دو سال و نیم حقوق کارگر برابر با یک ماه حقوق مدیران ایرالکو؛
تابناک: جوابیه روابط عمومی شرکت آلومینیوم ایران در جعلی خواندن فیش های حقوقی منتسب به مدیران ایرالکو از حقوق 29 میلیونی مدیرانش حکایت دارد. مدیران ایرالکو برای تنویر افکار عمومی فیش های خود را منتشر کنند.
کد خبر: ۲۵۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳ 03 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، این روزها موضوع فیش های حقوق با رقم های نجومی از مباحث داغ رسانه ها و محافل اجتماعی و سیاسی شده است. بحث حقوق های نجومی و چند ده میلیونی از اوایل اردیبهشت ماه امسال با انتشار فیش های حقوقی مدیران بیمه مرکزی شروع شد و با چند فیش مدیران دولتی ادامه پیدا کرد تا فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را وارد موج تازه ای از اعتراضات کند. انتشار فیش های کارمندی نیز تبدیل به پویش مردمی تازه ای شد تا هرکس به نوعی به این تفاوت معیشتی بین مردم و مسئولین اعتراض کند. فیش‌هایی که از درآمد 40 و 50 میلیونی شروع و به دریافت‌های 500 میلیونی نیز رسید. پرداخت‌هایی که مستقیم از حساب بیت‌المال انجام می‌شود.

براساس ماده 76 قانون خدمات کشوری، هیچ فردی در دولت نمی تواند بیش از 7 برابر پایه یک کارمند عادی حقوق دریافت کند. این در حالی است که دولت پایه حقوق کارگران و کارمندان را حدود 900 هزار تومان اعلام کرده است و با یک حساب سرانگشتی به این نکته پی خواهید برد که با حقوق یک مدیر می‌توان حقوق چند کارمند و کارگر را تأمین و پرداخت کرد. کارگران و کارمندانی که با ارتباط مستقیم، محور اصلی تولید ملی محسوب می‌شوند و نسبت به مدیران نقش پررنگ‌تری را در چرخه اقتصاد ایفا می‌کنند.

در شبکه های مجازی تصاویری از فیش های حقوقی برخی مدیران و معاون شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو ) منتشر شده بود که دلالت بر دریافت حقوق های 60 و 41 میلیون تومانی داشت. اتفاقی که هر چند از سوی روابط عمومی شرکت آلومینیوم تکذیب شد.

در جوابیه روابط عمومی شرکت آلومینیوم ایران آمده است:

فیش های پخش شده جعلی بوده و اعتبار و سندیت ندارد، شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) یک شرکت بورسی و خصوصی است که حقوق و مزایای مدیرعامل و اعضای موظف را هیات مدیره به عنوان نماینده حقوقی سهامدار تعیین می کند.

بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت، حقوق روزانه مدیرعامل از آغاز کار در 10 شهریور ماه 94 به میزان 340 هزار تومان، حقوق دو عضو دیگر موظف هیات مدیره به ترتیب 265 و 255 هزار تومان و حقوق روزانه معاونت های شرکت 200 هزار تومان و مدیران شرکت از 120 تا 175 هزار تومان است.

شایان ذکر است بنا به درخواست مدیرعامل کنونی ایرالکو حقوق روزانه این مدیر کمتر از مدیرعامل پیش از خود تعیین شده و تمام اسناد و مدارک، موجود و قابل بررسی توسط دستگاه ها و نهادهای نظارتی است.

بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت، میزان اضافه کاری ماهیانه مدیرعامل و اعضای موظف هیات مدیره 150 ساعت و 10 روز مامویت است و بدیهی است این شرکت در جهت احقاق حقوق خود و مدیران آن در حال پیگیری موضوع از طریق مراجع ذی صلاح قانونی است.

همچنین نائب رئیس شرکت هیات مدیره ایرالکو نیز در نشست مطبوعاتی عنوان کرد که فيش منتشر شده 60 ميليوني حقوق سه ماهه مدير عامل شركت ايرالكو است و متاسفانه در این شرکت حقوق 20 شهریور و مهر و آبان یکباره پرداخت شده است

معاون توسعه آلومينيوم سازي با بیان اینکه حقوق بنده هم به صورت روزانه  255 هزار تومان و حقوق مهندس پور عطار مدير عامل ايرالكو نيز روزانه 340هزار تومان است پاداش پایان سال مهندس پورعطار مدیر عامل ایرالکو را با یک کارگر کف کارگاه در این شرکت، یکسان و به میزان 60ساعت دانست که به صورت اضافه کار پرداخت شده است.

پس افشای این فیش های حقوقی نیز رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی با اعضای هیئت دولت فرمودند: موضوع حقوق های نجومی، در واقع هجوم به ارزش ها است، اعتراض زحمت کشان شرکت آلومینیوم ایران در روزهای گذشته و درخواست از خبرگزاری تابناک مرکزی برای ورود به موضوع حقوق های نجومی مدیران، معاونان و اعضاء هیات مدیره شرکت ایرالکو باعث شد گفته های روابط عمومی شرکت آلومینیوم سازی ایران و نائب رئیس هیات مدیره این شرکت را از منظر ریاضی مورد بررسی قرار دهیم تا صحت و سقم گفته ها بیشتر مشخص شود:  

بر اساس گفته ها حقوق روزانه مدیرعامل از آغاز کار در 10 شهریور ماه 94 به میزان 340 هزار تومان بوده است که با ضرب کردن این عدد در تعداد روزهای هر ماه با عدد 10200000 هزار تومان برابری میکند.

2- بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت میزان حق ماموریت ماهیانه مدیرعامل و اعضای موظف هیات مدیره به مدت 10 روز کامل در ماه است و از آنجایی که یک روز ماموریت برابر است با دو روز حقوق روزانه است باید عدد 10 را در 680000 هزار تومان ضرب شود که عددی معادل 6800000 می شود.

3- بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت میزان اضافه کاری ماهیانه مدیرعامل و اعضای موظف هیات مدیره 150 ساعت است. اضافه کار یک سوم حقوق روزانه می باشد که در اینجا کمتر از یک سوم حساب شده است و معادل هشتاد هزار تومان در نظر گرفته شده است. با ضرب عدد 150 در هشتاد هزار به عددی برابر با 12 میلیون تومان می رسیم.

در مجموع حقوق یک ماه مدیرعامل که جمع اعداد دوازده میلیون به اضافه شش میلیون هشتصد هزار تومان به اضافه ده میلیون و دویست هزار تومان است برابر می شود با 29 میلیون تومان.

این مبلغ دریافتی بر طبق اطلاعیه ای که روابط  عمومی شرکت آلومینیوم سازی اعلام کرده است می باشد و سایر آیتم های حقوقی در فیش لحاظ نشده است.

حال سوال اساسی اینجاست بر اساس گفته نائب رئیس هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران فیش حقوقی منتشر شده در فضای مجازی معادل سه شهریور، مهر و آبان ماه بود است در صورتی که فیش های در تاریخ 94/11/14 صادر شده است با این تفاسیر باید به جای 60 میلیون شاهد دریافت 87 میلیون تومان باشیم !! در حالی که واقعیت چیز دیگری است.

از نائب رئیس شرکت هیات مدیره ایرالکو و مدیران این شرکت انتظار می رود در راستای عمل به شعار راستگویی دولت یازدهم !!! با انتشار فیش های حقوقی سال های قبل به ویژه ماه های منتهی به انتخابات مجلس دهم خود ضمن پاسخگویی به این مطالبه زحمت کشان شرکت ایرالکو گامی در جهت تنویر افکار عمومی بردارند. بی شک خبرگزاری تابناک مرکزی این حق را برای مجموعه ایرالکو قائل است که نسبت به مرقومه فوق جوابیه خود را منتشر نماید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸۵
ابراهیم محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
سلام تشکر ازتابناک،که جرات کرد یه سوال ازاقایان .....بپرسد.بایدفیشهاشونورسانه ای کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
دو روز پیش قیافه .... و ....دیدنی بود
فقط دنبال این بودند یکی رو بزنند
اما آقای.....ای که از هنگام تولد مدیر به دنیا اومدی ای که انشالله بعد از 120 سال مدیر از دنیا خواهی رفت
چوب خدا صدا نداره

آیات 51 -52 سوره نمل


وَمَکرُواْ مَکراً وَمَکرْنَا مَکراً وَهُمْ لاَ یشْعُرُونَ (50) فَانظُرْ کیفَ کانَ عَقِبَةُ مَکرِهِمْ اءَنَّا دَمَّرْنَهُمْ وَقَوْمَهُمْ اءَجْمَعِینَ (51)
و (آن نه گروه مفسد) دست به تدبیر بزرگی زدند و ما نیز به تدبیر بزرگی دست زدیم، ولی آن‌ها نمی‌فهمیدند. (50) پس بنگر که پایان تدبیر آنان (و شبیخون به صالح و کسانش) به کجا انجامید، ما آنان و قومشان همگی را هلاک کردیم. (51)
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
هيچ .... تا به حال به اندازه...... دروغ نگفته اگر راست ميگويد مصوبه هيات مديره را براى حقوق و اضافه كار و ماموريت رسانه اى كند بعد هم كاش ماهى دويست ميليون ميگرفتن اينجورى شركت را ....فقط موضوع حمل ونقل كاميونى مواد اوليه ماهانه رانت زيادى را درست كرده است خاك سر باره كجا ميرود ؟ضايعات ميلياردى كجا ميرود؟اقاى باقري خودش اعلام كرده ٨/٥ميليارد تومان خرج يك فصل تيم فوتبال الومينيوم است دو برابر خرج استقلال خوزستان كه قهرمان ليگ برتر شد!!!!!اقاى باقريروزنامه نگار مصاحبه كرده گفته ٨٠ميليون دلار پول براى انتقال اند سازى لازم داريم يك ماه قبل مدير عامل مصاحبه كرد وتو رسانه ها اعلام كرد دو ميليارد دلار تفاهم نامه با چين امضاء كرده است كداميك درست است؟؟؟؟؟؟ايرالكو در شرايط سقوط و زيان دهى سنگين است مدير عامل دنبال فوتبال و مصاحبه وعوام فريبى و عكس گرفتن با صدر اعظم قبلى المان خدا كند هر چه زودتر مسئولين بيدار شوند والا سرنوشت كمباين و اونگان در انتظار الومينيوم است.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
دمتون گرم . مردان مرد با جرات .
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
باسلام وتشکر از تابناک عزیز
1 چرا موضوع دریافتی ها از دوره قبل از ایشون بررسی نمی شود خدا می دونه چه جفای در حق بیت المال کرده آقای .... و همراهانش نطفه کثیف پرداختهای آنچنانی از زمان .... شروع شده و تا بحال ادامه دارد
2 سهام داران برای یک میلیون تومان سود سهامشان دو سال است چشم انتظارند ولی حقوقهای دهها میلیونی از رده های بالای تا رده های میانی ادامه دارد و یایستی بررسی شود
3 آیا یک روزنامه نگار چیزی از صنعت آلومینیوم میداند که عضو هیت مدیره شود و برای این مجموعه تصمیم بگیرد .... اگر آقای معاون اول ریس جمهور راست میگه ایشون یکی از مصداق های غلط قرار گرفتن در لایه های مدیریتی است حالا استاندار یا هر کس دیگری ایشون را حمایت میکند مرد باشند با این مصداق غلط برخورد کنند
4 کارخانه آلومینیوم رو به هواست و اگر زودتر به فریادش نرسند با مشکلات مهمی مواجه میشود مثلا پرداختهای آنچنانی به ورزش درست است که ورزش اهمیت خاص دارد ولی آیا یک دهم این مبالغ برای ورزش هزینه می شود خیر حالا بدهی های آنچنانی ایرالکو را هم بگذارید کنارش بهر حال از ما گفتن کو گوش شنوا دولت تدبیر و امید بفریاد اموال بیت المال برس
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
وقتی ....برای کارخونه تصمیم میگیره شما دنبال سود سهامتون نباش
کاش می دیدید تو دفتر تهران چه جوری دور ایشون میچرخند بخصوص تو روزی که مشتریان رو تو هتل ارم دعوت کرده بودند .ولقعا برا این مدیر عامل متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
سلام برتابناک شجاع .متاسفانه برخی دستگاههای نظارتی الوده هستند.بقیه چراسکوت.بعدکه افشاشدندورسواهمه میگن مامیخواستیم بگیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
اقایان ناظروبازرس.اگردین نداریدحداقل ازاده باشید.چرااینقدربیتفاوت هستید؟چی بهتون رسیده؟
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
اقایان اینها حقوق نجومی میگیرن .چراسکوت میکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
تشکرازتابناک.طبق اطلاعات دقیق حداقل ۳۰ نفرتوالومینیوم هستندکه حقوق نجومی یاغیرمتعارف میگیرندواین اخویمون فقط اسم سه نفرازردیفهای اول رامطرح کرد.ناظران وبازرسان ازاخراج فرزندان وبستگانشون نترسند.بایدازخدابیشتربترسند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
باسلام پارسال صحبت از ....بود حال با وجود آقای آقای ... ...هم اضافه شد آقای ....محترم باج دادن و پرداخت حقوق های زیادبه عدهای دور قاب چین و بیکار سبب بی انگیره شدن کارگرهای میشود که عرق میریزند و کار می کنند بهر حال در این وضعیت صرفه جوی به این سبک نو بر است وشما کاری از پیش نخواهید برد و در باب با.... مسابقه گذاشتید
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
مقصرشهرستان اراکه.بایدتندیس استاد....راباکمکهای مردمی بسازندونسل های اینده به وجود این نابغه که باتدبیروامیداکثرمسولین راجذب میکنه کرده افتخارکنند.برای سلامتی مدیران ارشد استان صلوات.ماالحمدلله ازرکود عبورکردیم
ناشناس ازتفرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
بله انصافا باوجود استانداری نابغه که مثل اب خوردن همه مشگلات مملکت راباهنرمندی تمام رو دوش دولت قبل وا مینهدخوب حقوق دوستاش وهم حزبی های ویژه ویژه اش کمه دیگه .مردم حرف زیادی میزنند.
احمانی ازاراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
بله.استانداری که کارهای مملکت را به سرطان پیشرفته تشبیه میکندیه نابغه هست ولی برای تخریب روحیه مردم ونشان دادن چراغ سبز به دشمنان.کدام تدبیروکدام امید.الومینیوم واقعا حیاط خلوت کیه ؟
علي
|
United States
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
خوشبختنانه دست تمامي عوامل رانت خوار در شركت الومينيوم ايران براي همگان مشخص شده است آنان از روش هايي جهت فروش شمش در خارج از بورس و زير قيمت بورس اقدام مي نمايند و شركت هاي طلبكار از ايرالكو به جاي پول الومينيوم تحويل مي گيرند كه اين خود بازار كاسبي دلالي براي ....را به دنبال داشته است
جوادي
|
United States
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
٢٦٠ ميليارد زيان در عرض ٦ ماه مديريت جاي بسيار تاسف و تامل دارد جناب ....
با زمين زدن چنين شركت بزرگ و استواري چطور در پيشگاه خداوند جوابگو خواهي بود
چطور سرت را جلوي مردم اراك بلند خواهي كرد
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
اقاى .... نيست رفيق و يار غار ....و ....هست و الله چند روز يك بار با ماشين پژو نميرفت دفتر مركزى ايرالكو جلسه خصوصى و صبحانه كارى ميل كند واقعأ در شان يك ....است رفتن به دفتر يك شركت انهم چند بار ؟چه داستانى بين اقايان هست؟اند را از كى ميخرند ؟شمش هاى زير قيمت را به كى ميفروشند؟صادرات چرا افت كرده؟با رانت سياسى وفساد موجود عاقبت ايرالكو را بزودى ميبينيم البته انروز نه.... هست نه .... ونه ... فقط يكى بگويد دليل حضور .... در دفتر مركزى چيست؟چرا محيط زيست خفه شده و مصوبات كار گروه دولت را اجرا نميكند؟پور سانت قرارداد ان اف سى به جيب چه كسانى ميرود خدايا خدايا هر كس به اين شركت خيانت ميكند رسوا و بى ابرو كن.
علی
|
United States
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
آقای .... نه تنها افراد شایسته را کنار گذاشت بلکه باندی بزرگ و ....را در راس کار گذاشت و حکم داد .
چرا نباید افراد شایسته و با اخلاق و رفتار اسلامی در راس کار قرار بگیرند .
فاصله بین کارگر و ریسا و سر پرست و مدیر زمین تا آسمان باشد.
همه ی ریسای جدید بر اساس باند وتیم انتخاب شده اند و
شایستگی و اخلاق و کرامات انسانی به هیچ وجه در کار. نیست.
.....
هیچ دردی از کارگر و افرادی که جز باندنیستن آقای ....دوا نکرد حتی شنیده شده و دیده شده به قطعیت که رییسان و مدیران انتظار دارند و هر چند دیده شده در قسمت ها زیر دستان و افراد مظلوم را وادار به نوکری و انجام کارهای شخصی کنند .این امور کارها زیبنده ی جامعه اسلامی نیست ...
....
استاندار مرکزی به چه حقی حمایت کورکورانه میکند.
داوود باقری با کدام سابقه مثبت و با چند هفته سابقه به ایرالکو نفوذ کرده است و پیشتازی میکند با این همه سوابق منفی.
به طور کل کرامات و اخلاق انسانی وجود ندارد در این مجموعه جدید و حتی دیده شده که چون زنجیر همه بالا دستی ها به هم مرتبط اند
آقای ....چه مشکلی را مرتفع نموده اند هر چند .... هم افتضاح کار کرد .
....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
خدا خيرش بده ....رو برا عيد اجيل و ميوه ميداد به همه پرسنل چقدر بن فروشگاه ميداد به كارگر به خدا همون بن ها چقدر رو زندگي كارگر تاثير داشت چقدر گره از زندگي كارگرا باز ميكرد اخرم سود بي سابقه ١١٠ميلياردي داد كه بورس و مجمع و سازمان بازرسي تاييدش كردن اونوقت اين.... همه اون مسائل بالا قطع شد كه هيچي حقوق كارگرا اند سازي با تاخير ماهانه پرداخت شد و بعد هم ٢٦٠ ميليارد تو شيش ماه ضرر داد و حقوق نجومي اين خرابكاريهاشم گرفت خدا جاي حق نشسته جواب اين كارا رو ميده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
مجيد گودرزي هم به زودي باي باي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
تا وقتی ما کارگران به حق و حقوقمان نسبت به آلومینیوم و بالعکس آشنا نباشیم همین آش و همین کاسه هسا
سرباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
پور عطار خودت برو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
این بود اقتصاد مقاومتی؟ این بود حاصل انقلاب و خون شهدا؟ به انقلاب لطمه زدند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
نگو تو رو خدا این حرفها رو
اینها از سفره انقلاب سهمشون رو بر میدارن
گوشت بشه بتنشون ایشالله البته از نوع سرطانی!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
این همه جوون بیکار با حقوق اینا میشد بره سرکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
کاش یه سری به دفتر مرکزی می زدید و با پرسنل خدوم و حقوقهای ناچیز بخو ر و نمیر بخصوص طبقه چهارم آشنا می شدید!!!!!!!!
...من به عنوان یک کارگر اراکی ازت نمیگذرم خدا هم انشالله نگذره!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
رد .... رو گرفتن اینا که حقوقه و پای اونا پول خورده
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
والا حقشونه کاری که اینا میکنن خیلی سخته یه کارخونه سود ده که سال قبل 110 میلیارد سود داده کار هر کسی نیست تو شیش ماه کاری کنه 260 میلیارد ضرر بده
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
جا داره خسته نباشد بگیم که واقعا خودشونو خفه کردن تو این دوره
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
خخخخخخخ شما چقد ساده اید اینا فقط حقوق رسمیه انقدر شمش زیر قیمت بورس و سایر این کارا کردن که اینا رقمی نیست
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
داود استاد شانتاژ رسانه ایه ولی مطمنم فکرشم نمیکرد روزی بیاد که یه رسانه یقشون رو بگیره خدا قوت تابناک
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
ما منتظر بازگشت دکتر به کارخونه هستیم
ناشناس
|
Romania
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
حاصل حکومت بر کارخونه همین میشه
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
اگه واقعا میخوان مشکل حل شه باید ریشه ای درستش کنن پشت این اقایون به زمانی قمی و نعمت زاده و عارف و ...بنده
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
فکر کنم مجبوریم به آقای اجمدی نزاد رای بدهیم
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
یک مطلب هم درباره‌ی مسائل داخلی کشور، موضوع این حقوقها و برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت‌المال است -که امروز در بین مردم رایج شده است که خبرش را دهان‌به‌دهان نقل میکنند- این برداشت‌ها نامشروع است، این برداشت‌ها گناه است، این برداشت‌ها خیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی است. قطعاً در گذشته کوتاهی‌هایی شده است، غفلتهایی شده است، بایستی جبران بشود؛ این‌جور نباشد که ما سروصدا بکنیم و بعد قضایا را تمام بکنیم و بکلّی به دست فراموشی بسپریم؛ باید دنبال بشود. خوشبختانه رئیس جمهور محترم و رؤسای محترم دو قوّه‌ی دیگر، متعهّد شده‌اند که این مسئله را دنبال کنند؛ باید با جدیّت دنبال بشود؛ دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود، و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند، و اگر سوءاستفاده‌ی از قانون هم شده است بایستی اینها را از این کارها برکنار بکنند؛ اینها کسانی نیستند که لیاقت این را داشته باشند که در این مراکز قرار بگیرند.
البتّه این را هم توجّه داشته باشید، دشمنان نظام اسلامی میخواهند از این قضیّه یک مستمسکی علیه نظام اسلامی درست بکنند. اینها یک عدّه‌ای هستند که در قبال مجموعه‌ی مدیران و کارکنان دستگاه‌‌های مسئول که با پاکی و صداقت دارند کار میکنند عدّه‌ی زیادی نیستند، امّا همین کمشان هم مضر است، همین کمشان هم عیب است؛ این عیب را بایستی برطرف کرد. ما آسیب‌های ناشی از فقر را شناخته‌ایم، روی آنها برنامه‌ریزی میکنیم، درباره‌ی آنها جلسه میگذاریم، امّا آسیب‌های ناشی از مستی اشرافی‌گری را کأنّه درست نمی‌شناسیم؛ وقتی اشرافی‌گری، اسراف، و تجمّل در جامعه وجود داشته باشد و ترویج بشود، این قضایا به دنبالش پیش می‌آید و به وجود می‌آید و همه دنبال این هستند که یک طعمه‌ای به دست بیاورند و خودشان را از آن سیر کنند، شمکها را از این مالهای حرام پُر کنند. با این پدیده بایستی با جدّیّت مقابله بشود؛ مسئله‌ی عزل کردن و برکنار کردن و برگرداندن آنچه از بیت‌المال به صورت نامشروع خارج شده است، این را در دستور قرار بدهند. این وظیفه‌ی همه است؛ مردم نسبت به این مسئله اهمّیّت میدهند و اگر چناچه این قضیّه اتّفاق نیفتد و دنبال‌گیری نشود، اعتماد مردم به نظام کاسته میشود که این فاجعه‌ی بزرگی خواهد بود. بایستی با اقدام جدّی، اعتماد مردم را حفظ کرد. امیدواریم خدای متعال به همه‌ی مسئولین توفیق عنایت کند.
نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اراک
جناب آقای دری نجف آبادی
سلام علیکم
این هم فرمان ولی فقیه که شما نماینده ایشان در استان مرکزی هستید . یا علی حالا ما منتظر عکس العمل شما مرد بزرگ که سابقه و یدی طولانی در مبارزه با فساد دارید هستیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
من زن عقد کرده دارم کارشناسی ارشد دارم بعد بیکارم این اقایون با حقوق های نجومیشون ....
اگه از شر این ادم ها مردم رو خلاص کنن چند نفر مثل من میرن سر کار ؟
با حقوق همین پور عطار و باقری 100 نفر مثل من مشکلشون حل میشه
اینجاست که 2 بیشتر از 100
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
وقتی ......که تا پارسال تو آرایشگاه بند مینداخت حالا ماهیانه 5 تا 6 میلیون میگیره حساب کن بجا 100 نفر 10000 نفر مشکلشون حل میشه
البته ایشون مثل دختر صفدر حسینی میگه ما از سفره انقلاب داریم میخوریم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
مجید بگو همه تقصیرا گردنه مدیر عامل قبلیه عمو ببینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
حالا مونده عاقبت کسایی که با تهمت به دیگران دست به .... میزنن رو همه خواهیم دید
كارمند مالى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
اقاى .... اولش با وعده اصلاح وپاكدستى امد ولى خيلى زود معلوم شد دنبال رانت و فساد و پور سانت است ببينيد چه كسان پرونده دارى را دور خودش جمع كرده هر كسى تو ستاد انتخاباتى ....رفت پست گرفت.....اقاى.... به جاى دروغ وفرافكنى جواب بده چرا ماهى ٤٠ميليون تومان حقوق ميگيرى چرا به .... ديپلمت ٢٠ميليون حقوق ميدى چرا به ....٣٠ميليون حقوق ميدى چرا به هر .... در شركت يكشبه پست مديريت ميدى با ١٠ميليون حقوق و ماشين مال كى را ميبخشى؟منتظر روزى باش كه بزودى كارگران زحمتكش .... اين فرمان رهبر عزيز است كه با ظلم و فاميل بازى مبارزه بشود كارگر براى دو ميليون وام بايد التماس .... را بكنه انوقت تو از محل سپرده پول شركت در بانك ملت بپنجاه ميليون وام به ....??????اقاى ...دستت براى همه رو شده اگر جرات دارى حقيقت را بگو خودت برو ...به كارخانه برو دنبال كارهاى كثيف سياسى ديگه تو اين شهر وكارخانه دستت رو شده. .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
همش درست بود جز مبلغ ها ... 60 ملیون .... 40 میلیون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
اگر روابط عمومي ابرالكو مصوبه هيئت مديره مبني بر ١٥٠ ساعت اصافه كار و ١٠ روز ماموريت را منتشر كند مي توان به راستگويي ايشان اعتماد كرد، اگرچه قطعا چنين مصوبه اي وجود ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
اقاى باقرى اخيرأ در مصاحبه مطبوعاتى خودش و پور عطار را رسوا كرد يادش رفته بود چند وقت پيش رسمأ حقوق و اضافه كار وماموريتشان را روابط عمومى اعلام كرده و حرفهايى كه گفته با اطلاعيه رسمى شركت همخوانى ندارد از طرفى به مالى دستور داده از اول سال اضافه كار و ماموريتشان بر اساس كاركرد واقعى محاسبه شود يعنى خودش هم ميداند زيادى گرفته ومشمول دستور مقام معظم رهبرى و رييس جمهور هستند و بايد هر چه زودتر استعفا بدهند البته خدا كنه بمانند و جواب سوالات سهامداران و كارگران شركت را راجع به ... بزرگ بدهند اينها نبايد به اين راحتى فرار كنند بايد جواب فروش شمش زير قيمت فروش شمش بدون وثيقه قرار داد هاى مشكوك با شركت هاى چين حمل كاميونى مواد اوليه هزينه هاى نجومى تيم فوتبال وتمامى .... كه باعث ان شده اند را بدهند ديگر نميشود با مصاحبه و دروغ وكارهاى مطبوعاتى كه تخصص باقرى است حقايق را ماستمالى كرد دست ...و.... براى همه رو شده است. پول شركت را در بانك ملت سپرده كرده اند انوقت خودشان و دوستان سياسيشان وفاميلشان هر كدام پنجاه ميليون تومان وام ميگيرند. انهم در شركتى كه از زمان حضور اقايان ٢٠٠ميليارد تومان ضرر داده است. اى مسئولين استان به خاطر فاميلهاى خودتان هم كه شده و در اين شركت كار ميكنند از خواب بيدار شويد اگر دلتان براى شركت و سرنوشت چند هزار نفر شاغل اين شركت نميسوزد كه نميسوزد اين دفعه خشك وتر با هم ميسوزند. خدا خائنين را رسوا كند. انشا ا...
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
زنجانی اسوده بخواب که ..... بیدارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
وقتشه ببینیم قسم حضرت عباس دولت در مقابله با مفسدین حقیقت داره یا نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
کارگر باید مثل .. کار کنه
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
خرج مداواشون بشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
خودش که خیلی به سلامتیش اطمینان داره اما تلنگر خدا رو ندید
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
شركتي به نام رينگ سازي خمين در زمان مديرعاملي اقاي رستمي برشكسته شد و بدهي ها هنگفتي به ايرالكو داره بعد جالبه با رانت .... و .... و ... به اقاي.... ....فروخته شد و الان ايرالكو داره به صورت چكي و سوري ايرالكو بهش شمش ميده و در بازار ازاد فروخته ميشه و اين در حاليه كه ذي نفعانش همون چهار نفري ان كه نام برده شدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
شرکت فولاد تجارت پردیس ایرانیان. شماره ثبت ۴۶۵۲۱۴ و تاریخ ۲۶. ۹. ۹۳ آدرس سهرودی شمالی خیابان کوشش پلاک ۴۲۸ طبقه اول. شماره اقتصادی ۴۱۱۴۶۹۵۷۴۹۵۷ و شناسه ملی ۱۴۰۰۴۶۲۴۹۲۰ يه شركت صوري براي اين اقايونه كه شمش زير قيمت ميبره و در بازار ازاد به فروش ميره
كارمند ايرالكو
|
United States
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
يه حديث داريم ميگه ادما رو بايد از دوستانشون شناخت يه نگاهى به دور و برى هاى ...بكنيداز ...تا.... معلوم الحال .... ديپلمه با اون پرونده سياه قبلى ........ و..... و.......بكنيد همه چى دستتون مياد .... هم سهم زيادى ميخواست ردش كردن واقعأ غيرت بچه هاى اراك كجاست.يعنى با لياقت تر از اينها تو كارخونه نيست؟يه موجود بور سانت بگير متخلفى مثل دكتر .... مسول گرفتن پور سانت از ان اف سى و شركت هاى چينى كه هر مدير سالمى اومد كنارش زدماجراى واريز ٦٠٠هزار دلار به حساب. هم كه همه ميدونند اين شخص را بايد دم در كارخانه دار زد همين افراد به ظاهر تحصيلكرده عامل خيانت و تاراج شركت ميباشند. اقاى ... روز حساب پس دادن هم ميرسدهمه ميدونن چجورى با خوش رقصى .... شدى اونجا بمون تا كارگراى زحمتكش خدمتت برسن حالا با اين ادما باز هم كسى باور ميكنه.... سالمند؟دلسوزند؟فكر اينده اين كارخونه اند؟خودتى اقاى ....چنان ترسيدى كه جرات نميكنى بيايى كارخونه ماهى دو روز ميايى ده روز ماموريت ميگيرى كه همش خرج دوا و دكتره حالا ميبينيم تاريخ اين شركت نشون داده هر كسى ... بود چه بلايى سرش مياد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
این حدیثو از کجات درآوردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
مهندس پور عطار عزيز با .... منتظرتيم بيا كارخونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
ما منتظر استعفاشون هستيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
الومينيوم شده جولانگاه احزاب منحله مشاركت و مجاهدين انقلاب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
مدير بي لياقت بايد استعفا بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
توي خيابون ها كارخونه هم شمش انبار كرده بودن ولي زير قيمت و غير قانوني نميفروختن اونوقت اينا غير قانوني به شركت هاي صوري كه مال خودشونه زير قيمت ميفروختن و تو بازار ميفروشن واقعا بي لياقتي در گودرزي و باقري موج ميزنه
محمد جواد
|
United States
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
خدا از كساني كه كارخونه رو به اين روز انداختن نگذره
اين بيت الماله نه مال پدري
خداحافظ اقايان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
با بيت المال چكار ميكنن اين از خدا بي خبر ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
باسلام آقای پور عطار اگر شما از نظر مالی در مضیغه هستید این حکم های که اخیرا" زدید چی میگه واقعا" ندارید ؟ شما چند نفر بیکار با حکم رئیس پروژه و مدیر پروژه با سوابق بالا دارید چرا احکام جدید میزنید چرا به نفراتی که بازنشسته هستن و در گیری ایجاد میکنن باج میدین بااین اوضاع کارخانه نه تنها سود نمیکنه بلکه ضرر انباشته خواهد داشت و شما هم با گذاشتن بدههای زیاد خواهید رفت خلاصه حرف با عملتان خصوصا" در رابطه با افرادی که قبلا" به مدیر عامل قبلی وصل بودن کاملا" مخالف است کسانی که در مدیریت قبلی ... و....میکردن سر پستاهای خود باقی ماندن واقعا" جای تاسف است
ماشین کارانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
آقای پورعطار چرا مدیر ....که بازنشسته هست باید سر کار باشه
همه میدونن آدم بددهن و بی ادبیه
نکنه ازش می ترسی
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
به حق همين يك ماه روزه اي كه گرفتم از خدا مي خوام از تمام كسايي كه اينطور مال مردمو ميخورن نگذره
خداي جاي حق نشسته حتي يك قرونشم از گلوتون پايين نمي ره
ياوري
|
United States
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
چرا مسئولين رسيدگي نمي كنن
با حقوق يك ماه اينا ٤٠تا خانوار مي تونن زندگي كنن
تمام سرمايه كارخونه رو ...
بسه ديگه اقا بخدا بسه
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
این همه جوون تحصیل کرده تو این مملکت بیکار بعد این ادمای بی لیاقت باید حقوق نجومی بگیرن
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
جای خجالت برای کشور و دولت
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
وقتی ....بدون هیچ تجربه مدیریتی درستی در این سطح میاد میشه ... همین میشه دیگه
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
این ها با این کاراشون ابروی اصلاحات رو هم بردن
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
از دولت میخوایم برخورد محکم کنه اقا کم چیزی که نیست مقام معظم رهبری دستور دادن
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
حکم دادگاهتو همه دیدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
تو گلوشون بمونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
دولت نباید سکوت کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
تابناک لطفا مثل دور قبل نظر سنجی برگزار کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
مدير عامل گناهي نداره ادم ساده و كم... ي هستش همه اين كارا زير سر باقريه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
پور عطار با سلفيش جلو ساختمان هاي معروف المان و گزاشتنش در كانال روابط عمومي شركت جاي هيچ حرفي رو نزاشت
كارگز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
بابا طرفين بسه ديگه كي به كيه
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
كارگران خدوم و زحمتكش شركت مراقب باشيد اختلاس هاى بزرگ زير سايه حقوق هاى نجومى گم نشوند اقايى به نام ....زمان مديريت قبلى مشاور بود ماهى چند ميليون ميگرفت حالا شده ....كاشان با حمايت ... و ... ميلياردها تومان خاك سرباره و براده الومينيوم را از كارخانه به كاشان بردند. بدون توجيه بدون مصوبه ومعلوم نيست اين سرمايه شركت تو اين اوضاع اقتصادى چه شد؟اين اقا همه جا ميگويد من حمايت دادستان را دارم اگر اينطور نيست اقاى دادستان تكذيب كند و ضمنأ در رابطه با دو دستگاه ويلاى شركت .. توضيح دهد. اقاى نوبت شما هم ميرسد وقت رسيدگى به شركت سيلك هم ميرسد حق كارگر و سهامداران را نميشود خورد. واى به روزى كه بگندد نمك.
فرهود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
چرا.... باید در هفته همش 6 یا 7ساعت بیاد سرکار و 31 میلیون حقوق بگیره
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
متاسفانه همه وام دارایرالکو هستند
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
منم معتقدم همه بدهکارایرالکوهستندوخودشونوبه نشنیدن زدند
محسن اسماعیلیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
اقااستانذارنمیذاره فیشها منتشربشه چون به خودش ودوستان مردم اعتراض خواهندکرد
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
وقتي هر كسي به مقام و منزلت برسه همين ميشه
.
محمد
|
United States
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
اين اقا عقده ي ... داشت
بهش رسيد نمي دونست چكار كنه اين شد اوضاع و احوال كارخونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
بله كسي كه افتخارش عكس جلوي پرچم المانه و گزاشته پروفايل تلگرامش از اين بيشتر ازش توقع نميره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
مدير غير بومي معلومه دلش به حال سرمايه و كارگر اين شهر نميسوزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
با حقوق همين ٦٠ نفر مثل من ميتونن برن سر كار
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
اقای پورعطار حرف از دوستانی که هم در زمان بادکوبه ای دور ایشان را گرفته بودند وهم در زمان شما دورتان را گرفته اند ویا کسی را که فعلا کنار گذاشتی وحدود دوسه سالیست باز نشسته شده ودر زمان فعالیتشان چندین میلیارد به کارخونه خسارت زده ویا اطرافیانتان و دیگر مشاورتان که تمام فامیلش را وارد کارخونه کرده که متاسفانه حقوق های غیر متعارف چند میلیونی دریافت میکنند وهیچ گونه زحمتی نمیکشند وباری از دوش این کارخانه برنمیدارند وحضورشان نیز مفید فایده برکارخانه نیستند وحتی حمایت ها وترفند جناب عالی بادکوبه ای را به مدیرعاملی رساند که بارها وبارها خودتان اظهارکردید که چه برسر این کارخانه امده دراین مدت خودتان چکار کردید؟ این همه هزینه هارا واین همه پارتی بازی و سفره لیسان سیاسی را چطور جواب میدهید ؟اقای پورعطارحق کارگر خوردن نداره شما بااین تیلیغات کسترده وحرفه ای خود وافراد کارکشته روزنامه نگارتان وهزینه های بالای تبلیغاتی شاید بتوانید چند روزی دیگربر اریکه مدیرعاملی تکیه کنید ومردم را فریب دهید ولی با اه کارگر چکارمیتوانید بکنید که دراین اشفته بازار اقتصادی توان خرید را روز به روز ازدست میدهند چند سالیست سود سهام هارا نگرفته ویا افرادی که بازنشسته می شوند سنواتشان را مرحله به مرحله می گیرند ایا با خودتان هیج فکر کرده اید کارگری که توکارخونه کارکرده مریض شده وجوانیش را ازدست داده وحتی حقش ازطریق عواملتان پای مال شده دیگر منبع درامدی جز حقوق بازنشستگی ندارد چرا باید ضرر بزنم اگر سنواتشان را همان زمانی که بازنشسته شده داده بودید شاید میتوانستند با ان کاری کنند که کمک خرج شان باشد برای بازنشستگی و پیریشان که شاید زمان بیماری دستشان به روی دیگران دراز نباشد .نه تنها فکر انسان های زحمت کش نیستید بلکه با این رفتار نابخردانه ودور از انسانیت ومدیریتتان انگیزه کاری را ازبین برده ومانع رشد وبهره وری کارخانه می شوید .اقای پورعطار چندین بار گفته اید که من اراکی زاده هستم وافتخارم اینست که در شهر عالم خیز اراک بدنیا امده وتحصیل کردم با این اوصاف وعدم مدیریتان وپرداخت نا عادلانه حقوقهای انچنانی به اطرافیان ویا بعضی افراد دیگر چرا موجب ورشکستگی کارخانه ای با قدمت حدود 50 ساله با پرسنلی بالای 4 هزار نفر در اراک میشوید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
زمانی که روحانیون اراک جلوی استانداری جمع شده بودن که سران فتنه مثل اقای .... نیایند باید حمایت میکردییم
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
اقای .... .ز بوجه کارخانه برای تبلیغات انتخابات پول میدهی و بچه های پیمانکارو(ساختمان۲۱وتعمیرگاه)مفرستی در خیابان برای این اقای تبلیغات کنن ونفری۵۰هزارتومان بدهی این پولها برای بیت المال هست خدا ازت نگذره بی وجود دزد
ناشناس
|
France
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
وقتي كسي كه چندسال پيش رابطه غيراخلاقي اوباپرستارسنجان مشخص شدوباعث خروج ايشان ازشهراراك شدمجددبه اين شهر واراك بازميگرددو.غيرازاين نميتوان توقع داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
جناب آقای پورعطار ضمن احترام باتوجه به حجمه هایی که علیه شمادر این روزها شروع شده یقینا مجددا به منافع عده ای آسیب رسیده خواهشمندیم ادامه دهید که قشر کارگر پشتیبان شماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
جالبه که بعضی از این....خودشون هم میدونن حقوق هایی کلانی به ناحق می گیرند و هیچ عملکردی هم ندارند اصلن معلوم هست که این ...از جایی رصد میشند یا خیر. جناب آقای .... خواهشا به وضع ... و ... کارخونه توجه کنید اینجا کسی که ضرر میبینه کارگر بدبخت هست و صدالبته خود کارخونه. اصلن معلوم هست مدیر این مجموعه دقیقا از زمانی که اومده چکار کرددددده؟؟؟؟؟
عبدالرحیم علیپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
سلام اقاجان درموضوع ایرالکو سال گذشته مقاله ای با بیش از هزار نظرکاربران محترم درهمین فضا وهمین خبرگزاری درج شد.لیکن مسولین استان وغیراستان هیچ عکس العملی ازخودنشان ندادند.معنی این بیتفاوتی عجیب چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
جناب آقای پور عطار از آنجاییکه ملت فهیم میدانند که اکثر صحبتهایی که در این سایت می شود شایعه ای بیش نیست ولی تمنا داریم دررابطه با انتخاب حاج آقای ....که علی رغم فامیلی خود بویی از تقوا نبرده از کمیته راهبری برکنار نمایید زیرا نامبرده درزمان .... قبلی با مظلوم نمایی مزایای فراوان وبالاتر از حق خود را دریافت نموده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
استعفا نميدن چرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
به امید خدا ...ر بیاد یا یکی مثل ... که دلسوز کارگران باشه نه این اقایونی که فقط به فکر جیب خودشونو دور وریاشونن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
اقای .... بترس از اون روزی که صبر کارگران لبریز بشه این بار نه تنها کارگران بلکه کل مردم اراک میدونن میدونن چه نامردی در حق کارگران و جوانان این شهر کردی حیا کن خودت استفا بده بترس از اون روز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
جناب .... دیگه دستت رو شده دیگه نمیتونی با دروغ کارها و... خودت و اطرافیانتو گردن ... بندازی باید فکر این روزها رو میکردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
از اصلاح طلبها بیشتر از این انتظار نمیرود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
مگر شهر اراک کم مدیر لایق دارد که از مدیران بومی استفاده نمیکنن که یه مدیر ...غیر بومی بیاد و کارخانه ای با ۵۰سال سابقه به مرز ورشکستگی بکشون خدا لعنت کند باعث بانی این کار را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
مسیولین تا کی میخاهید چشمهایتان ببندید شما مسیولین باید در محضر خدا جوابگو باشین چشمانتان را باز کنید ببینید چه به سر این این کارخانه اوردن کارخانه ای که همیشه جزو سود اور ترین کارخانهها بوده حالا اقایان میان و به راحتی میگن کارخانه در ضرر دهی میباشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
ادمين چرا پيام ها تاييد نميشه
نويد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
با سلام خدمت همكاران ارجمند و همشهريان عزيز : اصلاح ايرالكو جز با همت و غيرت و اتكال به قدرت لايزال الهي همكاران ميسر نخواهد بود . ما سهامدار شركتيم . و مطابق قانون حدود 5درصد سهام شركت بنام ما ( پرسنل ) ثبت شده كه برگه سهامداري داريم . بعنوان يك سهامدار ولو سهامدار جز ميتوانيم از بي كفايتي و بي لياقتي افرادي كه شركت را تا مرز نابودي به پيش برده اند شكايت كنيم و نگذاريم بيشتر از اين افراد نا خلف و نا بحق بر ما مديريت كنند و شركت را فلج و زمينگير نمايند . و اماتوصيه اي به برخي همكاراني كه عزت و شرافتشون را به آساني با پستها و افزايش حقوقهاي ناحق عوض كردند و عليرغم اينكه مي بينند تيم مديريت فعلي چه زيانهايي را به شركت زده . ولي كماكان در مسير باطلل دو شا دوش اين افراد قدم بر ميدارند . يادتان باشد كه چنانچه سيل حماسه و غيرت همكاران به حركت در امد شما جز كف روي اب نخواهيد بود . و يقينا پشيماني سودي نخواهد داشت . پس تا وقت باقيست راه خودتان را با غارتگران جدا كنيد . يا علي
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
تابناك عزيز خواهش ميكنم اين راه را ادامه بده تنها مأوا و اميد اين ٤٣٠٠نفر كه شغلشون به خطر افتاده سايت شماست كارى كه شما ميكنى انقلابى ترين جهاد در راه روشنگرى و مبارزه با فساد است خدا قوت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
آلومينيوم ايران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۹۴/١٢/٢٩ (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۲,٨۵۶ ریال زیان محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل ۵۷۷ ریال سود محقق کرده بود.در مقایسه با مدت مشابه سال قبل فروش ۱۲% کاهش و از طرفی بهای تمام شده فروش ۱۰% افزایش داشته است. سایرهزینه های عملیاتی ۲۶% افزایش داشته ولی هزینه های اداری,عمومی و فروش ۵۸% کاهش داشته است. شرکت در این دوره ۱,۰۶۵ میلیارد ریال زیان عملیاتی داشته و خالص سایر هزینه های متفرقه نیز به مبلغ ۲۰۵ میلیارد ریال افزایش داشته است.

این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۹۴/١٢/٢٩ را ۷۸% پوشش داده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
طبق برنامه چماق کشان دوباره 31 /4 برای مجمع برنامه دارندد!!!
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
دوستان و همکاران گرامی به جای این همه هجمه و تهمت همفکری کنیم و شرکت را از این بحران خارج کنیم که دودش فقط تو چشم خود ما میرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
با توجه به همفکریهای انحام شده ما کارشناسان ایرالکو حالا که به بحران رسیده دیگه کاری نمی توانیم بکنیم کاش آقای پور عطار زودتر سراغ ما می امد
شایسته سالاری در ایرالکو مرده!!!
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
اين سايت متعلق به حميد بادكوبه است و با لابي بادكوبه و عليپور داره خبر پراكني ميكند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
همین سایت پارسال باعث روشنگری علیه بادکوبه شد و باعث شد کارگران حرف خود را بزنند
با تشکر از تابناک
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
باسلام سال گذشته تعداد زیادی از نظرات در مورد.... و ظلم های آنان ارائه شدو چه سود آقای ....این آقایان سر جای خود باقی ماندن و چیدمان نفرات را تکمیل کردن بهر حال بایستی تغییری صورت میگرفت وبا ضرر و زیانهایی که این افراد ایجاد کرده بودن برخورد میشد نه اینکه در پست خود باقی بمانند
منشى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
من سالهاست تو اين شركت كار ميكنم حال كه با زيان سنگين همگى در شرف بيكارى هستيم بد نيست بدانيم اگر چند نفر نون به نرخ روز خور ...نبودند اينجورى هر مديرى نميتونست بياد شركت را كند اين افراد جاده صاف كن بايد شناسايى شوند چون بعد از رفتن ...دو باره همين ها مشغول بكار ميشوند. ١-مدير فعلى.....كه استاد پاچه خوارى وچاپلوسى است٢-مدير .... كه معروف است و چون عمل دارد دست به هر كارى ميزند اخيرأ..... شده از بستگان .. ودر تمامى اين جنايات دخيل٣-....اقاى.. كه يد طولانى در كار چاق كنى دارد٤-اقاى .... كه دست راست فعلى مدير عامل بوده وهميشه با تفرقه امتياز ميگيرد٥-مدير .... با ان پرونده هاى قبلى٦-مدير .... كه هنوز پرونده دارد٧-...كه سر تقسيم منافع با ... دعوا ش شد و كنار رفت٨-. ..كه هر مديرى ميايد دنبال امتياز خودشانند وبقيه كه خود ميدانيد ابنها به هيچ چيز پايبند نيستند اولين روز كه مدير عامل جديد ميايد درب كارخانه در حال قربانى گاو گوسفند هستند از فردا هم شروع به باج گيرى شده و هر اعتراضى را سركوب ميكنند. و اساسأ حياتشان در اينگونه رفتار هاست. شما زحمتكشان كارخانه هوشيار باشيد و بدانيد عامل اصلى اين خيانت ها ودزدى ها همين چند نفرند كه جاده صاف كن لك و.... حالا انقدر سكوت كنيد تا مثل بقيه شركتهاى تعطيل شده نوبت شما هم برسد انها انقدر پول به جيب زده اندكه كوچكترين اسيبى نميبينند براى مثال فقط تو ده ما گذشته ..... نزديك نيم ميليارد تومان ،......٣٠٠ميليون تومان ..... ٣٠٠ميليون تومان حقوق و مزايا و وام دريافت كرده اند منهاى كاسبى ها و زير ميزى ها وپور سانت ها وكميسون حمل و نقل و در صد هاى فروش زير قيمت و.......حالا باز هم سكوت كنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
طبق برنامه چماق کشان دوباره 31 /4 برای مجمع برنامه دارندد!!!


پاسخ برای شما :
تو خودت الان بگو سمتت تو شرکت چیه . تا نگی چماق کشان.اگر راست میگی بگو چقدر حقوق می گیری . فقط بلدی الکی جو بدی مردی از بی عدالتی که باعث شده امثال تو تو شرکت مثل قارچ رشد کنن حرف بزن. شما در زمان مدیریت قبلی هم کار نمی کردی ولی حقوق و اضافه کار زیادی می گرفتی .
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
اگر دنبال سر نخین راه دوری نمیخواد برین رابطه بین.... و .... کار چاق کن معروف که شون به شون هم برای ضیافت دفتر مرکزی ایرالکو حضور پیدا کردن و دومی رابطه تنگا تنگ اقای.... کار چاق کن صادرات و اقای ... ... بگردین
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
روشنگري عليه ... ؟؟؟
دوباره ديدي هوا پسه جيره خوراتو فرستادي ....
ديگه حنات رنگي نداره اقا
تموم كن اين مسخره بازي هارو
اگر هنوزم غروري برات مونده بار و بنديلتو جمع كن نه از كارخونه بلكه از شهر برو
مجید
|
United States
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
پور عطار لطفا بگو .... را از کجا آورده ای .... روزی چند ساعت جیم میشود
.... که مترسک بود
.... هم که دیکتاتور و بی سواد فقط از طریق باند مخوف.... به عنوان رییس برگزیده شده است
خدایا هر چی باند رو خودت بپیچ ای خدا!!!
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
لطفا بگویید چرا ا باید در دوره .... دارای مدیری ناشایست همچون....
.
.
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
لطفا سازمان بازرسی کشور در روند رسیدگی به فیش های حقوقی رسیدگی کند و حسابهای مشکوک .... را رو کند و همچنین بگویند چرا مدیران و ریسا باند هستند و بسیار مافیایی عمل میکنند.
همه میدانند که ایشان همه با آقای... بودند و آقای .... هم از .... و .... تغذیه شده است و.... همه نوچه ها را به نون و نوایی رساند
محمود
|
United States
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
اهای تویی که میای طرفداری میکنی یا تو از ما نیستی(پرسنل)فقط گفتن بیا چرت بنویس یا توام ازخودشونی داری با جیب ما واسه بچه هات مثل یارات که بی ام دبلیو میخرن توام داری خودتو به اونا میرسونی.واگذارتون میکنم به خدا که حال کارگر جماعتو نمیفهمین
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
جناب ... تا کی میخای به این روند ادامه بدهی خودتون حقوق چند ده میلیونی میگیری بعد بچه های پیمانکار که بیشتر کار کارخانه انجام میدن باید تو خجالت خانواده هاشون بمونن من کاری به این جنا بازی ها ندارم فقط این قدر میدونم که زمان ... برای ما کارگران پیمانکار بهتر بود نه تنها من بلکه همه کارگران پیمان کار همیشه قدر دان زحمات ... هستن خدا بیامرزه پدر مادر...
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
با سلام جناب اقایانی که میگین اقای .... و دورو وریاشون ... هرچی بودن اینقدر مرد بودن چه خودش چه بقیه مدیران زمان ... که کسی از کارگران پیمانکارو بیکار نکردن ولی زمان ... م کارگران سرویسهای فنی را بیرون کردن همه با سابقه های بالای ۴؛۵سالو بیرون کردن و هیچ کس از مدیران جوابگو نیستن حتی اسمهای ما رو به انتظامات دادن که ما رو راه ندن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
شمارش معکوس برای رفتن پورعطار و و باندش آغاز شد
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
اقای ....توضیحی برای فیش حقوقی برادرتان که با ۸؛۹ماه سابقه حقوق ۲۰میلیون تومانی میگیرد حتما دوباره میخاهید بگید حقوق ۳؛۴ماه این اقاست شمایی که از این اقا حمایت میکنید شما هم جزو همونایی هسنین که با ۱سمت خودتونو فروختین و به فکر ما کارگران نیستین خدا شما نگذرد
کارگر ساده
|
United States
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
با سلام خدمت همه کارگران ساده(خودم و بقیه پرسنل الومینیوم) و همه ی ...
اقای ....پول گارگر خوردن نداره خواهشا خودت برو
.کم از الومینیوم واسه خودت .....
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
لطفا بگویید کسی که یک ماه نیست حکم ریاست ...را داشته چگونه به ریاست .... منصوب میشود و از همه بدتر این فرد تا حالا کجا بوده و مگر این نیست که از دل باند بیرون آمده
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
با سلام خدمت پرسنل زحمت کش الومینیوم و مردم شهر اراک.کارخونه الومینیوم با وجود سه هزار و چهار صد نفر پرسنل و نزدیک دو هزار نفر نیروی پیمانکار از قبیل گلنوش فجر و نقلیه و نیروهای خدماتی که ضرب در چهار نفر بشه میشه حدود بیست هزار نفر اعضای خانواده که درامد شون از کارخونه الومینیوم هستش و اقتصاد شهر ربط به این کار خونه داره و عدم توانایی مسولین استان .داره باعث میشه که کارخونه اتفاقاتی بدی براش بیفته ایا درست هست که کارخونه الومینیوم مثل شرکت صنایع و اونگان و کار خونجات دیگه که با پول مردم به صورت وام داده شد خریداری بشه.الودگی برای پرسنل توی حلقشون و در شهر بر سر سفره هاشون.مالیات شهرداری اراک بر سر فیش های حقوقی بیشتر از مغازه های پاساج اسلامی هستش مردم شهر اراک به فرمان مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی یعنی تولید داخلی یعنی بهینه سازی خط های فرسوده یعنی کنترل الودگی مجهز ایا این کارخونه نباید وام بگیره برای بدهی که داره.... شمش یازده هزار تومنی داد به اداره برق مدیر فعلی امد و گرفتش این یعنی ضرر چرا چون الان شمش پنج الی چهار تومنه.ببینید هوشیار باشید کارخونه ای که پنجاه ساله داره کار میکنه پس ریشه داره نزارید اقایون با رانت خواری باند بازی به سود خودشون تمومش کنن.باید مقامات بلند مرتبه کشور در اطلاع این وضعیت قرار بگیرند تا سرنوشت مردم شهر اراک مشخص شود.واقعا برا نمایند گان استان متاسف هستیم که فقط شعار میدن تا به شعور برسن.خیلی زشته.
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
لطفا روند گزینش مدیر و رییس را در واحد استراتژیک ایمنی بگویید
لطفا بگویید جان افراد برای شما ارزش دارد یا خیر .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
پور عطار بای بای
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
فقط یاد گرفتی هر چیزی رو ..... پنهان کنی؟
وام های مسکن و کوتاه مدت که یکسال است قطع کردی اقساط گذشته را که میگری چیکار میکنی؟
وامهای فروشگاه که اقساطش رو از حقوقها کم میکنی چرا به فروشگاه نمیدی و با پولش چیکار میکنی؟
بلیط استخر فروختی به پرسنل اونوقت پول استخر رو ندادی قرارداد رو یکطرفه فسق کردند پول استخر رو چیکار کردی ؟
نزدیک به یک میلیارد به بهانه تعاونی مسکن گرفتی پولش رو چیکار کردی؟
باند بازی تا کجا؟ آقای ... اجر زحماتش رو گرفت مدیر پروژه شد ماهی 15 میلیون حقوق مدیر پروژه ای بابت استخر؟
آقای ...این مدیر میره تو میمونی مدیر پروژه استخر که باید جواب
پرسنل رو بدید.
کارخونه ای که پول نداره چرا خرج سفر آقایون رو به آلمان میده؟
کارخونه ای که پول نداره آکادمی مثلا استعداد یابی میزنه؟ یا مکانی برای پولشویی؟
ناشناس
|
France
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
اقای مقدسی مگر شما نگفتید هر جا دست درازی به بیت المال بشود سکوت نمیکنم پس چرا هیچ کاری نکردی حتی در این باره صحبتم نکردی نکند شما هم مثل اقای پورعطار فکر کردید.............
ناشناس
|
France
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
با سلام خدمت اقای دری نجف ابادی نماینده ولایت فقیه در شهر اراک از انجا که در صداقت و درستی شما شکی نمیشود کرد از شما روحانی دلسوز عاجزانه درخواست میکنم طبق دستور رهبر عزیز ودلسوز قشر کارگر وطبقه ضعیف جامعه در...این اقایان دخالت کنید و نگذارید حقی از کار گران زحمت کش این کارخانه ضایع بشود
پاتروم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
مدیر عامل محترم اگر جوابی دارید بگید ماهم احساس حماقت نکنیم.
شرکتی که حتی سهمیه قند وچایی پرسنل رو نمیده مشاور محیط زیست میخواد چیکار که توی ایمیدرو بشینه و حقوق چند ده میلیونی براش واریز بشه؟
کارخونه ای که انبارش خالیه وحتی ماسک و کفش ایمنی نداره مشاور حمل ونقل میخواد چیکار که باز هم حقوق چند ده میلیونی بگیره و توی ایمیدرو زیر کولر باشه؟
از روزی که اومدی تمام مزایای کارگران رو قطع کردی و کارت فقط ساخت شغلهای جدید و صدور حکم برای برو بچ است.
امروز هم اومدی پاتروم و دایی ftp برات پلاکارد حمایت نوشت اونوقت زیرش نوشتی از طرف پرسنل احیا؟
برای خودتون نوشابه باز میکنید؟
ما چه تشکری بابت انتصاب غیاث داشتینم که به اسم ما پلاکارت زدی؟
این مد جدید نوشابه باز کردن برای خود از دستاوردهای یار قدیمی ات همت خان است. با برنامه شورا را منحل کردی و آقایی که به سرعت باد... رسید .
گزارش بند به بند کارهای شما مکتوب جهت ارسال به ستاد بازرسی کل کشور جناب سراج آماده گردیده و رو نوشت گزارشات به سربازان گمنام ارسال خواهد شد.
.. ...شخصا روزی عواقب نامردی هایت به پرسنل را نثارت خواهم کرد.
ناشناس
|
France
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
یعنی کسی از این مسیولین بالا رتبه شهر اراک نیست که به نویی بدهکار این اقایون نباشد که جلوی انها را بگیرن عاقبت این کارخانه هم باید شبیه کابل سازی موکت صنایع اونگان شود تا به خودتان بیایید بخدا این اخر جنایت است امید خیلی از جوانهای این شهر به همین کارخانه هاست که یه لقمه نون حلال سر سفرههای خود ببرن شمایی که سکوت میکنید از انها ...........
ناشناس
|
France
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
اقای .... میخام خبر خوب بدم بهت به دستور رهبری تمام مدیرانی که حقوق نجومی میگیرن باید بر کنار شن ودادگاهی بشن دیگه دوستاتم نمیتونن کاری بکنن چون نه تنها حضرت ایت الله خامنه ای به کسی بدهکار نیست بلکه همه به ایشان بدهکارن تنها یک راه فرار مانده اونم استفاست که فکر نکنم جواب بدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
بسه دیگه نوسازی لاین دوم خط 3 را پرسنل انجام دادن بعد میروی با چین قرار داد 2 میلیاردی میبندی بع ادعا میکنی ما توانایی راه اندازی خط تولید داریم . اگر وام 2 میلیاردی را دریافت کنی دیگر سکوت نخواهیم کرد و آنوقت است که غیرت بچه های پاتروم رو خواهید دید.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
رانتی که آقای دکتر ع از این قرارداد میگیرید قابل توجه است. (عهد نامه ترکمنچای ایرالکو)
ناشناس
|
United States
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
فقط بگویید چرا امنیت روحی و جانی در کارگاه ها نیست و نفرات باید انقدر سختی بکشند و حادثه شوند و در نهایت رییس .... یک ماه قبل رییس .... میشود و سرپرست ایشان با پنجم ایتدایی ردی و در عین یی سوادی و خود ایشان در اتاق زیر باد کولر مینشیند و امنیت کارگران برای ایشان پچیزی نمی ارزد واقعا جای تاسف دارد
حتی شنیده شده است که ایشان جلساتی در خصوص چگونگی افزایش پاداش و سیاه بازی دارند
ناشناس
|
United States
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
تابناک عزیز زنده باشی که اطلاع رسانی میکنی .
... چرا فیش حقوقی ۱۰۰ میلیونی چرا تاراج
چرا یک بار مهندس .... به کارگاه ها نمیتونیم و چرا فقط به فکر افزایش حقوق خویش است .من درهفته گذشته از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی و شکستگی شدم سپس به واحد .... مراجعه کردم که رییس برای چند ساعت و چند بار حضور نداشت ... و سپس به مدیر مراجعه کردم و ایشان نیز علمی نداشت چه کنم دیگر قادر به کار کردن نیستم .مهندس .... عزیز تا وقتی چنین افرادی هستند نمیتوان گفت شما. انسان خیر ماه و ...هستین بخدا
نويد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
نمايندگان محترم اراك ( جناب اقايان سيد مهدي مقدسي و دكتر علي اكبر كريمي ) با سلام و احترام . همانگونه كه در جلسات مختلف ميتينگ تبليغاتي انتخابات مجلس شوراي اسلامي حضورا مشكلات و مصايب شركت ايرالكو باستحضارتان رسيد و در ان زمان قول همكاري براي اصلاح مشكلات داديد و انصافا پرسنل خدوم و زحمتكش شركت . مردانه از شما حمايت كردند تا به مجلس راه يافتيد . امروز از زبان همان پرسنل . خدمت شما بزرگواران عرض ميكنيم . موجوديت ايرالكو به علت بي تفاوتي سهامداران از شرايط موجود شركت و عملكرد ضعيف هيات مديره و خاصتا عملكرد مدير عامل به مخاطره جدي افتاده و اينجاست كه عاجزانه از محضرتان تقاضا ميشود تا قبل از اينكه مشكلات فعلي به بحران تبديل شود اقدام جدي را به جهت پيشگيري به فوريت انجام دهيد كه در غير اينصورت . حضورتان براي سخنراني بعد از بحران بي فايده و تاثير گذار نخواهد بود و قطعا وجه ارزشمند امروزتان بعلت كوتاهي در حق پرسنل زحمتكش ايرالكو . كه يك خانواده 20000 نفري را در اراك تشكيل ميدهند خدشه دار خواهد شد . . بدون شك امروز حضور تان را براي پيگيري مشكلات در جمع پرسنل خدوم ايرالكو ارج مينهيم و همچنان منتظر تشريف فرمايتان هستيم .
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
پور عطار خیلی خراب کردی كه هر كس بياد خيلي بعيده بتونه جمش كنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
اى كاش غيرت ها بيشتر گل ميكرد تايك ادم بيسواد و.... همه جا اعلام نكند هر هفته دو روز ميرم اراك وبالاترين حقوق را ميگيرم بعدش هم ميرم تو ويلا عشق و حال ميكنم. ماشين هم شركت بهم داده همه بچه هاى اراك را مياندازم به جون هم سرشون گرم بشه منم هشت روز در ماه ميام سر كار و٢٠ميليون حقوق ميگيرم اينست حق بچه هاى اراك ؟اقاى ... واقعأ كه اگه امير كبير زنده ميشد و ميديد كه چه ... دو باره از غصه ميمرد. اقاى .... حرفهاى بالا را تو محفل خصوصى زده شما كلاهتو بگذار بالاتر مدير عامل قرن. اما شك ندارم بالاخره مردان باغيرتى هم هستند تو اين كارخونه كه جلوى اين .... را ميگيرند. اقاى ... جرات دارى ...
كارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
پور عطار و باقرى سه روز بيايين كارخونه ضمنأ تمام مواردى كه همكاران تو تابناك گذاشتند هر مديرى كه قبول نداره تكذيب ميكنه شما چرا سكوت كردين؟اگه اين كارها را نكردين اطلاعيه بدين ميترسين مثل حقوقاتون كه اطلاعيه دادين رسوا شين ؟؟؟همه فهميدن خودتون هم ميدونيد با حمايت استاندار دارين .... ميكنيد اگر تونستيد حق اين كارگرارو بخوريد اگه از گلوتون پايبن رفت تو سلول انفرادى ياد تابناك ميكنيد.
دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
با سلام خدمت پرسنل زحمت کش ایرالکو .
یه سوال از اقای باقری دارم شما قبلا روزنامه نگار بودی و با حقوقی متعادل و خانه ای در خیابان مدرس
چطور شد نه ماه نشده در کارخانه الومینیوم سازی مشغول و با چه حقوقی تونستی یه خونه در ولنجک تهران به قیمت بیست میلیارد تومان بگیری ؟
یک دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
این حدیثو از کجات درآوردی

و اما پاسخ شما :

پیامبر اکرم(ص) فرمودند:

اِختَبِرُوا النّاسَ بِاَخدانِهِم فَاِنَّ الرَّجُلَ یخادِنُ مَن یعجِبُهُ
مردم را از دوستانشان بشناسید، زیرا انسان با کسى رفاقت مى ‏کند که او را مى ‏پسندد.
(تحف العقول، ص 214)
ابوعزرائیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
آقای .....اگر کارگر بدبخت از تعلیق نمیترسید کارهای تو را بیجواب نمیذاشت . خیانتی که .....، ..... و .... به پرسنل کردند را باید در تاریخ نوشت. با کمک اینها فرمانروایی کرد

دشت مان گرگ اگر داشت نمی نالیدیم

نیمی از گله مارا سگ چوپان خورده
ابو عزرائیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
شکایت پیش چه کسی ببریم ؟
کمیسیون صنعت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
متاسفم برای مردم اراک . این تابناک مرکزی با این خبرهاش می خواد به هدف خودش برسه .چرا هر سال به ایرالکو گیر میده چرا به شرکتهای مجاور که دست کمی از ایرالکو تو دزدی و حقوق بالا داره گیر نمی ده نمونه اش ماشین سازی اراک پارسال یه مشت .. و چاپیدن و بردن منشی مدیر عامل 250 میلیون سنوات گرفت !!!
و بقیه شون هم همینطور سهم خودشون رو از سفره انقلاب خوردن و بردن . تابناک محترم اگه واقعا دلت برای اراک میسوزه یه سری هم به بقیه کارخونه ها بزن .
پاسخ ها
فریدون از اراک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
نادان تویی که همه را جمع می بندی
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
ما پرسنل زحمت کش ایرالکو بهترین روش برای پیگیری مظالبات به حق خود را فقظ در نامه نوشتن به رهبر معظم انقلاب می دانیم و بس
لذا از نابناک عزیز خواهشمندیم ما را در این زمینه یاری فرماید:

بسمه تعالی
محضر مبارک مقام عظمای ولایت

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای

سلام علیکم؛
رهبر عزیز و فرزانه همان طور مستحضرید مدتی است متاسفانه پس از فاش شدن فیشهای حقوقی برخی از مدیران دولتی , جنابعالی طی فرمانی خواستار پیگیری این موضوع از دولت محترم شدید. ما کارگران زحمت کش ایرالکو بدین وسیله به اطلاع می رساند .......


شما پرسنل در نوشتن ادامه نامه یاریمان کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
من هم با این کاملا موافقم بدون تهمت به کسی پس از بازرسی توسط تیم تعیین شده توسط مقام معظم رهبری همه میفهم چه ظلمی به ما کارگران در این شرکت شده است
و یا می توانیم جمع آوری امضائ جهت بررسی و عزل مدیران نالایق انجام دهیم
همانطوری که طبق قانون تامین اجتماعی نباید فاصله سقف و کف حق بیمه بیش از ۷ برابر باشد، می‌بایست در بحث پرداخت حقوق مدیران نیز اختلاف میان مبلغ کف و سقف از چنین الگوی مشابهی تبعیت کند؛ اگر فقط هر کدام از این افرادی که در روزهای اخیر مبلغ نجومی فیش‌های حقوقی آنها اسباب حیرت افکار عمومی را فراهم کرده‌است؛ بطور متوسط فقط ۱۰ میلیون تومان بیشتر بابت حقوق و مزایا گرفته باشند می‌توان با جلوگیری از ادامه پرداخت این دریافتی‌ها، پاداش‌ها، وام‌های بی‌ضابطه حداقل ماهانه مبلغ قابل توجهی را به شرکت برگرداند
اگر می‌خواهید فساد ریشه کن شود، حیف و میل‌ها، رانت خواری، جلویش گرفته شود کافی است شما از مردم بخواهید تا چشمان تیز بین شما باشند و فساد را در هر کجا و مقام افشا کنند و صد البته اراده‌ای برای برخورد با این بی‌قانونی‌ها باشد. آیا اراده‌ای برای برخورد با این ظلم آشکار هست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
با گندي كه .... به كارخونه زد آقاي .... خوب كار كرده كه ورشكست نشد كارخونه يادتون رفته كارخونه شدهبود جولانگاه .. و دارو دستش استخدامهاي نابجاي آقازاده هاي شهر انصافا يادمون نره دوره ي ... رو وجدان داشته باشيم شما كه مخالف مدير عامل فعلي هستيد همانهايي هستيد كه دكترتون با
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
كساني كه با پارتي بازي بادكوبه و آصفري اومدند سركار كامنت مخالف با پور عطار ميگذارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
زمان بادكوبه امثال .....و .... ديگر پست ميگرفتند حالا نميتوانند جولان دهند ناراحتند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
حالا جون مادرت اینا که پست دارند چندتاشون لیاقت این پست و حقوق رو دارن دلبندم!!!
دفعه دیگه می خواهی پست بزاری سه تایشو پست سر هم ارسال نکن جیگر
دکتر
|
Canada
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
سلام خدمت پرسنل شریف و زحمتکش ایرالکو یه سوال دارم از اقایون چرا میگن وضع کارخونه خراب اونوقت روزی 70 عدد تریلی فلز بار میکنن و از کارخونه خارج میشه پول اینا کجا میره چرا الان چهار ده روزه مواد اولیه به شرکت نمیاد مگه قرار دادا پنج ساله نبستن چرا وام نمیدید به پرسنل نزدیک یک ساله دارید یواش یواش سهمیه برنج و قند و چایی قطع میکنید این بود اون قولهایی که به پرسنل دادید شما میگید وضع کارخونه بده چرا هر روز پستهایی انچنانی با حقوقهای چند ده میلیونی به اونایی که لیاقتش ندارن میدید .
شما به توسط افردا خود فروخته به نام س ش و م پر باعث شدید ما شورا نداشته باشیم و هر کاری دلتون خواست بکنید و جاییزشون بو اونا پست دادید
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
برادری که قصد خراب کردن بادکوبه داری توضیحی داری چرا پیمانکاری که جزو بلک لیست کارخونه بوده.....وهنوزم به خیلی از کارگران بد بخت بدهکار هست با کدام لابی میاد دوباره کار میگیره دست بردار از این تهمتهای الکی
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
اقای پورعطار کل شهر بنر زده بودی که شهریور باز سازی خط قدیم احیا باز سازی میشود حتمان بوجه این پروژه رو هم .....
ناشناس
|
United States
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
بادکوبه هر چی بود حقوقارو به مووقع میداد و سهمیه برنجم سر جاش بود
ناشناس
|
United States
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
تا وقتی ...هست تا وقتی فرد باند بازی مثل حاجاقا ط هست باید بسوزیم و شاهد به یغما رفتن شر کت باشیم بخدا هر جا این دو نفر رفتن شد جناح سیاسی و بنگاه انتخاباتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
چي هي ... ميكنيد جوابم به اون شخصي هست كه به طبعيت از .... همه چيز رو گردن .... انداخت لااقل مرد باشيد .... ٤٠٠نفر جوون رو از اراك برد سر كار .... ١١٠ميليارد سود به شركت داد كه همه مراجع اقتصادي تاييدش كردن حالا تقصير ... رو فهميدم بادكوبه نبايد نشون ميداد كه ميشه با اين شركت سود كرد كه امثال باقري و بالا سرياش براي شركت دندون تيز نكنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
بادكوبه چه ربطي داره به اصفري اخه خدايش چرت نگين
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
واقعا بايد متأسف شد براي اخبار نامشخص و نامفهوم وكيل ٢٠ ميلياردي چي شد ؟؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
فيش حقوقي بادكوبه و مقايسه ي ان با فيش حقوقي پورعطار را چطوري منتشر ميكنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
در تکمیل کامنت فوق به جای ... باید نوشت آقای ... .... که قبلا با گرفتن تمام مزایا وسنوات به طور کامل، با شرکت تسویه حساب کرده بودن در زمان مدیریت آقای .... با رانت و پارتی آقای ... به عنوان کارشناس در شرکت مشغول به کار گردیدند و بعد از چند ماه توسط آقای .... به دلیل خوش خدمتی!!!مدیر ....... شدند،تا به حال بسیاری از پرسنل زحمتکش واحد ..... به سبب بی کفایتی و بی تدبیری این آقا.... متحمل ضربات سنگینی شده اند واین از حافظه ی این پرسنل کارا و زحمتکش تا ابد نقش خواهد بست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
معنی کرامت انسانی راهم فهمیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
لطفا با حفظ و دعایت کرامت انسانی نظر بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
این آقای پاچه خوار با چه سابقه ای و رزومه ای رئیس .... شد؟ همش باند بازی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
بابا یکی نیست این .... را نظم ببخشد .
آین آقای .... که بعنوان مدیر .......منصوب کرده اید از کارهای .... که سر در نمی آورد تمام مکاتباتش هم که مشکل داره صبح تا شب با مداحان و رفقاش توی دفتر..... نشست های خصوصی دارد پاسخ ارباب رجوع را هم که نمی دهد
آقای پورعطار یکی از بزرگترین اشتباهات جنابعالی
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
بابا بس کنید دیگه تا کی بی لیاقتی خودتونو گردن .... بندازید من یک کارگر پیمانکارم که نه ...اوردم نه پورعطار فقط اینقدر میدونم که باسه ۱حواله لباس باید التماس قرار داد کارخونه میکردیم که اقای ... برامون درست کرد بچه های کارخونه زمان ...میوه اجیر گرفتن ما هم گرفتیم حقوقمون به موقع بود ولی حالا چی از اون وقتی که این اقایان اومدن هرروز جنگ اعصاب داریم هرروز میگن از بالا دستور رسیده ۲۴۰تا نیروی گلنوش زیادیه خود مدیر عامل بارها گفته کارخونه نیروی مازاد داره زمان ... هرچی بود به کارگر میرسید خدا بیامورزه پدر مادرشو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
پاسخ شیر مردی که گفت : بابا بس کنید
دمت گرم حرف دل کارگرای گلنوش فجر و کلهر را زدی . حقوق نمیدن و کم میدن و فریاد رسی هم نیست جز خدا که واگذارشون کردیم به خدای دیر گیر سخت گیر . دیدار به قیامت .
ناشناس
|
France
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
هروز داره تریلی تریلی از کارخونه بارگیری میشه اون وقت ۱بار نشده از زبون این اقایان کلمه ای به اسم سود بشنویم از همه چیز کارگران باسه خودشون میزنن حتی به غذای کارگران هم رحم نمیکنن واقعا قابل مقایسه هست حال و روز کارخونه با زمان بادکوبه
کارگر
|
United States
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
راستی فیش حقوقی تیر ماهت را دیدی
چرا افزایش تولید سال نود و پنج کم شد

یواش یواش اصلاح طلبان دارن همه چیز را اصلاح میکنند اول البته از کارگران شروع شده
ناشناس
|
France
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
اخه یکی نیست به پورعطار بگه اگه اخه این اقای..... بین الومینیوم چدن میدونه که شده همه کاره کارخونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
حدود 10 سال شرکت در اختیار طیف این آقای ... است و نتیجه آن این است که میبینید . انشا... بزودی انسانهای پاک و بی ریا زمام امور را در دست میگیرند .
ناشناس
|
France
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
کارگر پیمانکار میاد تو این کارخونه با کمترین حقوق و مزایا سخت ترین کارها رو انجام میدن فقط به امید روزی که قرار داد بشن میگین زمان ....اشناهای خودشو اورد اره اورد ولی خیلی هم از بچه های پیمانکارو هم قراد کرد ولی از وقتی این اقا اومده فقط دوستای خودشو وارد کارخونه کرده زمان ... همه امید داشتن قرارداد بشن حالا چی فقط امید داریم بیرونمون نکنن
ناشناس
|
France
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
برادرانی که کامنت ضد ....میزارید میتونین ۱کار مثبت از اقای ....بگین یا شما از پرسنل کارخونه نیستین یا جزو دارو دسته همین اقایونید منم اگه جای شما بودم پست میگرفتم از این اقایون این طوری میگفتم یکم وجدان داشته باشید حداقل اگه چشمتونو رو کار این اقایون بستید به خاطر منافع خودتون تهمت به کسی نزنید واقعیت همه میدونن
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
ایا کارگران ایرالکو از افطاری صد میلیون تومانی مجلل ترین هتل تهران خبر دارند؟؟؟؟؟
چرا باید یه دختر بیست و چند ساله هفت میلیون حقوق بگیرد؟؟؟
بنا به دستور رییس جمهور هیچ عضو هیئت مدیره ای نمیتونه سمت اجرایی داشته باشه پس چطور اقای باقری هم عضو هیئت مدیره هست هم معاونت ؟؟؟؟
اقای ..... چه جولانی میدهند در کارخونه.
دوستان عزیز با حمایت از.... اجازه ندهید سو استفاده کنند....و ... جفتشون دستشون تو یه کاسه هست .الومینیوم در حال حاضر مدیر عامل توانمند و به دور از سیاست میخواهد.تو رو خدا هوشیار باشید..
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
اقایان پورعطار و طالقانی. چرا شما برای امضا خودتان ارزش قایل نیستید وهر هفته برای یک نفر دو بار حکم می زنید!!!»»»»
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
تا وقتی که فردی مانند ..... در کارخانه جولان می دهد نباید توقعی بیشتر از پور عطار داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
آسیاب به نوبت..با برداشتن یکی از مدیران انشالله نوبت به بقیه هم میرسه..اینا تا تونستن حق کارگرای بدبخت رو پایمال کردن..اطرافیانشون به اسم اسلام همه کاری میکنند و ........واقعا دستتون درد نکنه که به داد کارگر رسیدید..در شرایط فعلی کارخونه باید افراد با لیاقت و با ایمان امور را بدست بگیرند...با تشکر از تابناک
یه بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
شایعه شده که .... باج لازم را چه تحت عنوان استخدام فرزندان یا برادران واقوامشان گرفته اند.خدا داند.بهمین دلیل هیچ وقعی به اعتراضات مردمی نمی گذارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
اقاى پور عطار به اين سوالها جواب بده همين سكوتت يعنى حرفى براى گفتن ندارى ١-با مدير عامل صندوق فولاد كه سهامدار شركت و صاحب رينگ سازى خمين است چه ارتباطی دارى؟......؟چرا بهش باج ميدى؟. ٢-شمش هاى زير قيمت را به كدوم شركت ميفروشي؟ما به اتفاوتش به جز .... وبا...ى ول....ك گير كى مياد؟. ٣-.... بازنشسته تو بندر امام چكا ميكنه پور سانت حمل ونقل كاميونى بين چه كسانى و چه نسبتى تقسيم ميشه؟. ٤-پور سانت قرارداد با nfc را ..... با كيا تقسيم ميكنه؟تو كه ميگى ايرالكو شركت مهندسى زده تا كارخونه بسازه پس چرابهينه سازى خطوط خودشو دادى به چين؟. دروغ به اين بزرگى. ٥-باند فاسد بازرگانى خارجى به رهبرى ل.....ك وس-ركه فاميل مدير عامل قبله جنس بنجول از شركتهاى چينى ميخرند مثل اند كك پتروليوم وغيره انباردار معلوم الحال وكنترل كيفى نابغه هم تاييد ميكنند پور. سانت هاى كلان اين خريدها را كىا ميخورن؟. چرا ضعيف ترين وكم سن ترين و بى تجربه ترين ادما را تو فروش گذاشتى ؟كه دست خودت و .... ول....ك باشه فكر ميكنى مردم هالواند؟. ٦-٨/٥ميليارد تومان پول شركت در حال سقوط را ميدى فاميل باقرى كه تيم فوتبال را رتبه چها ر بياره يازده فكر ميكنى مردم و مسئولان نميدونن خرج تيم هاى مشابه حد اكثر ٣ميليارده مابقيش كجا ميره؟. اونوقت پول چاى و برنج و مرخصى و باز خريد كارگرا را نميدى؟فكر ميكنى اينقدر همه حواسشون پرته؟واى به حال اين دنيا واخرتت. به سوال هاى بالا جواب بده تا تو تاريخ الومينيوم ثبت شه چه كسانى اين مجموعه بزرگ صنعتى را چپاول كردن در سال اقتصاد مقاومتى و صرفه جويى ....؟....؟ميدونى خيلى از كارگرا حقوقشون به دهم برج هم نميرسه؟ ميدونى چه اينده اى در انتظارته؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
سلام به دوستان تابناک چند سوال از اقای....و .... جناب ....مدیریت آمیخته ای از علم وهنر است شما ... هستی اما هنر ... نداری چرا چون با یک داد و تهدید باج میدهی گفتی وضعیت مالی خراب است پس چرا هر روز یک حکم جدید هر روز هزینه های جدید از افطاری در هتل گرانقیمت در تهران تا اکادمی فوتبال با هزینه 10 میلیارد تومان2-حقوق ....شما در ... ماهی 1700 بوده حالا با حکم شما مدیر روابط عمومی با .....
اابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
ایا واقعا خیلی واجبه که ۸میلیارد پول بی زبان را در اختیار تیم فوتبال که مدیر عامل ان از اقوام نزدیک ..... است قراردهی؟؟؟؟؟ایا نمی شد این پول را در اختیار کارگران نیازمند قرار داد واین پول دوباره به شرکت باز گردانده شود؟؟؟؟؟ شما که طی احکامی اعضای .... را که افرادی بسیار ناتوان هستند انتخاب کردید!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
واقعا یکی نیست بگه این معاونت.... چه خاصیتی برا شرکت داره .چه تحصصی داره و چه گره ای از مشکلات .... شرکت را میتونه حل کنه ؟ بقول خودش فقط داره با پرسنل ایرلکو بازی میکنه.
یا همین مدیر .... اون چه تخصصی داره و جه تجربه مدیریتی در این حوزه دارد که بالاترین حقوقو در رده مدیران دریافت میکند.و توی این بحران مالی هر روز ماموریت .
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
تابناک عزیز خیلی ازت مچکریم واقعا زنده باشین صدای ما رو به گوش مسولین کشوری هم یرسونید
نمایندگان و استاندار ما دستشون تو یک کاست
تمنا داریم صدای ما رو انعکاس بدید عزیزان تابناکی
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
کلا باید در سیستم شرکت بازنگری شود ابتدا باید از ... آغاز به کار کنیم چون که... باید اولا حضور هفته ای ۲۰ ساعتدداشته باشد
سپس معاونین که .... و فردیست .... که همه میدانند این آقا دارای سابقست و حمایت....... رو دارد
عزیزان بدانند تنها راه تغییر مدیریت ایرالکو تغییر ....
چه سر و چه رازی بین .... و .... هست را خدا میداند
.... هم در این ماجرا شریک است
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
واقعا آیا کار .....اینست که شرکت های تابعه ی نظام جمهوری اسلامی ایران را تحت... استعمار قرار دهد و فشار وارد کند برای جیب خود
برای همه روشن است که ..... با استاندار در ارتباط است
چرا آقای .... با کارگران زحمتکش و یا با نخبگان صنعت ارتباط ندارد
حتما چیزی هست
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
به قول اون دوست عزیزم که گفته ... چرا باید با پژو شخصیش بره دفتر ایرالکو
فکر کنم هر کس میخاد حکم بگیره تو ایرالکو باید بره ... امضاش کنه بعد باید از قبل ....معرفیش کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
.... براى اين كه مسيؤلين استان گير به تخلفاتش ندن باج ميده اخيرأ پنج تا از بچه هاى مسئولين دستگاه نظارتى را استخدام شركت كرده در صورتيكه بالاى پنجاه نفر تو گلنوش وتچكا بالاى پنج سال سابقه دارن و منتظر ورود به شركت البته ديگه شركتى باقى نمونده بزودى همه غرق ميشن واقعأ جاى تاسفه كه اينجورى بچه هاى مسئولين يك شبه پنج نفر استخدام شن كه .... تخلف كنه..... هم كه ويلاى چهار خوابه داره معلومه ..... هر كارى ميكننداما نگران نباشيد خدا جاى حقه همين ط و غ كه الان كارخونه را ميچرخونن چنان باتلاقى براى .....درست كردن كه بزودى توش غرق ميشه و اين دو نفر وظيفه مسئولين ماله كش را بخوبى انجام ميدن ميبينيم.
ناشناس
|
France
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
اقای پورعطار چشمت روشن فیش حقوقی منشیتم که اومد دم اونایی که این فیشها رو میدن بیرون گرم خانم زهرا بیاتی با کمتر از یک سال سابقه بیشتر از دوتا کارگر پاترم که گرما الودگی,خطر کار میکنن اگه ۱۰۰ساعتم اضافه کار بگیره بیشتره
ناشناس
|
France
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
۲دوره برنج ندادی اون وقت از حق کارگرها افطاری میدی از کجات اوردی ۱۰۰میلیون هزینه افطار میکنی این سرمایه ای که دست تو مال بیت اللمال تو داری در امانت خیانت میکنی
ناشناس
|
France
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
خودت حقوق نجومی میگیری ... حقوقش ۲۰میلیون منشیتم و اقای .....که همین طور اون وقت افزایش تولید کارگر بدبختو کم میکنی کارخونه باس تو دار و دستت داره باس کارگر بدبخت نداره خدا ذو خوش میاد واقعا این ........نیست
ناشناس
|
France
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
کمی شهامت به خرج بدهید.
اگر تنها قیام مع الحق کنیم خورد خواهیم شد ولی اگر همه باهم باشیم هیچ قدرتی نمیتواند به مقابله برخیزد.
از هیچ کس و یا سیستم مدیریتی دفاع نمیکنیم ما فقط از حق خودمان دفاع خواهیم کرد.
بیایید فقط از خودمان بگوییم . باید فضایی در شرکت بسازیم که هیچ باندی اجازه رشد نداشته باشد.
زخم خورده باند بازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
سلام.امیدوارم مدیریت محترم عامل یا حداقل مسیولین بلند مرتبه ایرالکو این متن رو بخونن.اولا تشکر میکنم از حمایت هایی که از پرسنل شرکت داشتن و دارن.فقط خواستم بگم مشکل بزرگ شرکت نه تحریمه نه مسایل محیط زیستی.مشکل شرکت باند و باند بازیه . علی الخصوص.... که با درایت مدیر عامل و معاونت محترم رفع شد.بیشتر گله ای ما از اقایی هست که هم رییس ....هم مدیر .... هم رییس ....ست که هیچ کاری هم واسه کارگر بدبخت انجام نداد و از بیرون نفر جمع میکنه واسه اخذ رای و جدیدا هم که عضو تعاونی مسکن شده.که نمیدونیم چطور به کاره خودش میرسه تو شرکت.اقای مهندس پورعطار واقعا باید ببالید به همچین نیروهایی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
خبر دارید منشی آقای . معاون ....بنام .... در زمان ..... دخترش را استخدام میکند و در زمان این مدیر عامل دخترش را به دفتر مرکزی انتقال میدهد و تازه قبل ازاینکه بازنشست شود بخشی از سنواتش را هم میدهند تو این اوضاع بی پولی که سنوات باز نشسته ها را نداده اند.
كارمند مالى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
واقعأ در شرايطى كه خيلى از مزايا و كمك هاى غير نقدى و وام ضرورى وباز خريد مرخصى وغيره قطع شده .... چرا از محل سپرده دو ميليارد تومانى شركت در بانك ملت كه پولش مال شركت و سهامداران ان ميباشدمبلغ پنجاه ميليون تومان وام به ... و ....و ... و دوستانش تو استاندارى وكسانى كه اساسأ كارمند شركت نيستند وام ميدهد؟ اين موضوع خيانت در امانت است وچرا ايشان كه دايم ميگويد استخدام نداريم هفته قبل پنج نفر از فرزندان دستگاه نظارتى را استخدام كرده؟ايا اين خيانت و ساخت و پاخت نيست. تا شما پرسنل شركت خوابيد و دنبال اضافه كار روز به روز اوضاع بدتر ميشه تا به روزگار كمباين و اونگان بيافتيد البته انروز ... ديگراينجا نيستند و در اروبا مشغول خوشگذرانى حالا باز هم بخوابيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
به همت مدیر عامل و هیات مدیره محترم ، و به نیت عدم دسترسی پرسنل روشنفکر و آگاه شرکت به حقایق سایت تابناک در شرکت از دسترس خارج شد . برگ زرینی دیگر بر افتخارات پور عطار
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
دریافت کنندگان حقوقهای نجومی لیاقت ماندن ندارند.
برداشت های غیرمنصفانه از بیت المال باید با جدیت دنبال بشود کسانی که بی قانونی کرده اند باید مجازات بشوند,واگر سواستفاده ی از قانون هم شده است بایستی اینها را بر کنار بکنند,اینها کسانی نیستند که لیاقت این را داشته باشند که در این مراکز قرار بگیرند
سید علی خامنه ای
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
با سلام
چند روز پیش اقای .... بعد از ۲۰روز رفتن و امدن به طور اتفافی جلوی کانتین دیدیم به اقای .... گفتیم که با کارگرهای سرویس فنی دارن از کار بیکار میکنن خیلیهای ما بالای ۵'۶سال سابقه داریم کاری باس ما بکنید فقط به اقای .... گفتن یاد داشت کن رسیدگی میشه نتیجه اش شد این که امروز اصلان راه مون ندادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
من یک بازنشسته آلومینیوم هستم
در زمانی که مجید پورعطار (گودرزی سابق) در شرکت مدیر حراست بود کارگر شرکت بودم
من سهام دار هم هستم از وقتی این اقا شد مدیر عامل , متاسفانه هر روز از قیمت سهام شرکت داره کم میشه (فکر کنم از قصد دارن قیمت رو میارن پایین)
از تمامی بازنشسته گان مثل من خواهش میکنم روز 31 تیر ماه از ساعت 15 هتل امیر کبیر بیان چون فهمیدم میخواهد شرکت رو زیان ده اعلام کنه تازه سود سهام قبل هم صفر اعلام کنه . بیاید یک شکایت نامه علیه او و گروهش برای ارسال به بورس تهیه و ارسال کنیم چرا که بورس به سهام دارن خرد مثل ما اهمیت میدهد
همه با هم جهت احقاق حقوقمان!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
حق داره اگه شما هم جای اون بودید فامیلتون سرپرست تیم فوتبال بود اقای ر,ف یه بوجه ام به فوتبال میدادید ۱سفره ای باز دیگه اونم باید به نوایی برسه دیگه پس خواهشن بی انصافی نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
سلام.یکی نیست به این اقایون بگه انتظامات جای افراد.... نیست ما که نفهمیدیم اینجا انتظامات یا ... واقعان شما فکر کردید اگر صبر کارگران لبریز بشه این .... میتونن جلوشونو بگیرن,از چی میترسید که از .... استفاده میکنید شما که به گفته خودتون پاک و طاهرید
نگران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
من نمی دونم چرا این اقایون دارن شمش را به قیمت کم اونم به واسطه نه از طریق بورس کالا به صورت انبوه به فروش میرسونن.فقط به خاطره اینکه شرکتو زیانده نشون بدن و البته جوری وانمود کنن که سود سال ۹۳ بازی بود!!!!!!
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
یکی نیست به رییس حاظر و قبل .... بگه چرا انقد از زیر کار در میرید و شونه خالی میکنید
این دو . رییس از سوی جناب ....به این سمت گماشته شدند
امیدواریم مدیر جدید راه ....رو در پیش نگیره و. کسی که از همه شایسته تر رو برگزینه
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
تابناک عزیز بابت انتشار نظرات ازت تشکر میکنم
فریاد بیصدا
|
United States
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
تابناک عزیز اخیرا شنیده شده در یکی از واحد های حساس که مسولین .... و ... و .... محیط کار را دارد و به واحد .....مشهورست فردی..... و بداحوال به نام رییس ....قبلی جایگزین شده و به کارگر حادثه شده مظلوم گفته شرکت به نام من و پدر من است تا من نخواهم حادثه تو را نمیزنم .
الله اکبر ازین همه ظلم و جفا
....را از بین برده اند این گمرهان آه از دل کارگر الله اکبر
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
از برادران ماه در واحد تابناک گرامی بازهم تشکر مینمایم خدا قوت دلاور خدا قوت
تابناک باور کن که در زمان دو رییس.... حال و فعلی قسم میخورم این افراد آقای .... و آقای .... روزی ۲ ساعت هم در محل کار حاظر نشگشته اند و به هیچ وجه توان ریاست و شایستگی ریاست را ندارند و داد از فغان من کار و کلا کارگران پر فتوح ایرالکو در آورده اند و هیچ مرجع رسیدگی و شکایتی وجود ندارد لطفا مسولین محترم ایمدرو پاسخگو باشند
با تشکر از تابناک عزیز
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
درود بر شما مسئولان تابناک مرکزی
محسن یعقوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
سلام هرچندکسی به دادمردم نمیرسد ولی باز از تابناک متشکریم
ناشناس
|
United States
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
ایمنی محل ۲ساعت کار نیست آقایان تازه پست گرفته در واحد الان ۷ ماه دارید با جون. کارگر بازی میکنید نکنید این کارا رو
ناشناس
|
United States
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
بله خب باید جان افراد ارزش نداشته باشه و امنیت و ایمنی رو از بین ببرن بایدم اینجور باشه
ناشناس
|
United States
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
من خودم دیروز صبح کفش ایمنی حدالاقلی رانداشتم که بپوشم و وقتی هم میخام. بدونم اگه پای دیگ من و برق بگیره کی میخاد جواب من و بده به انبار میریم جواب نمی ده یه ایمنی میریم رییسش نیست بیرونه میخام ببینیم تهران یاید با برجی ۹۰۰ هزار کفشم خودمون بخریم من به عنوان ی گلنوشی
شهر من اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
با سلام
دوستان توجه کنند آیا انصافه که کارگران زحمت کش الومینیوم و مردم اراک آلودگی این صنعت در شهر تحمل کنند ولی این مدیران غیر بومی که در هفته حتی یک روز هم در اراک نیستن وجالبه اینجاست که خودشونا اراکی هم می دونند
اراکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
سلام من مدتی هست توی شرکت..... کاراموز هستم/وقتی اوضاع مدیران و مدیریت این شرکت رو میبینم تعجب نمیکنم یه مدیرعامل بانک فیش چند صد میلیونی داشته باشه و ایمان دارم وضع چنین شرکت های با این وضع مملکتمون و سیاست هاش بدتر میشه که بهتر نمیشه/اما برای خودم متاسفم و همیشه میگم منه جوون کجای این مملکت نقش دارم؟انقلاب کردیم که بدبخت شیم؟شرکتی که قرار بوده هواپیما تولید کنه حالا به لجن کشیده شده ......همه میدونیم امام علی چطور رفتار و مدیریت میکرده اما هیچ جای مملکت اینها به کار گرفته نمیشه....یکی بگه نقش من که پارتی ندارم پول ندارم و لیسانس گرفتم توی این مملکت کجاست؟؟؟؟همه جا شده پارتی!!!انقلاب کردیم یه مملکت خوب رو اماده کنیم بدیم دست صاحبش ،این اون مملکته؟من نخواستم.....تو جوونی پیر شدیم. ....ای کاش بفهمیم
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
با سلام.این اقای... رییس ........ کار رو از گلنوش گرفتن دادن اقای ... کسی که هنوزم به کارگران بدهکار هست ۶۰تا نیروی با سابقه بیکار کرده که فقط بتون اشنا های خودشو بیاره سر کار تا این به امروز بالای ۲۰نفر نیرو برای .... وارد کارخونه کرده خدا ازت نگذره ....
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
با سلام خدمت تمامی مردم محترم اراک
همانطور که مستحضرید شرکت الومینیوم ایران یکی از مهمترین و استراتزیکترین شرکتهایی است که از 40 سال پیش در این شهر احداث و در حال فهالیت می باشد که به صورت مستقیم حدود 4000 پرسنل (تقریبا 200000 نفر) امرار معاش و به صورت غیر مستقیم تا یک میلیون نفر ار این کارخانه سود می برند.
متاسفانه در ساهای اخیر این کارخانه تبدیل به شرکتی جهت تاخت و تازهای باندهای مختلف قرار گرفته است .آیا این شرکت اگر در شهرهایی مثل تهران و اصفهان بود باز هم به این وضعیت تبدیل می گشت ؟!!!
چرا باید شرکتی مانند فولاد مبارکه همانگونه مانند آلومینیوم یک شرکت تولیدی است ولی با مدیریت درست و غیر سیاسی در زمانهای پایین آمدن غیمت فولاد باز هم توانایی ادامه حیات دارد؟
جواب : شایسته سالاری در این شرکت تقریبا اجرا شده و حتی با تغییر مدیریت پروژه ها ادامه داده شده و متوفف نمی شوند.
چرا ما مردم اراک باید یکی پس از دیگری کارخانه جاتمان رو به ورشکستگی بروند؟
آیا مشکل از ما مردم است؟
آیا مشکل از مدیران بومی و غیر بومی است؟
آیا مشکل از عدم تعهد به شهر و استانمان است؟
بیایید با هم رو راست باشیم ما مدیرانی مثل آقای پورعطار و امثال او رو به تصمیماتی غیر مدیریتی وادار می کنیم!
بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
روزانه افراد زیادی با مراجعه به این دفتر و آن دفتر به دنبال کار هستند که با پاسخ جذب نیست و ... مواجه می شوند اما در کنار آن هر روز با نامه و معرفی گلنوش چندین نفر به آموزش معرفی و بکارگیری می شوند کجا و بدستور چه کسی و با کدام قرارداد معلوم نیست؟؟؟؟؟!!!!!!
قصه یک بام و دو هوا
آقای..... کجایی؟اصلا خدا داری؟ شاید بدستور خود شماست!
بعد از چندین سال تازه مشخص شده که این.... چکار میکنه از پولی که بابت هر کارگر میگیره نصف آن را با فیش های مبهم به کارگر پرداخت میکنه یکی بیاد به داد برسه
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
صد میلیون تومان در هتل ارم افطاری دادی ان وقت توی روزنامه اصلاع میدهی ما دنبال مشتری هستیم . اخر از پول کی مایه میذاری؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
میگن اذراب وضع مالیش خراب ولی مدیر عاملش اینقدر مرد هست که ماه رمضان به همه پرسنلش نفری ۷۰هزار تومان فیش افطاری داده بود اون وقت....ما میره تهران ۱۰۰میلیون هزینه افطاری میکنی که ۱نفر از کارگرها هم نبوده البته کارگر برای.... این اقا سودی نداره مثل اینکه یادش رفته اگه همین کارگرها نباشدن این اقا هم نیست
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
یعنی واقعان کسی از مسیولین یا بازرسی کشور صدای کارگران زحمتکش ایرالکو را نمیشنود شایدم میشنوند ولی.........
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
اقایونی که در ردههای بالا کشور پست دارین واقعان تا کی میخاهین چشم پوشی کنید به خدا قسم شما باید در محضر خدا جوابگو باشین
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
با سلام خدمت اقای دکتر کریمی و اقای مقدسی نمایندگان شهر اراک ما به شما رای دادیم که به خاسته های مردم رسیدگی کنید به فکر قشر کارگر و ضعیف جامعه باشین به خدا این ظلم که ..... که تا حالا رنگ احیا رو ندیده تا حالا گرمای کوره را احساس نکرده در ماه حتی ۱۰روزم در کارخانه حضور نداره به جای اینکه به فکر بهبود حال کارگران باشه باید جوابگوی این کارگران باشید چرا به شایع اینکه شما با او همدستین با سکوتتون دامن میزنید
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
اقای پورعطار روزی که شما مدیر الومینیوم شدی گفتی بادکوبه فلان کرده بیسار کرده ولی با گذشت زمان به همه ثابت شد که اقای بادکوبه چه مردی بوده چقدر کار انجام داده برای کارگران خدا کند
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
ادمین چرا پیام ها رو نمیزاری نکه شما رو هم .........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
استاندار نميدونم رو چه حسابي جرات حرف زدن نداره استان و صنايع بزرگ دارن قرباني سياسي بازيهاشون ميكنند وزارت كشوره سكوت كرده خدادير گيره ولي شير گيره
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
اقایان عنوان می کنند پول نداریم ان وقت ۸میلیارد خرج تیم فوتبال می کنند .مگر در شهر اراک فقط شرکت الومنیوم وجود داره؟؟؟؟؟ الان تیم جهت خوش گذرانی در مشهد اردو زده است.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
اگر واقعا با پرسنل رو راست هستید و مشگلی ندارید در همین سایت فیش های حقوقی خودتان را بگذارید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
مدیریت به کلام زیبا و فریبنده نیست . مدیریت عمل شایسته است ... فقط بلد است حرف بزند و در عمل .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
قدیمی های شرکت که آقای.....را می شناسند، میدانند که ایشان در هیچ پستی توفیقی نداشتند و مجبور به ترک این صنعت شدند.الان هم کارنامه درخشانی ندارند .در اصل خیلی از اشتباهات..... نیز بدلیل حضور ایشان ... بوده است که تماما قابل اثبات میباشد. آزموده را آزمودن خطاست .
ناشناس
|
France
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
سلام کسی نیست به داد ما کارگران برسه بخدا کفش کار نداریم لباس کار نداریم حواله لباس به ما نمیدن از عید امسال حواله به ما ندادن هر ماه میریم برای قرار داد با.... قرار داد ۱ماه میبندن تو ۱ماه هم بیشتر از ۱۰روز کاری رد نمیکنن اقای... هرچی همشهری خودش اورده اونا کارکرد با اضافه کار میگیرن ولی ما از عید تا حالا حقوق بالای۴۰۰تومان نگرفتیم به هر کس هم میگوییم هیچ کاری نمیکننبه خدا زمان اقای... کی اینطوری بود الان تازه میفهمیم ....چه مردی بوده الان هر کی پارتی داره حقوق و اضافه کار کامل مگیره.
گلنوشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
سلام
من از کارگرهای گلنوش در گروه گذاری هستم گلایه دارم چون این شرکت حق و حقوق ما را نمی دهد مثلا میگند اضافه کار باید ساعتی 7500 تومان بدهد ولی ساعتی 5000 تومان می دهد هر چه به مدیر آند سازی هم میگیم پیگیری نمیکنه به کی بگیم تابی جون صدای ما را به مدیرعامل برسان
مشاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
آقای ....عزیز فلسفه قرارداد مشاوره جهت ... چیست؟ این آقا چیکار میکنه ؟ وقتی خود ...در شرکت نیم ساعت هم حضور نداره این آقا چیکار میکنه؟
جز این که مدام از این اتاق به آن اتاق وقت مسولین را میگیره و میگند دنبال جذب برادرش و گرفتن پست برای پسر و دامادشه دیگه چیکار میکنه؟
ناشناس
|
France
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
برادری که گفتی اگه رو راست هستید داداش گلم هروز داره فیش حقوقی این اقایون صادر میشه مگه اتفاقی افتاده داداشم اینا پشتشون قرص فقط مگر خدا به داد ما برسه به قول دوستمون خدا دیر گیره و شیر گیره
ناشناس
|
France
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
اقا فقط باید امیدمون به مجع فوق العاده کارخونه باشه اگر هییت مدیره هم کاری نکرد اون وقت باید خودمون دست بکار بشیم باید پشت هم وایسیم نذاریم حقمونو بخورن باید یا علی بگیم جلوشون وایسیم
ناشناس
|
France
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
بنر جلوی مسجد سیدها زدن که به گوش امام جمعه برسه حقوق نجومی مدیران ولی چی شد
عاشوری دوست
|
Netherlands
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
بابا یکی بیاد جلویی این ....رو بگیری دوباره رفته حقوقش زیاد کرده الان شده 155000 تومان حقوق روزانه از بعضی مدیرای شرکت داره بیشتر میگیره آخه رو چه حسابی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
برخورد با ایثارگران شرکت و معترضان توسط اقای .....در تهران تاکنون اخراج سه تن از فرزندان معظم شهدا و ضرب و جرح فرزند شهید توسط ....
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
کاش ما هم با داداش .... فامیل بودیم حتما به پست و مقامی میرسیدیم.
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
اقای پورعطارتا زمانی که معاونت ..... واقای ..... دوروبرشمااست شمانمی توانیدبهفکرکارگرباشید تمام اسنادحقوقی توسط خودشان ارسال میشود
ریز بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
عزیزان لطفا به اطلاعات زیر به دقت توجه کنید .
(ضمنا آمار زیر در سایت "کدال" گذاشته شده)
سال مقدار فروش مبلغ فروش
۹۳ ۱۸۰،۳۴۵ هزار تن ۱۲،۸۷۰،۶۰۴میلیون ریال
۹۴ ۱۸۶،۴۱۷ هزار تن ۱۱،۷۵۸،۵۲۹ میلیون ریال

متوجه شدید ؟
در سال ۹۴ فروش ۶۰۰۰ تن افزایش داشته با این حال مبلغ کل فروش
نسبت به سال قبل ۱۵۸ میلیارد تومان کاهش داشته . یعنی ارزان فروشی ، یعنی فروش زیر قیمت بازار ، یعنی ...
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
یک سوپرمن در ایرالکو ،
او یک کارمند ساده دانشگاه پیام نور بود ولی یه هو ،
.... کارخانه آند سازی شد.
بلافاصله .... شد .
و یک شبه مدیر .... شد .
حقوقش از ۸۰۰ هزار تومان دانشگاه طی ۱ سال و نیم به ۱۰ میلیون تومان رسید .
این بزرگ مرد کسی نیست ....
قلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
میگفتی.... نیروهای زیادی جذب کرد !
ولی نگفتی دو نفرشون ..... خودت بوده !!!!!!!!
راستی آمار نیروهای جذب شده توسط شما چند نفر بوده !!!!!!!؟؟؟؟
از این نیروهای جدید ، چند نفر توی کارگاهها مشغول شدن !!!!!!!؟؟؟
میشه بفرمائید تحصیلات ، تخصص و پست و مسئولیت .... تازه استخدامتان چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا روشنگری بفرمائید
ولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
سلام دوستان
بامقایسه اوضاع شرکت با سال گذشته . عملکرد مدیریت مشخصه و نیازی به تبلیغ و یا تخریب نیست ، مثل :
سبد ماه رمضان
میوه وپسته شب عید
جشن عید سعید فطر برای خانواده کارگران
پرداخت وام کارگاهی
تسویه سنوات بازنشستگان
.
.
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
ما هر چی سرمان بیایید حق مان هست زمانی که ..... مدیر بود همه جور تهمتی بهش زدیم تنها گناه .... این بود که بچه اراک بود بومی بود این عادت ما مردم اراک سنگ جلوی پای همشهریمون میندازیم اگه ......بود همه اقایون با دسته گل میرفتن باس تبریک حالا حالا هم ..... می موند ولی حالا باید حسرت دوران .....بخورین من یک کارگر پیمانکارم هستم نه.... اوردم کارخانه نه .....ولی کارهایی که .... باس کارگرها کرد هیچ کس نکرد الان از هر کدام از کارگر های کارخونه بپرسید میگن .... مرد بود بابت تمام کارهایی که برای ما کردی ازت تشکر میکنم ما که قدر شما رو ندونستیم ولی خدا پاداش کارها تو بده
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
اخه حق کارگری که تو این گرما الودگی کار میکن خردن داره
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
کاش ما هم فامیل اقای..... بودیم به جای اینکه ستر باشیم الان مثل اقای ... ............تیم فوتبال بودیم با سابقه کمتر از ۱سال ۸میلیون حقوق میگرفتیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
یکی مثل کار گر بدبخت باید تو الودگی کار کنه یکی هم مثل ....باید اتو کشیده بیان و برن حقوق ۲۰برابرن بگرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
الودگی الومینیوم مال مردم اراک اون وقت باید ....باشه به جای اینکه بچه اراک بیاد سر کار تو این کارخونه همش داره غیر بومی میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
ما کارگران از مسیولین کشور در خواست داریم هر چه سریعتر فکری برای این شرکت پر سابقه بکنن
ناشناس
|
France
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
اگر همین طوری پیش بره مطمین باشد تا شیش ماه دیگه باید مثل کارگران واگن پارس میشیم
ناشناس
|
France
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
اگر .....دیگه تو کارخونه بمون دوباره برای مردم اراک تاریخ تکرار میشه کارخانه الومینیوم هم مثل اونگان زمین میخوره با کارهایی که میکن فقط میشه نتیجه گرفت که قصد این اقایون ودور و اطرافیانش فقط و فقط همین چند وقت دیگه اعلام میکنن کارخانه در ضرر دهی میباشد خیلی هم راحت خصوصیش میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
فقط میتونم بگم اقای استاندار و اقایون نمایندها عزیزان شورای شهر کلاهتونو بندازید بالا تر
ناشناس
|
Canada
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
اقای کریمی اقای مقدسی میخام بدونم اگه این فیش حقوقی ها واین حق کشی ها اگه قبل از رای اوردنتونم بود بازم ساکت میموندید چرا فکر میکنین الان که دیگه رفتین مجلس نباید به قولهاتون عمل کنید اگه این انفاقها قبل از رای اوردنتون بود حتمان بارها بیانیه میدادین ولی الان چرا ساکتین شما در حق مردم اراک با این سکوتتون ظلم میکنید
عدالتخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
با سلام خدمت همه همکاران عزیزی که بی تفاوت از کنار مسائل پیرامون خود نمیگذرند و با ارائه نظرات منصفانه حد اقل به طرف مقابل میفهمانند که همه مسائل را خوب متوجه هستند ودرک میکنند و تفاوت آدم خادم وخائن را خوب میدانند. باید از دست اندکاران سایت تابناک مرکزی هم تشکر کنیم انشاء ا... که نیت شان خیر است و هدفشان کمک به یکی از صنایع پر افتخار وعظیم ودر حال حاضر غوطه ور در منجلاب و رو به زوال کشور که حد اقل 5 سال است که دچار سوء مدیریت بزرگ و فساد شده است. دوستان عزیز، آقای پور عطار وتیم مدیریتی او هم دیر یا زود عمر مدیریتی شان بسر میرسد و از این شرکت میروند (درست مثل مدیران قبلی که رفتند وپشت سرشان هم نگاه نکردند) ولی آثار شوم عملکرد ضعیفشان مانند مدیران وهیئت مدیره های 5 سال اخیر گریبان شرکت را به این زودیها رها نخواهد کرد. البته شما عزیزان سختکوش به وظایفتان خوب عمل میکنید چراکه طی این سالها که شرکت دچار سوء مدیریت شدید بوده شما کم کاری نکردید و مثل همیشه زحمت خودتون رو کشیده اید و سال به سال رکوردهای جدیدی در تولید زده اید و همه این رو خوب میفهمند دست تمام زحمتکش های شرکت رو که به صنعت کشور عزیزمان کمک میکنند و نون حلال سر سفرشون میبرند میبوسیم. حال اگر در این 5 سال مدیران عامل و هیئت مدیره های شرکت هم مثل شما تعصب و تعهدی داشتند، امروز روزگار شرکت اینقدر اسفناک نبود. آنچه باید در مورد فساد حاکم برشرکت طی این چند سال اخیر بیان میشدبا هوشیاری شما عزیزان و به لطف وجود فضای مجازی ارزشمند بیان شد و قطعاً مسؤلین ذیربط این مطالب را میبینند ومیخوانند. بنابراین اگر دستگاههای نظارتی و اندک مسؤلین دلسوز کشور فکری اساسی به حال آینده ایرالکو وبسیاری از شرکتهای مشابه نکنند این صنایع به زودی به زانو در خواهند آمد ودیگر کار از کار میگذرد وفاجعه ای که نباید اتفاق بیافتد متاسفانه خواهد افتاد. امیدوارم تا دیر نشده گوش شنوایی پیدا شود ( البته در این 5 سال که هر چه کارگران دلسوز ایرالکو فریاد زدند فریادشان شنیده نشد و کسی توجهی نکرد).در پایان برای اینکه نقد کارشناسی از انصاف خارج نشود باید به تنها کارمثبت مدیریت فعلی یعنی خرید بدون واسطه آلومینا اشاره کرد ، ولی جناب !!!!!! با شعارهایی که اول کار دادید از شما خیلی خیلی بیشتر از اینها توقع میرفت. اینکه یکسره فرصتهای طلایی اصلاح شرکت را یک به یک از دست بدهید وتصمیمات بی منطق وبی ارزش ومأیوس کننده بگیرید و تمام مشکلات رو به بی کفایتی مدیریت قبلی نسبت بدهید که نشد کار ، بله مدیریت قبلی بی تدبیر بود و تخصص و تجربه کافی را نداشت و به شرکت صدمات فراوانی زد ولی کارنامه جنابعالی هم خیلی بهتر از مدیر قبلی نیست. از اینها گذشته مگر نفر قبلی با حمایتهای چه کسی برمسند مدیر عاملی نشست ؟ مگر هیأت مدیره مدیرعامل را انتخاب نمیکند ؟ و آیا در زمان مدیریت او شما عضو هیأت مدیره نبودید ؟ و خیلی سوالات دیگر که مجال مطرح کردن آن نیست.
جناب (پور عطار) !!!! شما ودیگر اعضاء هیات مدیره دوره قبل تا ابد در پیشگاه خداوند دادگر مسؤل هستید واگر جبران مافات نکنید تاوان سنگینی در محضر عدل الهی باید بدهید.
امیدوارم بیدار شوید و اگر ماندید تغییر رویه دهید. به امید روزهای بهتر !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
سهامداران محترم اشتباه قبل را تکرار نکنیدفرصت را از دست ندهید
عدالتخواه 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
با سلام خدمت دوستان زحمتکش ایرالکو
باتشکر از نظر عدالتخواه عزیز اگر مدیر عامل جوابی برای صحبتهای مطرح شده ایشان دارند بیان نمایند.
دوستان حالا که شورای اسلامی نداریم تا مطالبات به حق کارگری را مطرح و پیگیری کند وجلوی صدور برخی احکام صوری ومفسده دار( مانند مدیر پروژه استخر – با کدام پول ؟ با کدام تخصص ؟ .... و مدیر پروژه نیروگاه – با کدام پول ؟ با کدام تخصص ؟ ....و....) را بگیرد از طریق این سایت با رعایت تقوا و بدون اینکه بی احترامی به افراد بشه هر کسی نظر بده من مطمئنم مطالب این سایت را آنهایی که باید بخونن می خونن وتاثیر خودش رو میذاره واینقدر ادامه بدیم تا رفتارشون رو درست کنند و شرکت بیشتر از این لطمه نخوره .اتفاقا ما همه باید عدالت خواه باشیم اگر به قرآن کلام خداوند و احادیث ارزشمند انبیا وامامان توجه کنیم و آنها را چراغ راه زندگی مان قرار دهیم اینقدر مورد ظلم قرار نمیگیریم و سرنوشت شرکتمون مثل آونگان وواگن پارس وکمباین و ... نمیشه .خداوند در قرآن میفرماید :انّ الله لا يُغيِّرُ ما بقوم حتّي يغيّرو ما بانفسهم (بدون تردید خداوند سرنوشت هيچ ملتی را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند – سوره مبارکه رعد – آیه 11). پیامبر اسلام (ص) : اولين كسى كه به جهنم مى ‏رود فرمانرواى قدرتمندى است كه به عدالت رفتار نمى‏ كند. وامیر مومنان علی (ع) در مورد عدالت میفرماید : 1- هيچ عدالتى بهتر از بازگرداندن حقوق پايمال شده نيست
2- هر كس به عدالت رفتار كند، خداوند حكومتش را حفظ خواهد كرد 3- بهترين فرمانروا كسى است كه ظلم را از بين ببرد و عدالت را زنده كند.
حالا من هم عدالتخواه 2 هستم . دوستان لطفا حمایت کنید.حال که احوال پرسی نیست به دستور دین عمل کنید از هیچکس جز خداوند نترسید وتوکلتون به خدا باشه ادامه بدید وحمایت کنید تا ظلم برطرف بشه واصلاح بشن. احکام افراد نالایق رو برگردونن و................... . مدیرمحترم سایت به دستور مولایمان لطفا حق رو بنویس حتی اگر به زیان توشود. با سپاس از مدیریت سایت حامی صنعت.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
مگه مدیرعامل دستور نداده شبکه و نرم افزار جابجا شن؟چند روز پیش رفتم دیدم فقط تابلوشونو عوض کردن هرکی کار خودشو انجام میده !!!
کارگربازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
شماکه دم ازکرامت انسانی میزنی برای اولین باردرشرکت مابازنشستگان که شب عیدبازنشسته شده ایم هنوزسنواتمان نگرفته ام وقتی شمش شرکت رابا5 درصد زیرقیمت به افرادخاص میدهیداوصاع همین میشود تمام با زنشستگان فرزندان دم بخت داران لطفا مارادریابید ماکه فیش 30یا40میلیون نمیگیرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
آقای کریمی و مقدسی الان وقتشه به قولاتون عمل کنید

اگه میخواید دوباره رای بیارید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
مدیریت بجای پاسخگویی به مطالبات شرکت فکر میکنه با ....کارگران زحمت کش. دیگه کسی. اعتراض نمیکنه. قویترین مردان ایران گذاشته محافظ خودش از ترس....
عدالتخواه 3
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
در آستانه 5 مرداد 95 هستیم واین روز یادآور روزهای آتش و خون، شهادت و ایثار گری در این شرکت پر افتخار میباشد. خونهایی که درست 30 سال پیش در این مکان مقدس ریخته شد که حالا افرادی در آن ژست ... بگیرند واتفاقات ناگوار سالهای اخیر رو رقم بزنند. اینجا مهد دهها شهید صدها جانباز است و سرمایه ملی نه ملک پدری که هر کاری خواستیم در آن انجام دهیم. به حرمت خون شهدا پنجم مرداد 65 جمع کن بساط بی بند وباری ولودگی رو در .... که اگر جمش نکنی جمش میکنیم. البته از آن گروه از خواهران شاغل .... که حجاب و عفاف را رعایت میکنند سپاسگزاریم.
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
اقای پور عطار!!!!!!چرا افرادی که الان میتوانند باز نشسته بشوند و پول های مفت را بدون زحمت وتلاش میگیرند را باز نشسته نمی کنید . با رد کردن این افراد می توانید نیروی جوان را جایگزین کنید.... واقعا کار سختی است????????????????
جنسيس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
باسلام .... شما كه پرورنده سود قلابيت تومراجع قضايي داره پيگيري ميشه مردم چرا ازخواب بيدار نميشيد بابا اون ....كل كارخونه رو خوردن هنوز دنبال استخوناشن بس كنيد مردم بريد پرونده هاي فساد اخلاقيشون رو ببينيد توتهران چه گندي زدن حتي پول تو جيبيه بچه هاشونم از پول كارخونه ميدادن شعارشونم اين بوده ما ميخوريم جلوي كاگرم ميريزيم تا ساكت باشه.......كنه دست ورداريد از سركارخونه چقدرپول تو .... از كارخونه زديد زمين چقدرپول از كارخونه تو .... زديد زمين ... كنه اگه .... پاكن چرا ممنوع الخروج شدن بله چون پرونده دارن آقاي ....كه به تازگي پرونده اخلاقيت رو شده وبا سند بيروني مردم بريد پيگيري كنيد ببينيد بعد قضاوت كنيد بابا ١٠٠٠مليارد بدهي شوخي نيست چقدر مگه سود داره كارخونه آقاي .... كه هرچي داري از كارخونه داري با پول من كارگر بيچاره ميري جنسيس ميخري ب ام و مي خري بنز سوار ميشي خدا ميدونه چقدر ملك واملاك داري.... اگه ...من حتي پول درمانم ندارم ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
این .... گندم نمای جو فروش است.از حرف تا عملش هزاران فرسنگ فاصله است . ما بزودی مشکلات شرکت را حضورا به نمایندگان محترم مجلس عرضه خواهیم داشت
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
اقای پورعطار . شما که به محیط زیست و استانداری قول داده اید که تا چند ماه اینده خطوط قدیمی احیا را از مدار تولید خارج کنید بر اساس چه برنا مه ای به پرسنل پیمانکار قول جذب داده اید !!!!!!! مگر شما در بدو ورودتان به شرکت از ازدیاد نفر گله مند نبودید؟؟؟؟ به راستی این کار شما عوام فریبی نیست ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
در این وانفسای بی کاری كه افراد باتجربه و باسواد وبا داشتن زن و فرزند و (مستاجر) از نبود شغل رنج ميبرند،.... ، فرزندان خود را قبل انجام سربازی در آن شرکت مشغول به کار کرده اند خدا وکیل چنین .... میتوانند عدالت مدار باشند؟
فريبرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
آقا عقل كل تبديل وضعيت نه اضافه كردن نيرو برو يكم تحقيق كن اين كارگرا الانم دارن همون كار رو ميكنن فقط امنيت شغلي وحقوقي پيدا ميكنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
تابناک عزیز. از زمانی که علیه ... آقای ...مطلب نوشته شده. ما را از. سایت شما در شرکت محروم کردن. ولی کور خوندن الان تو شبنشینیها سایت شما را باز نموده و به اتفاق خانواده و فامیل از درد دل همکارانمان با خبر میشویم
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
منظور از امنیت شغلی یعنی لغو قرارداد کردن ۱۲ نفر از پرسنل میباشد که در این هفته انجام شده و همچنین پرسنل بی ادبی که به آقایان سلام نکردن به کارگاه منتقل شدن
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
اقای پورعطار . شما که به محیط زیست و استانداری قول داده اید که تا چند ماه اینده خطوط قدیمی احیا را از مدار تولید خارج کنید بر اساس چه برنا مه ای به پرسنل پیمانکار قول جذب داده اید !!!!!!! مگر شما در بدو ورودتان به شرکت از ازدیاد نفر گله مند نبودید؟؟؟؟
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
با تشکر از تابناک.... با این همه مشکلاتی که پرسنل زحمت کش ایرالکو عنوان می کنند ولی وقتی که هیچ جواب قانع کننده ای ازطرف پور عطار داده نشود به نظر شما اب در هونگ کوبیدن نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچ کسی هم نیست که جوابگو باشد.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
آقای پور عطار. بجای گوش کردن به مشاورانتان و استخدام قوی ترین مردان ایران بعنوان بادیگارد کمی هم گوش به حرف دل ما کارگران بکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
فکر نمیکنی اقداماتی که در اراک انجام دادی به گوش آقای روحانی نميرسد؟ فکر میکنی رییس دولت تدبیر امید برخورد متکبرانه تو را تایید میکند. اقداماتی مانند
استخدام مردان آهنین برای سرکوب صدای اعتراض کارگر ضعیف الومینیوم
اخراج فرزندان شهدا
دریافت حقوقها نجومی
و.....
که بموقع به گوش مسئولین نظام. خواهد رسید
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
اقا کدوم جذب پیمانکار ۳۵نفر از بیرون اومدن قرار داد شدن نامه زدن از روی سابقه جذب کارخونه بشن حتمان کسایی که بیرون سابقه شون بالاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
آقا حساب بی تدبیری های خودت را به حساب دولت تدبیر و امید نگذار حساب. این دولت از امثال تو که تخم نامیدی و بی تدبیری را بین ملت غیور ایران. پخش میکنن. جداست به امید خدا توسط مسیولین. فهیم. استان و کشور جواب اينهمه ناراضی تراشیدن های را خواهی گرفت
مطمین باش. مستندات. حیف و میل کردن بیت المال توسط جنابعالی بدست. مسیولین رسیده
آدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
آقاجان شما چه ترسی از آل آشوب دارید. یعنی عرضه نداری یه اوباش رو که بادیپلم روزی 18 هزار حقوقشه از شرکت بندازید بیرون. آدم شک میکنه بخدا. همش دارید باج میدید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
خوش بحالت. معلومه حسابی سیرت کردن حقوق بالا. میگرید که حقوق ما جماعت کارگر رو تو سرمون میزنی. نوبت ما هم میشه. از خجالت شما حقوق روزی 180 هزار تومانی در بیاییم
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
خدا جاي حق نشسته نميزاره حق مردم پايمال شه
اقايون فكر مي كردنند دستشون هيچ وقت رو نميشه
قرار نيست هر كسي هر كاري دلش خواست بكنه و بعد هم هيچي به هيچي
نه خير مملكت قانون داره
بابد توان پس بديد اقايون
محمد
|
Canada
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
خدا خودش به داد ما میرسه
علی فرج ی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
با سلام بتمام دوستان ایرالکویی واسه کی مینویسد عزیزای من روابط عمومی ایرالکو جواب میده ماستم شیرینه آخه بدبختای بیچاره سال هشتادودو کی رو جلو آلمینیوم آتیش زده گفتن خودشو سوزنده غبل هر کاریبرید سراغ کارگرایی دایمی که ببخاطرترفیع وپاداش حاضرن با آینده کارگر بازی بکنن حراستی هایی که بخاطر یه تشویق حاضرن از یه کار گر قول بسازن برین سراغ حقوقیها که بخاطر پورسانتی که از کار خونه میگیرن تا زندگی شماروداغون کنن حق وحقوقتونو پایمال بکنن برید سراغ روابط عموی که بانشر اکاذیب به هر ترطریقی جلوی فاش شدن حقایقو میگیرن وگر نه هر مدیری که بیاد آش همین آشو کاسه همین کاسه خدا بداد هیچ کس نمیرسه. بچه مسلمونید اسم خودتونو گذاشتید مرید آقا ابا عبدالله فقط ده روز سیاه وتوسرخودتون تموم شد از من بپرسید درد چیه درمان کجا هست. توچند روز آینده داستان پخودسوزی فرجی رو با تمام جزاییاتش به زبون خودش براتون میفرستم تا آینده خودتونو از زبون تصویرش ببینید این بیچاره ای تمام مدیران عامل از سال ۷۸ تاحالا باهش سروکله زدن تمام مدیران حقوقی بخاطرش پورسانتهای بالا گرفتن بدبختی که اگه واسه زن وبچه هاش فاییدهای نداشت واسه خیلی از این پرسنل آلومنیوم پول ساز بود واسه مرکز بهداشت فایده داشت واسه پزشکی قانونی خوب بود واسه آدمای بی ارزشی که سرش با ایرالکو معامله کردن خوب بود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
عالی بود.ضمنا ... سابقه در دادگاه از بابت پرداخت نکردن حق دولت دارد.رسیدگی کنید
رحمان محمدی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
با سلام : باید حق را گفت و از حقیقت دفاع کرد جناب آقای اژه ای عملکرد دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد و رسیدگی به حقوق ملت چنان رضایت بخش ملت نیست و یقیناً با مراجعه به افکار عمومی و نظر سنجی به این مهم پی خواهید برد پس لطفاً کمی انصاف داشته باشید ، اینکه آقای دکتر روحانی گفته باید قوه قضائیه ابعاد پشت پرده فساد بابک زنجانی و همدستان وی را افشاء و شفاف سازی کند اموال ملت ایران چگونه و توسط چه کسانی در اختیار بابک زنجانی قرار گرفته و این اموال الان کجاست؟ در این خصوص حق با آقای رئیس جمهور است و جا دارد از ایشان به خاطر دفاع از حقوق عمومی تشکر نموده و یقیناً مسئولین دستگاه قضایی نیز اطلاع دارند که بازی با حروف الفباء و عدم افشاء جزئیات فسادهای مالی وهمچنین عدم افشاء دست های پشت پرده ملت را واقعاً خسته کرده و مهمتر اینکه آیا دستان پشت پرده مجازات می شود یا نه ؟ آیا اموال ملت از دستان پشت پرده پس گرفته می شود یا نه ؟ و ... ملت را حقیقتاً به شکّ و تردید انداخته و نسبت به رفتار اخفاگری قوه قضائیه معترض هستند و عقلاً ، شرعاً و قانوناً دستگاه قضایی باید بجای اخفاء گری ، نتیجه رسیدگی خود را به اطلاع مالباخته که ملت هستند برساند و امّا باید به آقای روحانی خاطر نشان کرد که بهتر است بعنوان رئیس جمهور ملت خواهان افشاء دستان پشت پردۀ تمامی فسادهای مالی و میزان مجازاتی که مفسدان متحمل شده اند و همچنین آیا اصل پول ملت از همه مفسدان گرفته شده یا نه ؟ شفاف سازی و به اطلاع مردم برساند و مضافاً تأکید می کنم آقای روحانی همانطور که حق مردم است بدانند اموالشان چگونه و توسط چه کسانی در اختیار بابک زنجانی قرار گرفته و این اموال الان کجاست؟ یقیناً حق همین مردم نیز هست که بپرسند دولت به چه حقی به مدیران خود حقوق نجومی پرداخت کرده و قطعاً حق همین مردم نیز هست که بدانند پرونده بزرگترین فساد بانکی به مبلغ 13271 میلیارد تومان از بانک تجارت کرمان با حمایت کدام وزیر و چگونه در بانک مرکزی حل فصل شد و همینطور حق همین مردم است که بدانند مدیران متخلف بانک مرکزی به چه حقی از مورخ 9/4/92 تا به امروز هزاران میلیارد از بیت المال مسلمین را بدون دریافت هیگونه سود به همین مفسدان بانک تجارت پرداخت کرده و پرداخت می کنند مگر پول ملت ارثیه پدرشان است که بی حساب و کتاب بذل و بخشش می کنند مگر دولت نمی بیند که بیش از نیمی از ملت ایران بدلیل سیاست های غلط اقتصادی و یا تقسیم نا عادلانه ثروت های ملی چنان با فقر مالی روبرو شدند که زنده زنده در قبرستان می خوابند یا به جهت فرسودگی قطارهای کشور زنده زنده در آتش می سوزند و اگر می بینند که مدیران وی همچنان بیت المال مسلمین را غارت و به این گروه مفسد پرداخت می کنند به چه دلیل مانع غارت بیت المال نمی شوند شماره تماس 09149303937
یلدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
ببخشید حقوق ی دیپلمه تو آلمینیوم سازی اراک چقدر؟
رحمان محمدی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
مردم فریاد می زنند چرا دولت با سیاست های غلط اقتصادی و تقسیم نا عادلانه ثروت بیش از چهل میلیون نفر از مردم مظلوم ایران را دچار فقر نموده ،
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
بیچاره کارکنان پاتروم گلنوش فجر جونشون رو میدن اما با چه حقوقی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار