پیکر مطهر پیکر پاک شهید"حسن بیاتی‌خلوزینی" که در حادثه تروریستی جنوب شرق کشور به شهادت رسید، پس از اقامه نماز جمعه برروی دوش مردم مومن شهرستان خنداب تشییه و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 11 April 2015

 شهید "حسن بیاتی‌خلوزینی" از سربازان وظیفه مرزبانی نیروی انتظامی در حادثه تروریستی در "نگور" سیستان و بلوچستان در روز 17 فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید حسن بیاتی‌خلوزینی فرزند حبیب‌الله خلوزینی از جمعی یگان تکاور 132 بود که در درگیری مسلحانه با اشرار همراه با 8 تن از نیروهای مرزبانی ایران به فیض شهادت نائل شدند.

در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران و نیز جمعی از مدیران ارشد استان مرکزی و فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهرستانی خنداب در کنار مردم همیشه درصحنه و شهیدپرور شهرستان خنداب حضور داشتند.

شهدا مایه اقتدار، امنیت و عزت کشور هستند

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی در حاشیه این مراسم باتاکید بر اینکه رشادت های شهدای گرانقدر و ایثارگری های جانبازان باید به نحو مطلوب تبیین و معرفی شود، اظهار داشت: همه ما مدیون فداکاری ها و ایثارگری های ایشان هستیم و نباید از این امر لحظه ای غفلت کنیم.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: عزت و آبروی امروز ما در گرو مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های مجاهدان و مدافعان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه شهدا و ایثارگران ارزشمند و معزز انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر موفقیت و دستاوردی وجود دارد و کارها به پیش می‌رود به برکت خون شهدا است و همه ما مدیون ایشان هستیم و از خداوند می‌خواهیم که با تلاش و کوشش فراوان شرمنده شهدا و خانواده های آنان نباشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: کسی که در راه خدا به شهادت می‌رسد، به دستورات قرآن کریم عمل کرده و نزد پرودگار روزی می خورد و زنده است و آرامش و امنیت امروز کشور مدیون شهدا و خانواده بزرگوار آنهاست و نظام اسلامی با اتکاء به آنها مسیر افتخار خود را ادامه می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار