مدیر عامل باشگاه آلومینیوم سازی اراک؛
تابناک: مدیر عامل باشگاه آلومینیوم سازی اراک گفت: طبق برنامه ای که در دستور کار قرار گرفته است از روز پنجشنبه 27 خرداد ماه تمرینات بصورت رسمی آغاز خواهد شد. برای آمادگی برای شروع مسابقات دو اردو در نظر گرفته شده است. اردوی یک هفته ای خارج از استان و سپس اردویی 14 روزه در شهرک مهاجران برپا خواهیم نمود.
کد خبر: ۲۴۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 13 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مجید آنجفی هدف تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را ماندن در لیگ عنوان کرد و گفت: بر خلاف اینکه اعده ای با حاشیه سازی معتقد بودند بومی های اراک در تیم جایی ندارند، می توانید تحقیق کنید و ببینید در اکثر بازی های فصل بویژه بازی های مهم آلومینیوم با 7 بازیکن یکی از بومی ترین تیم های تاریخ فوتبال اراک را راهی میدان کرده بود.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم سازی اراک از داوود مهابادی به عنوان سرمربی این تیم در فصل آتی نام برد و یاد آور شد: فصل نسبتا خوبی را با مهابادی سپری کردیم و با توجه به اینکه از عملکرد وی رضایت داریم این فصل با ایشان کار را ادامه خواهیم داد و با قدرت ظاهر می شویم. این فصل هدفمان تثبت تیم نخواهد بود و برای صعود به لیگ برتر می جنگیم.

وی افزود: آلومینیوم پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد هواداران یار و یارومان باشند و به حواشی توجه نکنند. برخی افراد با شیطنت قصد سنگ اندازی برای اهداف بزرگ باشگاه دارند. ان شاءاله با حمایت یار دوازدهم، اتحاد و همدلی فصل خوبی را رقم میزنیم و با جشن صعود به لیگ برتر ارزوی دیرنه شهر اراک را براورده و زحماتشان را پاسخ دهیم.

وی در خصوص شروع تمرینات این تیم برای حضور در فصل آتی مسابقات اظهار کرد: طبق برنامه ای که در دستور کار قرار گرفته است از روز پنجشنبه 27 خرداد ماه تمرینات بصورت رسمی آغاز خواهد شد. برای آمادگی برای شروع مسابقات دو اردو در نظر گرفته شده است. اردوی یک هفته ای خارج از استان و سپس اردویی 14 روزه در شهرک مهاجران برپا خواهیم نمود.

آنجفی هدف این باشگاه را حفظ اسکلت اصلی تیم دانست و بیان کرد: این فصل با حفظ اسکلت اصلی تیم، چند بازیکن جوان را به ترکیب اضافه خواهیم کرد. بر خلاف بعضی از باشگاه ها به دنبال بازیکن بزرگ و اسمی نیستیم و اعتقاد داریم بازیکنان جوان و با استعداد ما را به اهدافمان نزدیک تر می کنند.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم سازی اراک در خصوص برنامه های این باشگاه در فوتبال پایه عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف بلند مدت باشگاه سرمایه گزاری روی بازیکنان بومی است، برنامه ویژه ای روی فوتبال پایه خواهیم داشت.

وی افزود: آکادمی باشگاه آلومینیوم طی روزهای اخیر آغاز به کار کرده و توانسته ایم بیش از 400 بازیکن را جذب نماییم. این آکادمی با حضور مسئولین و پیشکسوتان فوتبال اراک افتتاح شده است و امیدواریم طی سالهای آینده نیروهای بومی را پرورش و سپس از آنها در تیمهای بزرگسالان بهره مند شویم.

/انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار