رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی مطرح کرد؛
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: اصلاح طلبان بیم آن دارند با رای آوردن چهره‌های اصولگرا در استان مرکزی منافع و مطامع شخصی‌شان به خطر بیفتد، برخی چهره‌هایی که به بیان علی یوسفی بزرگ مرد واقعی اصلاحات «کاسبان اصلاحات» هستند.
کد خبر: ۲۰۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 07 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: امروز که نقاب از چهره‌ها افتاده و مردم با ماهیت افرادی که با موج سواری بر روی جریان اصلاحات به فکر منافع شخصی خود هستند، آشنا شده‌اند به وضوح می‌توان در هم تنیدگی دستان مراکز قدرت و ثروت در عدم راه‌یابی متدینین و مؤمنین به مجلس دهم را مشاهده کرد.

وی رفتار نکوهیده افرادی که با حضور در کانون‌های قدرت و ثروت راه را بر انتقاد افراد دلسوز می‌بندند و سعی می‌کنند با استفاده از تخریب افراد اذهان عمومی را گمراه کنند مورد شماتت قرار داده و از نمایندگان مردم می‌خواهد با تلاش و شجاعت و تعهدی که به مردم نه کانون‌های ثروت و قدرت دارند، از شناسایی و بیان نواقص و معایب ذره‌ای عقب نشینی نکنند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی افزود: شجاعت و جرات وکلای مردم یکی از عناصر بسیار مهمی است که دولت‌ها همواره از آن نگرانند، به همین دلیل در طول سال‌های اخیر همه دولت‌ها با تمام وجود سعی و تلاش کرده‌اند که نمایندگان مجلس را با خود هماهنگ کنند تا از انتقادات آنها مصون و محفوظ بمانند در حالی که نماینده مطلوب ملت کسی است که به فرموده مقام معظم رهبری در عین همراهی با دولت و مخالفت نکردن با آن به وظایف قانونی و شرعی خود عمل کند.

علیپور تصریح کرد: نماینده‌ای مقبول مردم است که نه افراط‌گر باشد و نه تفریط کند، نه تند رو باشد و نه کند رو، نه تابع محض دولت باشد نه مخالف و دشمن دولت، حد وسط را رعایت کند و حافظ منافع مردم باشد و ضمن همراهی با دولت ذره‌ای از حقوق ملت را نادیده نگیرد و وارد کمین‌گاه‌هایی که مراکز ثروت و قدرت برایش طراحی کرده و می‌کنند نشود و مواظب باشد که شجاعت و صراحت لهجه خود را از دست نداده و وکیل مردم به معنای واقعی کلمه باشد.

وی ادامه داد: بزرگترین وظیفه وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی امانت‌داری به معنای واقعی و وسیع کلمه است، امین و امانت‌دار به کسی گفته می‌شود که در آنچه که برای مدت معینی به او سپرده شده نهایت دقت را کرده و به اصطلاح تعدی و تفریط در مورد موضوع امانت نکند در غیر این صورت مسئول است و باید پاسخگوی حضرت باری تعالی و مردم باشد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی بیان کرد: با پایان یافتن دور اول انتخابات مجلس دهم در استان مرکزی بر خلاف آنچه که خصوصاً در پایتخت شاهد آن بودیم مردم استان مرکزی چندان اقبالی به نامزدهای اصلاح طلب نشان ندادند و این امر باعث نگرانی در میان مردان اصلاحات استان شد.

علیپور یادآور شد: در سه حوزه انتخابیه که انتخابات به دور دوم کشیده است شاهد حضور چهره‌های اصولگرایی هستیم که اصلاح طلبان بیم آن دارند با رای آوردن این چهره‌ها منافع و مطامع شخصی‌شان به خطر بیفتد، برخی چهره‌هایی که به بیان علی یوسفی بزرگ مرد واقعی اصلاحات «کاسبان اصلاحات» هستند.

وی گفت: در این دو هفته اخیر محمد حسن آصفری نماینده کنونی مردم در مجلس نهم که باید در دور دوم انتخابات شانس خود را برای راه‌یابی مجدد به بهارستان امتحان کند به خاطر آنچه که وظیفه امانت‌داری محسوب می‌شود مورد هجمه سنگین مراکز قدرت و ثروت قرار گرفته است.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی اظهار کرد: اگر نماینده مجلسی بر اساس وظایف خود نسبت به تأخیر فراوان در پرداخت به موقع حقوق ماهیانه کارگران زحمت‌کش در آستانه عید باستانی نوروز در برخی کارخانجات و هدر رفت منابع انرژی کشور و عدم دخالت مراکز قدرت و ثروت در امر انتخابات انتقاد کند و از مسئولین توضیح بخواهد باید مورد هجمه سنگین، تخریب و توهین مدعیان انتقاد پذیری قرار گیرد؟ تخریب چهره‌های دلسوز که امروز بر اساس وظیفه خود با دیدن نواقص و مشکلات لب به سخن می‌گشایند، اما از سوی جریان‌های مختلف آماج حمله قرار می‌گیرد، البته در این برهه از زمان به امری بدیهی تبدیل شده است، وقتی رئیس دولت راست‌گویان در مقابل منتقدان آنان را حواله به جهنم می‌کند.

علیپور افزود: تخریب نماینده شجاع و پر کار مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس نهم به دلیل اعتقاد خود و به خاطر پایبندی به عهد و پیمانی که با مردم بسته است در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات به دلیل انتقاد از کانون‌های قدرت و ثروت جای تعجب ندارد، چرا که مراکز قدرت و ثروت امروز شاهد حضور افرادی هستند که با داشتن سابقه چند روزه فعالیت در ستاد انتخاباتی فلان نامزد ریاست جمهوری، سهم خود را طلب می‌کنند و کجا بهتر از حیات خلوت کانون‌های قدرت و ثروت، لذا با هماهنگی کامل و با توسل به انواع حیل تلاش می‌کنند به جای پیگیری مشکلات مطروحه و پاسخگویی به مردم و کارگران زحمت‌کش با بستن چشمان خود بر روی واقعیت‌ها و کتمان حقایق دردناک ذکر شده با فرافکنی و تهمت زدن و انکار واقعیت‌ها افکار عمومی را علیه این کاندیدای مجلس دهم تحریک و وکیل مردم را متهم به دروغ‌گویی کنند تا با صرف هزینه‌های فراوان در اتاق‌های فکر باندی و جناحی خود از اصلاح امور جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که این اتاق‌ها و مراکز را هدایت و رهبری می‌کنند به خاطر داشته باشند با پایمال کردن حقوق قانونی مردم و کارگران دلسوز و هدر رفت سرمایه‌های کشور در اثر عدم تمرکز کافی بر روی وظایف خود و بی‌توجهی به تذکرات منطقی و قانونی نمایندگان مجلس که جرات و شجاعتی دارند، نمی‌توانند ادعا کنند که دلسوز مردم و علاقمند به منافع ملی کشورند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی ادامه داد: امروز که نقاب از چهره‌ها افتاده است و مردم با ماهیت افرادی که با موج سواری بر روی جریان اصلاحات به فکر منافع شخصی خود هستند، کاملاً آشنا شده‌اند به وضوح می‌توان تلاش و در هم تنیدگی دستان این مراکز را در عدم راه‌یابی متدینین و مؤمنین به مجلس دهم مشاهده کرد.

وی افزود: مؤمنین به امام عزیز (ره)، مقام معظم رهبری و مردم همواره مورد تهاجم باندهای قدرت و مراکز ثروت قرار می‌گیرند و آنچه که از این افراد انتظار می‌رود آن است که با توکل بر خدا و حمایت مردم عزیز از حق و حقوق آنها حمایت کند و از برچسب‌ها و تهمت‌ها و تخریب‌ها نهراسد که قدرت خدا برترین قدرت‌هاست و دهان یاوه گویان را خرد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار