رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی تاکید کرد
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با اشاره به اینکه مسئولان دولتی باید مجری انتخابات باشند نه مدافع یک جریان خاص، گفت: برخی مسئولان با برگزاری همایش‌ تحت پوشش قانونی سعی دارند با فشار بر عوامل انتخابات نتیجه مورد نظر پایتخت نشینان کسب شود.
کد خبر: ۲۱۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ 24 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالرحیم علیپور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام ارکان اصلی کشور با نظر مستقیم مردم انتخاب می‌شوند، اظهار کرد: نماد مردم سالاری دینی ایران اسلامی در چهار انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا تجلی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سفر به سمنان و تاکید وی به رسانه‌ها بر ضرورت رعایت اخلاق و پرهیز از هجمه‌های غیر اخلاقی افزود: رئیس جمهور در حالی انتظار خود را از رسانه‌ها بیان کرده است که در استان مرکزی هفته‌نامه‌ای‌ با قرار دادن عکس یک سگ در کنار تصویر نماینده قانونی مردم اراک، کمیجان و خنداب دست به یک بداخلاقی رسانه‌ای زده است.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی این حرکت غیر اخلاقی را در تضاد با خواست رئیس جمهور دانست و بیان کرد: 65 سال پیش عده‌ای از روشنفکرنماها، لائیک‌ها و افراد وابسته به خارج از کشور که پیاده نظام آمریکا و انگلیس در ایران بودند در جریان ملی شدن صنعت نفت قلاده‌ای را به گردن سگی انداختند و روی آن نام یکی از آیت‌الله‌ها را که حامی مذهبی این حرکت ملی بود حک کردند.

علیپور ادامه داد: امام خمینی (ره) این حرکت زشت و قبیح که در راستای تضعیف و تخریب این چهره محبوب و ملی انجام شد را مورد نکوهش قرار داد و آن را حربه انگلیسی‌ها خوانده بود، امروز هم بعد از 65 سال رسانه‌های نیروهای وابسته به جریان خاص به خاطر منافع باندی، زنجیره‌ای و جناحی خود محمد حسن آصفری را که با نزدیک به 90 هزار رای راهی مجلس نهم شده را مورد تمسخر و توهین قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: وقتی در حضور مسئولان ارشد استان در نشست احزاب سیاسی به شورای محترم نگهبان که رکن رکین انقلاب است، اهانت می‌شود و مسئولان بدون هیچ واکنشی از کنار آن عبور می‌کنند باید شاهد چنین رفتارهایی از سوی رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح طلب استان مرکزی باشیم.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی کاسب کار شدن رسانه‌ها و احزاب را عامل انحراف از پرداختن به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: وقتی پای اهداف و منافع شخصی به میان می‌آید رسانه‌های مزدور با فحاشی و سخنان اهانت آمیز تنها در جهت تأمین منافع خود حرکت می‌کنند.

وی با طرح این سوال که چرا افراد اصلاح طلب که دنبال نام و نان هستند با موضع سیاسی تند در دستگاه دولتی قرار می‌گیرند و در جریان برگزاری انتخابات مشغول به فعالیت برای گروه خاص می‌شوند، افزود: این طور به نظر می‌رسد که پایتخت نشینان با افزایش فشار بر مسئولان ارشد اصلاح طلب استان آنها را تهدید کردند در صورت موفقیت افراد اصولگرا در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم از کار برکنار خواهند شد.

علیپور با محکومیت دخالت‌های غیر قانونی مسئولان ارشد اصلاح طلب استان هشدار داد: به کارگیری پول‌های کثیف برای تخریب محمد حسن آصفری به جرم شجاعت و پافشاری بر اصول انقلابی خود در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم و تلاش برای خارج کردن روند انتخابات از مسیر قانونی قطعاً تبعات سنگینی را برای مسئولان ارشد اصلاح طلب استان در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه افرادی مانند عطاءالله مهاجرانی‌ها که زمانی در دولت اصلاحات وزیر و معاون رئیس جمهور بودند، امروز در آغوش معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند، ادامه داد: متأسفانه امروز به نام اصلاح طلبی، اما همراه با اندیشه‌های دیگر از احساسات پاک جوانان به منظور رسیدن به منافع و مطامع خود سوء استفاده می‌کنند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه آقای علی سعیدی نفر سوم انتخابات مجلس دهم حمایت قاطع خود را از خانم میرگلوبیات عنوان کرده است، گفت: هر سه کاندیدای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در مرحله اول نسبت به رقیبان خود با اقبال عمومی بهتری مواجه شده‌اند و ان‌شاءالله با حضور گسترده مردم در انتخابات دهم اردیبهشت ماه شاهد پیروزی هر سه کاندیدای اصولگرا خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار