با صدور پیامی
تابناک: سردار علیپور با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران سبب شد در بین نخبگان نام های متعددی برای استقرار حاکمیت در نظر گرفته شود و حرف از جمهوری اسلامی دموکراتیک نیز در میان بود اما امام عزیز ملت قهرمان ایران فرمودند نظر من این است که جمهوری اسلامی نه یه کلمه کم و نه یه کلمه بیش.
کد خبر: ۲۰۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 31 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله دوازدهم فروردین، سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با عطر فاطمی ایام ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و سالروز ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) مقارن شده است مجد و عظمت جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران اسلامی را در تبعیت و اجرای رهنمودها و محورهای مورد نظر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دانسته است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

خمینی عزیز پرچمی که تو برافراشتی هرگز بر زمین نخواهیم نهاد.

دوازدهم فروردین ماه به نام روز جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است. زمانی که امام عزیز در پاریس حضور داشت، خبرنگاران از ایشان پرسیدند اگر رژیم شاه را سرنگون کنید چه رژیمی را در ایران جایگزین می نمایید؟ امام فرمودند: جمهوری اسلامی. پس از سرنگونی رژیم منحوس، وابسته و فاسد پهلوی و در حالی که امام عزیز در اوج محبوبیت بودند، و می توانستند بدون رفراندوم نوع رژیم را شخصا تعیین و اعلام نمایند در عین حال دستور دادند مردم نوع نظام را تعیین کنند.

این فرمان امام عزیز نشان از اعتقاد و اعتماد به مردم عزیز دارد. امام خمینی (ره) همواره به نقش و حضور و حمایت مردم از نظام اسلامی اعتقاد و تاکید داشتند و این باور ریشه در اندیشه های ناب اسلامی دارد و باید همواره مورد توجه و عنایت قرار گیرد. خمینی کبیر مردم را ولی نعمتان خود دانسته و برای خواست مردم و نیازهای آنها و توجه مسئولین به حل مشگلات آنها بسیار تاکید می فرمود. در همین سال دستور تشکیل ارتش بیست میلیونی  را صادر فرمودند و در نیمه دوم  سال ۱۳۵۹ که جنگ تحمیلی توسط رژیم بعثی عراق شروع شد حضور مردم در دفاع از انقلاب و اسلام باعث اقتدار بیشتر نظام اسلامی و پیش بینی امام عزیز در مورد توجه ویژه به کارهای متکی بر مردم بیش از پیش خود را نشان داد. در آن دوران در بین نخبگان و مسئولین در مورد نام رژیم بحث های زیادی صورت پذیرفت. عده ای می گفتند نام نظام جمهوری دموکراتیک اسلامی باشد. عده ای می گفتند جمهوری اسلامی دموکراتیک باشد. عده ای دیگر می گفتند جمهوری دموکراتیک باشد و عده ای دیگر .... اما امام عزیز ملت قهرمان ایران فرمودند نظر من این است که جمهوری اسلامی نه یه کلمه کم ونه یه کلمه بیش. مردم ایران به ندای ملکوتی امام عزیز لبیک گفتند و طی دو روز یازدهم و دوازدهم فروردین ماه و در حالی که مدت کمی از پیروزی انقلاب  بیشتر نگذشته بود با حضور حداکثری خود با نود و هشت درصد رای به نظام جمهوری اسلامی دادند و اولین قدم با هدایت های رهبر بیدار دل و حکیم انقلاب اسلامی محکم و استوار برداشته شد و این مبنی باعث شد که در مرداد ماه خبرگان ملت نگارش متن قانون اساسی جمهوری اسلامی را آغاز نمایند.

این روز میمون را به مردم قهرمان و دلاور ایران تبریک و تهنیت عرض می کنیم و یاد آوری این نکته نیز ضروری است که مردم عزیز و هوشمند ایران اسلامی فقط در سایه اتحاد و حمایت از ولایت فقیه و امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عزیز می توانند، همچنان با عزت و اقتدار در دنیا بدرخشند،و راه امام عزیز و شهیدان بزرگوار را با قدرت بپیمایند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
سلام خداقوتت بده سردار.تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار