده خود مردم قراربود بدست مردم محروم برسانه مگه قرار بود بانك مهر براي سوداندوزي ايجاد بشه كه بخاطر ندادن سود تعطيل بشه خدا نگذره از سرپرست خدانشناس استان مركزي ومديران گردن كلفت ومفت خوراز بيت المال كشور اه مردم بيچاره حتما شما را خواهد گرفت الان چه جور به چشم مردم اشتيان نگاه ميكنيد كه راحت مردم را ازخدمات محروم كرديد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار