اعلام کاهش ۳۷درصدی کشته شدگان جاده‌های استان مرکزی از سوی فرمانده انتظامی استان و نیز برگزاری جشنواره محراب و نشریات تجربی کشور در خمین از مهمترین عناوین خبری استان مرکزی در هفته ای که گذشت، بوده است.
کد خبر: ۲۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 11 April 2015

این هفته در حالی در استان مرکزی آغاز شد که معاون سیاسی وزیرکشور از معرفی گزینه‌های تصدی پست استانداری مرکزی تا پایان این هفته به دولت خبر داد.

گزارش عملکرد ستادتسهیلات سفر استان مرکزی در بخش‌های مختلف از دیگر مهمترین محورهای اخبار این هفته در استان مرکزی بود که از سوی اعضای این ستاد اعلام شد.

مهمترین سرخط عناوین خبری این هفته در استان مرکزی در زیر می‌آید:

آمار کشته‌شدگان جاده‌های استان مرکزی 37درصد کاهش داشت

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کاهش 37 درصدی کشته شدگان سوانح رانندگی در جاده‌های این استان در ‏تعطیلات نوروزی سال 94 خبر داد.‏

تولید 600 اثر رسانه‌ای نوروزی در استان مرکزی

دبیرستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی از تولید 600 اثر رسانه‌ای ویژه نوروز و گردشگری استان مرکزی در مطبوعات و خبرگزاری‌های استان خبر داد.

آیت‌الله دری‌ نجف‌‌آبادی: حتی با برداشته شدن تحریم‌ها نباید به صادرات نفتی وابسته باشیم

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر توجه مسئولان کشور به اقتصاد داخلی گفت: حتی با برداشته شدن تحریم‌ها، نباید به صادرات نفتی وابسته باشیم بلکه برای رشد اقتصادی کشور باید اقتصادمان را از درون فعال و پویا کنیم.

وجود 365 طرح نیمه تمام صنعتی در استان مرکزی

سرپرست استانداری مرکزی گفت: 365 طرح نیمه تمام صنعتی در استان مرکزی وجود داشته که از پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد برخوردار است و در صورت تکمیل زمینه 13 هزار شغل جدید را فراهم می‌سازد.

آئین سنتی 2 هزار ساله "بیل‌گردانی" در محلات

در روزهای پایانی فروردین‌ماه مراسم بیل‌گردانی در نیمور محلات برگزار می‌شود تا بار دیگر تلاش و همدلی مردم این دیار را به نمایش بگذارد.

بازارچه صنایع دستی در تفرش احداث می‌شود

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی،‌‌ صنایع دستی‌و گردشگری تفرش گفت: کلنگ احداث بازارچه صنایع دستی در تفرش به زمین زده میشود.

استفاده از ظرفیتهای مردمی در بخش سلامت افزایش یابد

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: در راستای ارتقاء سطح سلامت و افزایش فضاهای درمانی می‌بایست از ظرفیت‌های مردمی در این حوزه بیش از پیش استفاده شود.

اجرای طرح‌های هادی روستایی در خمین نیازمند 20میلیارد ریال اعتبار است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین گفت: امسال برای اجرای 20 طرح هادی روستایی در خمین اعتبار 20 میلیارد ریال نیاز است.

برگزاری ویژه برنامه هنر انقلاب اسلامی در بیت تاریخی امام(ره) در خمین

رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی از 19 تا 27 فروردین است که حوزه هنری استان ویژه برنامههایی برای این هفته در نظر گرفته است.

مصرف بیش از 6 میلیارد متر مکعب گاز در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: 6 میلیارد و 120 میلیون مترمکعب گاز در سطح استان مرکزی سال گذشته در بخش‌های مختلف مصرف شده است.

ذخیره سازی بیش از 1400 تن نهاده دامی در کشور

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: نهاده‌های دامی وارد شده با توجه به نیاز بازار در استانهای کشور توزیع شد و درحال حاضر یکهزار و 400 تن نیز ذخیرهسازی شده است.

همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه استان مرکزی از برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان مرکزی در عملیات فتح‌المبین خبر داد.

افتتاحیه جشنواره محراب قلم در خمین برگزار می‌شود

دبیر اجرایی جشنواره محراب قلم گفت: جشنواره محراب قلم امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

پیکر پاک شهید بیاتی‌ در شهرستان خنداب تشییع می‌شود‌

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خنداب گفت: پیکر پاک شهید"حسن بیاتی‌خلوزینی" که در حادثه تروریستی جنوب شرق کشور به شهادت رسید فردا با حضور اقشار مختلف مردم در خنداب استان مرکزی تشییع می‌شود.

همایش "فرهنگیان و اصحاب قلم و رسانه و معلمان" در فراهان برگزار می‌شود

فرماندار فراهان گفت: به‌مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم همایش "فرهنگیان و اصحاب قلم و رسانه و معلمان" در فراهان برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار