در پی ادعای اطلاح طلبان
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: سابقه توهین به شعور سیاسی مردم همواره به عنوان یکی از رفتارهای ثابت جریان مدعی اصلاح‌طلبی در حافظه سیاسی مردم ایران ثبت شده است.
کد خبر: ۲۱۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 22 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور با اشاره به اینکه سابقه توهین به شعور سیاسی مردم همواره به عنوان یکی از رفتارهای ثابت جریان مدعی اصلاح‌طلبی در حافظه سیاسی مردم ایران ثبت شده است گفت: پس از پیروزی قاطع جریان انقلابی در انتخابات مجلس دهم و عدم استقبال از لیست امید توسط مردم شهرستان ها حسین مرعشی، از اعضای ارشد ائتلاف اصلاح طلبان مردم شهرستان‌ها را عقب‌مانده سیاسی خوانده بود.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته عارف از تهرانیزه کردن مرحله دوم انتخابات مجلس دهم سخن گفته است افزود: در ابتدای امر به شعور سیاسی مردم شهرستان ها توهین می کنند و بعد از آن توقع دارند همچون تهران کرسی های باقی مانده انتخابات مجلس دهم نیز از آن اصلاح طلبان شود.

علیپور با تاکید بر این که اصلاح طلبان تکرار می کنند اجازه بدهید مردم حرف بزنند نه تریبون ها اظهار داشت: آقایان پایتخت نشین به گونه‌ای عمل می‌کنند که یک دستور سازمانی آمده و همه باید از آن اطاعت کنند. در واقع منظور آنها از تهرانیزه کردن انتخابات مجلس دهم این است که نمایندگانی که انتخاب می‌شوند فقط تابع دستورات آنها باشد و بتوانند دستوری که داده می‌شود اجرا کنند و تنها این موضوع برایشان کفایت می‌کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) به دوران ارباب و رعیتی پایان داد و مردم را مسئول سرنوشت خود کرد. جریان اصلاح طلب باید بداند مردم امروز بر اساس شعور بالای سیاسی خود دست به انتخاب میزنند.

علیپور مردم را به حوادث تلخ اتفاق افتاده در مجلس ششم ارجاع داد و گفت: 127 نماینده مجلس ششم با تحصن تلاش داشتند مجلسی را که امام فرمود در راس امور است از مسیر اصلی خود خارج کنند. همین افراد بودند که فتنه های سال 78 و 88 را رقم زدند و خسارات فراوانی را به کشور تحمیل کردند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با بیان اینکه جریان اصلاح طلب در موعد باخت، از تقلب می‌گوید و در موعد پیروزی، مدعی برگزاری پاک‌ترین انتخابات می‌شود خاطر نشان ساخت: اولین و بدیهی‌ترین اصل در فعالیت سیاسی بر بستر دموکراسی، پذیرش آرای عمومی و نظر اکثریت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار