جزئیات دلایل توقف ساخت ۴۰۸ واحد باقی‌مانده مسکن مهر
تابناک: مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان مرکزی از بسته شدن پرونده مسکن مهر شش شهرستان استان خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه‌های متوقف شده نیز با توجه به شيوه‌نامه ابلاغی تعيين تكليف مسكن مهر متوقف در حال بررسی هستند.
کد خبر: ۲۴۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 13 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مجیدرضا نصراله‌نژاد درخصوص شرایط مسکن مهر در این استان خصوصاً در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر که در حیطه وظایف اداره‌کل راه و شهرسازی به شمار می‌رود گفت: استان مرکزی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر دارای ۲۳ هزار و ۶۸۵ واحد مسکن مهر است که تا کنون ۲۳ هزار و ۲۷۷ واحد آن به افتتاح رسیده است.

وی با بیان این مطلب که هم‌اکنون ۴۰۸ واحد از سایت مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر باقی مانده است گفت: اين تعداد واحدهای باقي‌مانده جزو پروژه‌های متوقف استان بوده كه با توجه به شيوه‌نامه ابلاغی تعيين تكليف مسكن مهر متوقف در حال بررسی و حل موضوع هستند.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان مرکزی در این خصوص افزود: پروژه‌های مسكن مهر استان مركزی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در بخش تعهدات دولت اعم از قراردادهای تفاهمنامه سه جانبه و قراردادهای ۹۹ ساله و ۵ ساله به پايان رسيده و تمامی سايت‌های مسكن مهر استان به شرح زير تحويل شهرداری شهرستان‌های مربوط شده است که عبارتند از: سايت مسكن مهر شهر اراك (كوی امام صادق) ۱۴۴۰ واحد، سايت مسكن مهرشهر دليجان ۱۷۰۳ واحد، سايت مسكن مهر شهرستان خمين ۲۳۹۴ واحد، سايت مسكن مهر شهرستان ساوه ۳۸۲۹ واحد، سايت مسكن مهر شهر مهاجران ۱۰۶۴ واحد و سايت مسكن مهر شهرستان محلات: ۲۷۵۵ واحد.

این مقام مسوول سایت مسکن مهر شش شهرستان ساوه، دلیجان، زرندیه، اراک، شازند و خمین را تکمیل شده اعلام کرد و گفت: در تلاشیم دیگر واحدهای باقی‌مانده که در حیطه اختیارات اداره‌کل استان است نیز هرچه سریعتر و تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار