با کسب اکثریت آراء
تابناک: صبح امروز در جلسه ای که در دفتر مرکزی ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی تشکیل شد آقای محمد براتی که به عنوان دبیر جمعیت ایثارگران همچنین دبیر ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی مشغول به فعالیت است با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس ستاد مردمی حامیان محمد حسن آصفری انتخاب شد.
کد خبر: ۲۰۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 07 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جمع کثیری از فعالان سیاسی اصولگرای استان مرکزی صبح امروز با حضور در محل دفتر مرکزی ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی پیرامون مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این جلسه سردار عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی ضمن عرض خیرمقدم و تبریک سال نو به حضار در جلسه نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را نشان از توجه ویژه ایشان به امر اقتصاد دانست و گفت: بسیاری از کارشناسان سیاسی حاذق در کشور یکی از مهم ترین علل فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را مشکل اقتصادی و معیشتی مردم می دانند که این مهم نشان از اهمیت این حوزه دارد.

وی ادامه داد: امروز در استان مرکزی به جز نماینده ولی فقیه حضرت آیت ا... دری نجف آبادی که صریح و قاطع از مسئولین این خواسته به حق مردم را مطالبه می کند و با هشدار ها و تذکرات خود از مجریان امر رفع گرفتاری های مردم را طلب میکند متاسفانه شاهد موضع گیری های شفاف از سوی دست اندرکاران نیستیم و جا دارد تمام دستگاه ها در سال جدید برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

سردار علیپور در ادامه جلسه به بررسی شرایط انتخابات در استان مرکزی پرداخت و یادآور شد: در دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم فهیم و ولایتمدار استان مرکزی با حضور پرشور در پای صندوق های رای،  اطمینان خود را به چهره های اصولگرا به معرض نمایش گذاشتند.

ایشان در ادامه کشیده شدن انتخابات به دور دوم در سه حوزه انتخابیه را بخش مهمی از فرآیند حماسه هفتم اسفند ماه عنوان کرد و گفت: در دور دوم انتخابات آقایان محمد حسن آصفری و صاحبعلی غفاری در حوزه های انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب ؛ شازند و خانم دکتر میرگلوبیات در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه سه چهره اصولگرای این دوره هستند که شانس خود را برای تصاحب کرسی های بهارستان امتحان خواهند کرد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با بیان اینکه برای کانون های قدرت و ثروت که با توسل به شیوه های تخریب سعی دارند از ورود این افراد به مجلس جلوگیری کنند عدم موفقیت آقایان آصفری و غفاری در صدر برنامه ها قرار دارد و خوشبختانه امروز مردم با بصیرت استان مرکزی با شناسایی کاسبان و دلواپسانی که بیم از دست دادن حقوق های چند ده میلیونی خود را دارند جهت موفقیت این عزیزان با شدت و حرارت بیشتری در صحنه حضور پیدا کرده اند که این خود نشانه ای از نصرت الهی است.

سردار علیپور هدف از تشکیل این جلسه را اتحاد و انسجام بیشتر برای کمک به فعالیت انتخاباتی محمد حسن آصفری عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: امروز دفاع از عنصر انقلابی که سالها در جبهه های نبرد حق علیه باطل پیشگام بوده است و از سوابق درخشان انقلابی برخوردار است به عنوان یک تکلیف بر تک تک افراد اصولگرا و دلسوز این نظام مقدس مطرح است

وی بیان کرد: مردم عزیز ما باید هوشیار باشند که کار انتخابات مجلس دهم در استان مرکزی به پایان نرسیده است و این انتظار می رود کار نیمه تمام هفتم اسفند ماه، در دهم اردیبهشت ماه با همکاری مردم تکمیل شود.

ایشان تشکیل ستاد مردمی را گامی موثر در جهت تلاش هر چه بیشتر برای حصول نتیجه مطلوب عنوان کرد و گفت: علاوه بر ستاد اصلی آقای آصفری که به قوت خود پابرجاست و مشغول فعالیت است امروز ستاد مردمی ایشان نیز بعد از برگزاری چند جلسه هم اندیشی در بین نیروهای تاثیر گذار اصولگرای استان مرکزی تشکیل خواهد داشت تا به یاری خداوند دست زیاده خواهان را از این استان قطع کنیم.

سردار علپیور افزود: بی شک در دوره چهار ساله حضور آقای آصفری در مجلس نهم کارها و فعالیت های شاخص و گرانسنگی صورت گرفته است که لازم است افراد ستاد مردمی آقای آصفری با همراه کردن دوستان و آشنایان خود به تشریح آنها و آگاهی بخشی در بین آحاد مردم بپردازند و این امید می رود همان طور که امروز شاهد برپایی سه ستاد مردمی در بین فرهنگیان، ایثارگران و پیشکوستان جهاد و شهادت هستیم در آینده ای نزدیک شاهد برپایی بیش از پانصد ستاد مردمی دیگر باشیم.

وی تاکید کرد: ستاد مردمی حامیان صاحبعلی غفاری مدت هاست مشغول به فعالیت است و به جد با برپایی جلسات متعدد به وظیفه و تکلیف دینی خود عمل می کنند و هر جا تخلفی چه از سوی مجریان انتخابات چه از سوی سایر افراد مشاهده کنند با قاطعیت با آن برخورد خواهند کرد و این موضوع را به فرماندار شازند نیز عنوان کرده ایم که بر اساس چارچوب فعالیت های قانونی حرکت کند.

فرمانده اسبق سپاه روح ا... استان مرکزی به سازماندهی نفرات در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز بسیاری از علما فضلا و صاحبان تفکر و اندیشه انقلابی با حمایت از ایشان مسیر را هموارتر کرده اند و شکل گیری ستاد مردمی ایشان نیز با موفقیت چشمگیری روبرو بوده است.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی سکوت و بی تفاوتی برخی خواص در خصوص موضع گیری انتخاباتی در این برهه از زمان را خلاف منش و اصول جریان انقلابی دانست و گفت: امروز رفتار افرادی که با وجود دعوت، از اعلام مواضع خود در حمایت از جریان انقلابی شانه خالی می کنند و با بی تفاوتی نسبت به آنچه در حال اتفاق است برخودر می کنند بی شک در اذهان عمومی ثبت خواهد شد و در آینده نزدیک مردم به این بی تفاوتی پاسخی مناسب خواهند داد.

وی افزود: سکوت و بی تفاوتی کسانی که نفوذ و پایگاهی در بین جامعه داشته وخود را از همراهان و همسنگران اصولگرایان می دانند تحت شرایطی قابل قبول و پذیرفته نیست و از آن به عنوان نقطه ضعفی بزرگ در پرونده فعالیت های سیاسی آنها یاد خواهد شد.

در این جلسه تنی چند از حاضرین نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان برای ریاست ستاد مردمی حامیان محمد حسن آصفری از بین کاندیداهای مطرح شده آقای محمد براتی دبیر جمعیت ایثارگران و دبیر ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس این ستاد جهت هماهنگی امور مربوطه انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار