مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:
تابناک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: از آنجایی که شهید مدافع حرم علیرضا بابایی یکی از فعالان و خادمان قرآن در مؤسسه جامعةالثقلین اراک بودند پیشنهاد می‌کنم ایشان به عنوان خادم برتر قرآنی معرفی شوند.
کد خبر: ۲۴۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 09 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علیرضا بابایی گفت: شهدای مدافع حرم در حقیقت رسالت جهانی خود را انجام دادند آنها محدودیت زمین و زمان را نمی‌شناسند و رسالت الهی را دنبال کردند.

وی دلاور مردی، سلحشوری، تدین و ولایتمداری را از ویژگی‌های شهید بابایی برشمرد و افزود: خدای متعال را برای نعمت شهادت و حضور درصحنه ملت سپاسگذاریم، تمام اسلام‌های متحجر، متجدد، آمریکایی، داعشی و تکفیری که در برابر اسلام ناب قرارگرفته‌اند از جنود شیطان هستند و در برابر این جنود شیطانی جنود رحمان قرارگرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: خدمتی که شهید به جامعه اسلامی و مردم کرده است آنقدر ارزشمند است که نمی‌توان آن را با پاداشی مقایسه کرد، از آنجایی که شهید بابایی از فعالان قرآنی استان بودند و در مؤسسه جامعةالثقلین خادم قرآن و اهل‌بیت(ع) بودند پیشنهاد می‌کنم ایشان به عنوان خادم برتر قرآنی استان معرفی و کتاب خاطرات این شهید نیز چاپ شود.

گفتنی است شهید بابایی فرمانده سابق گردان عاشورا حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی و مسئول امور خوابگاه‌‌های دانشگاه اراک بود که به عنوان یکی از نیروهای داوطلب به منظور دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) عازم سوریه شده بود که ۲۵ اردیبهشت‌ماه بر اثر برخورد با تله انفجاری در فلوجه عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار