رئیس اسبق شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مرکزی;
تابناک: رئیس اسبق شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مرکزی: کاسبان اصلاحات در استان با شگردهای مختلف و دلایل سطحی، همگرایی در شورای سیاستگذاری اصلاحات استان را به هم ریخته و بر خلاف مسیر قانونی شورا اسامی منتخبین را دست کاری نموده و با شعبده بازی به عنوان لیست امید معرفی کردند.
کد خبر: ۱۹۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 03 March 2016
به گزارش تابناک مرکزی، علی یوسفی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پرونده ایشان ریاست ستاد میرحسین موسوی و رئیس شورای سیاستگذاری اصلاحات استان مرکزی به چشم می خورد به عنوان مدیر مسئول هفته نامه آینه اشتغال و فعال سیاسی که خود را وابسته به جریان اصلاح طلب واقعی می داند، به دلایل شکست جریان اصلاحات در استان مرکزی با وجود موج مثبتی که در کشور به نفع اصلاح طلبان وجود داشت اشاره کرده است.

این مطلب که در سرمقاله هفته نامه آینه اشتغال با عنوان " کاسبان اصلاحات; فرافکنی شکست ها در استان " به چاپ رسیده است می افزاید:

نتایج حاصل از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان مرکزی، نشان از شکست اصلاح طلبان دارد و این در حالی است که در تهران و برخی از استان ها پیروزی های مهمی به دست آمده است.

دلایل به وجود آمدن این وضعیت در شرایطی که موج اصلاح طلبی کشور را فرا گرفته را باید در کجا جستجو کرد؟ به نظر می رسد این مسئله می بایست توسط کارشناسان و فعالان سیاسی تحلیل شود در غیر این صورت کاسبان اصلاحات با فرافکنی خود را از این شکست مبرا خواهند دانست.

کاسبان اصلاحات; فرافکنی شکست اصلاحات در استان مرکزی

در این جا به یکی از واقعیت ها اشاره می گردد: از مدت ها پیش تلاش هایی صورت گرفت که نیروهای اصلاح طلب و همسو با دولت در قالب شورای اصلاح طلبان که متشکل از احزاب و تشکل ها و فعالین سیاسی همسو بود در رابطه با انتخابات مجلس دهم به همگرایی برسند و موفق به ارائه لیستی واحد تحت عنوان لیست امید برای معرفی به مردم حوزه های انتخابیه استان مرکزی شوند.

ارزیابی این مهم و امتیازبندی کاندیداهای همسو به کمیته سیاسی شورا واگذار شد تا بر اساس شاخص های ابلاغی از مرکز به جمع بندی برسند و این امر به خصوص در حوزه انتخابیه ی اراک، کمیجان و خنداب به وقوع پیوست و دو نفری که بالاترین امتیاز را کسب نمودند مشخص شدند.

از این لحظه کاسبان اصلاحات در استان دست به کار شدند و با شگردهای مختلف و دلایل سطحی، این همگرایی در شورا را به هم ریخته  و بر خلاف مسیر قانونی شورا اسامی منتخبین را دست کاری نموده و با شعبده بازی به عنوان لیست امید به مردم معرفی کردند.

امیدوارم از این تجربه، اصلاح طلبان درس گرفته و به خصوص این گونه امور را با خرد جمعی بررسی نموده تا به تصمیم درست برسند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاج محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
درود بر بزرگ مرد اصلاحات علي يوسفي.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار