با صدور پیامی
تابناک: فضای سیاسی استان مرکزی بهاری را طلب می کند که در آن جواب نقد نماینده ای فعال، دلسوز و پایبند به ارزش ها و اصول با تخریب همراه نباشد و با دورشدن نگاه منفعت طلبانه، عنان کار به دست افرادی بیفتد که وامدار مردم هستند و برای رفع مشکلات آنها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمیکنند
کد خبر: ۲۰۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 20 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در آستانه فرارسیدن "بهار" فصل دميدن روح حيات در كالبد طبيعت و آغاز فروردين فصل جريان خون در شاهرگ هستي با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز را به آحاد مردم تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

طبيعت پس از گذران دوره‌اي سرد با آغاز بهار زنده می شود که در این امر برای اهل یقین نشانه هایی است و انسان هم بايد به عنوان يكي از مخلوقات الهي به همراه طبيعت به رستاخيز برخيزد.

در سالی که گذشت مردم ایران اسلامی آزمونی بزرگ را با سربلندی پشت سر گذاشتند و فارغ از تمام جوسازی ها و توطئه ها در هفتم اسفند ماه با حضور گسترده در پای صندوق های رای بیداری و هوشیاری سیاسی خود را به منصه ظهور گذاشتند. مردم ولایت مدار استان مرکزی در دهم اردیبهشت ماه سال جدید با کشیده شدن رقابت انتخاباتی به دور دوم در حوزه های انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان، شازند، ساوه و زرندیه سه نماینده دیگر را راهی بهارستان خواهند کرد.

فضای سیاسی استان مرکزی بهاری را طلب می کند که در آن جواب نقد نماینده ای فعال، دلسوز و پایبند به ارزش ها و اصول با تخریب همراه نباشد و با دورشدن نگاه منفعت طلبانه، عنان کار به دست افرادی بیفتد که وامدار مردم هستند و برای رفع مشکلات آنها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمیکنند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال جدید سلامتی و تندرستی مردم عزیز ایران اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه را از درگاه حضرت باری تعالی خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار