بیانیه‌ی شماره پنج ستاد آقاي علي يوسفي:
تابناک: کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی: مواضع منفعت طلبانه‌ی برخی از اصلاح طلبان متعلق به گذشته!! باعث شد جمعاٌ حدود 3 روز مفید فرصت تبلیغاتی پیدا کرده که عملاٌ نتوانستم در بسیاری از روستاها و شهرها و محلات شهری اراک حضور پیدا کنم، که از این طریق از مردم شریف عذرخواهی می نمایم.
کد خبر: ۱۹۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 02 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی یوسفی رئیس اسبق شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مرکزی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مهری اصلاح طلبان سابق!!! روبرو شو و در فرصت زمان اندک نتوانست آرا لازم برای حضور در بهارستان را کسب کند در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرده است.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالي

با سلام و عرض ادب

همان‌گونه که مردم عزیز استحضار دارند، این‌جانب علی یوسفی با هدف کمک به حل مشکلات عدیده‌ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان و حوزه‌ی انتخابیه وارد عرصه انتخابات شده و در این مسیر پر پیچ و خم با موانع و چالش های فراوانی نیز روبرو گردیدم.

موانعی که باعث تایید دیرهنگام این‌جانب توسط شورای نگهبان گردید و بی مهری های برخی از دست اندرکاران اجرای انتخابات در دولت محترم، گرفته تا مواضع منفعت طلبانه‌ی برخی از اصلاح طلبان متعلق به گذشته!! باعث شد جمعاٌ حدود 3 روز مفید فرصت تبلیغاتی پیدا کرده که عملاٌ نتوانستم در بسیاری از روستاها و شهرها و محلات شهری اراک حضور پیدا کنم، که از این طریق از مردم شریف عذرخواهی می نمایم.

در این مقطع از حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تشکر نموده که این حضور باعث تقویت پایه های نظام و مردم سالاری دینی در کشور ما گردید.

از کلیه عزیزانی که این حقیر را نسبت به دیگر کاندیداهای محترم برتر دانستند و به این‌جانب رای دادند صمیمانه سپاسگزارم.

از تمامی کاندیداهای محترم که در طول این مدت کوتاه یا به نفع بنده کنار رفتند و یا به اتفاق اعضای ستاد خود با ستاد این‌جانب همکاری داشتند نهایت تشکر را دارم.

از آن دسته از مردم عزیز که با در اختیار گذاشتن کمک ها و امکانات باعث تسهیل امور در روند کار ستاد شدند، تشکر و قدردانی به عمل می آورم.

از همکاران عزیز ستاد که زحمات زیادی را متحمل شدند به خصوص جوانان و زنان که پرشور وارد فعالیت در این مجموعه گردیدند، نهایت تشکر را دارم.

و همچنین بخشی از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان که عملاً از این‌جانب حمایت داشتند، بدین‌وسیله از آنان نیز تشکر می نمایم.

علی یوسفی

کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی

حوزه انتخابیه اراک ، کمیجان و خنداب

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک اصلاحاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
استان مرکزی اصلاحات را با نام علی یوسفی می شناسد مردی با تقوی و ایمان و بدون غلو غش و بدور از حاشبه و حاشیه سازی برای دیگران . ایشان همانند آقای خاتمی که اصلاحات ایران را شناسنامه است . شناسنامه اصلاحات در استان مرکزی است . ولی در این دوره از انتخابات چه جفاها که به ایشان وارد نشد هم از طرف مجریان انتخابات و هم از طرف هم مسلکان خود که به علت زاده خواهی و صت طلبی آنها ایشان می توانستند الان یکی از منتخبین از حوزه خود باشند . اگرچه ایشان رأی نیاروند ولی همچنان همانند خاتمی در دل ما جادارند و دوستشان داریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار