پیش بینی رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در خصوص نتیجه انتخابات
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: مردم ساختمان نیمه‌تمامی را که در مرحله اول انتخابات ساختند در مرحله دوم تکمیل کنند.
کد خبر: ۲۱۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 26 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی – با اشاره به کاهش طبیعی میزان مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: طبق تجربه با کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم حضور مردم در پای صندوق های رای کاهش می‌یابد.

وی تصور انجام تکلیف در مرحله اول انتخابات را دلیل کاهش حضور و مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات دانست و افزود: انجام تکلیف انتخاباتی در مرحله اول از سوی مردم احتمال کاهش مشارکت آنها در مرحله دوم را پیش رو قرار داده است، که البته این امر طبیعی است.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان تصریح کرد: شش هزار نامزد انتخاباتی دور اول امروز به 130 تا 140 نفر کاهش یافته است و این امر کاهش ستادهای انتخاباتی را به همراه داشته است، از سویی مطبوعات که در این عرصه می‌توانند شور و هیجان لازم را به جامعه تزریق کنند نیز به دلیل این کاهش فعالیت‌های انتخاباتی فضای کمتری را برای کار در اختیار دارند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مردم در انتخابات مرحله دوم در شش شهرستان استان حضور پرشوری داشته باشند، گفت: در مرحله اول انتخابات بنایی از سوی مردم ساخته شد که هنوز نیمه‌تمام است و لازم است با حضور در پای صندوق‌های رای در روز دهم اردیبهشت‌ماه این ساختمان را تکمیل کنند.

علی‌پور با اشاره به اینکه مردم در گام دوم انتخابات دو گرایش پیش رو دارند که هر دو گرایش خواستار حضور مردم در پای صندوق‌ها و انتخاب نامزدهای ولایی و مومن هستند، افزود: این انتخابات قطعا کمک می‌کند که ترکیب مجلس ترکیبی قوی و متشکل از نیروهای ارزشی باشد.

وی با تاکید براینکه از 68 کرسی باقی مانده مجلس قطعا 40 کرسی متعلق به اصولگرایان خواهد بود، گفت: پیش‌بینی می‌کنم که 20 تا 25 کرسی نیز به اصلاح‌طلبان تعلق خواهد داشت و مردم استان مرکزی نیز قطعا گزینه‌های ولایت‌مدار را انتخاب خواهند کرد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان تصریح کرد: با توجه به سفرهای اخیر که در سطح استان داشته‌ام و مشاهدات میدانی قاطعانه می‌توان گفت که هر سه کاندیدای اصولگرای استان راهی مجلس خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار