در نشست با اصحاب رسانه عنوان شد؛
تابناک: مدیریت مجموعه تفریحی رفاهی 3پاس از آغاز فعالیت بخش اول مجموعه در اراک خبر داد و گفت: هایپر مارکت سه پاس آماده خدمات رسانی به شهروندان اراکی است.
کد خبر: ۲۵۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 05 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در نشست صمیمی مسئولان مجموعه تفریحی رفاهی 3پاس با اصحاب رسانه محمد جلیلی در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم به حضار اظهار امیدواری کرد بتوانند با راه اندازی این مجموعه به ارتقا سطح رفاهی کلان شهر اراک کمک شایانی کنند.

وی افزود: از این پس هرچند مدت یکبار با اصحاب رسانه نشستی صمیمانه جهت ارائه گزارش عملکرد مجموعه سه پاس خواهند داشت.

آغاز به کار مجموعه تفریحی رفاهی سه پاس در اراک

سپس مهندس بسطامی مدیریت مجموعه تفریحی رفاهی 3پاس شرح اتفاقات گذشته را ارائه نمودند و اضافه کردند: اولین بخش از مجموعه که فعالیت خودش را اغاز کرد هایپر مارکت 3پاس با سرمایه ای یک میلیارد و هفتصد میلیون تومانی بوده است.

ایشان اضافه کرد: در این مجموعه از بروزترین تجهیزات رفاهی و فروشگاه هایی شامل پوشاک و لوازم خانگی و .. هم اکنون موجود می باشد و در آینده ای نزدیک سینما 7 بعدی نیز به امکانات تفریحی مجموعه اضافه خواهد شد.

وی هدف تاسیس این مجموعه را ارائه خدمات نوین و جدید شهری اعلام کرد و گفت: این مجموعه بدون الگو برداری از جایی بوده و صرفا این طرح اختصاصا ایده پردازی مسئولین این مجموعه می باشد.

مدیریت مجموعه تفریحی رفاهی 3پاس عنوان کرد: این مجموعه آمادگی عقد قرار داد با شرکت ها جهت ارائه تخفیف های 5 تا 40 درصدی هایپر مارکت و استفاده از آفرهای غذا و همکاری با اصحاب  فرهیخته رسانه  را دارد.

انتهای پیام/ میلاد سادات

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار