شکاف عمیق در بین اصلاح طلبان استان مرکزی:
تابناک: اصول و آرمانی که برخواسته از دین و مکتبی عاشورایی است رهبر و امامی دارد که به دنبال گندم ری نبودن را به ما یادآور شده است. عبور از آرمان و جریان مختص آنانی است که به گواه تاریخ پشت سر حضرت علی نماز می خوانند و بر سفره معاویه غذا.
کد خبر: ۱۸۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 25 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هیات رییسه شورای اصلاحات استان مرکزی تصمیم گرفتند با کشیدن قلم قرمز بر روی نام علی یوسفی به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان مرکزی که ریاست ستاد میرحسین موسوی در قائله انتخابات سال 88 را نیز بر عهده داشت و عزل وی اسداله امینی که پیش از این سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مرکزی بود را به سمت ریاست و مرتضی سورانه را به سمت نایب رئیسی این شورا انتخاب کنند.

عبور اصلاح طلبان از علی یوسفی که از امشب باید لقب رئیس اسبق شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان مرکزی را برای وی انتخاب کرد و عدم حمایت از ایشان به عنوان گزینه مد نظر اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آتی نشانگر شکاف عمیق در اردوگاه اصلاح طلبان است چیزی که بارها از سوی اعضا این شورا تکذیب شد اما صدای عمل به مراتب بلند تر از حرف است.

اصلاح طلبان استان مرکزی پس از انتشار لیست مورد حمایت خود با خبر تایید صلاحیت علی یوسفی مواجه شدند اتفاقی که باعث بهم ریختگی این جریان سیاسی در استان مرکزی شد. تلاش ها برای عبور از یار غار میرحسین موسوی و قانع کردن ایشان برای انصراف از رقابت انتخاباتی نتیجه نداد تا جاه طلبان و شیفتگان پست و مقام علی یوسفی را از دایره حمایت اصلاح طلبان استان مرکزی حذف کنند.

اصرار علی یوسفی برای باقی ماندن در رقابت انتخاباتی را شاید بتوان در بیانیه شماره دو ستاد انتخاباتی ایشان جستجو کرد که به صراحت اعلام کرد " من مانند گذشته بر مواضع اصلاح طلبی خود تاکید موکد کرده و همگان را دعوت به مشارکت برای ایجاد تغییر می نمایم و همه عزیزانی که در درون گفتمان اصلاح طلبی قرار دارند را دعوت به همگرایی و وحدت از طریق مجاری تشکیلاتی می کنم زیرا که راهی جز آن نمی بینم تا بتوان اصلاحات را به سر منزل مقصود رساند. به همین واسطه تا این تاریخ با هیچ فردی ائتلاف نکرده ام اینجانب خواهان همگرایی و ائتلاف با اصلاح طلبان راستین و واقعی بوده و هستم و از شورای محترم اصلاح طلبان درخواست جامه عمل پوشانیدن به این امر مهم را دارم."

اصلاح طلبان راستین و واقعی کلمه کلیدی بیانیه علی یوسفی است که به خوبی بیان می کند امروز اصلاح طلبان در استان برای رسیدن به قدرت حاضرند از آرمان و مواضع اصلاح طلبی خود عبور کنند افرادی را در لیست خود جای دهند که به قول رئیس اسبق اصلاح طلب واقعی و راستین نیستند.

این اقدام شورای اصلاح طلبان استان مرکزی حجت را بر هواداران این جریان سیاسی تمام کرده است که سخن از آرمان و هدف اصلاح طلبی تنها شعاری بیش نیست و هواداران تنها ابزاری برای رسیدن عده ای معدود به جاه و مقام و تطمیع نفس سرکش و قدرت طلب خود هستند و وقتی پای قدرت و مقام به میان بیایید آرمان و هدف جایی نخواهد داشت و این فرد حتی اگر یکی از با سابقه ترین افراد اصلاح طلب استان مرکزی باشد باید از گردونه حذف شود تا مبادا عده ای جاه طلب شب هنگام خوابی مشوش ببینند.

امروز که آرمان اصلاح طلبی با تصمیم شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان مرکزی را آب با خود برد لازم است هواداران این جریان سیاسی اندکی تامل کنند که چه کسانی به قول علی یوسفی اصلاح طلبی راستین و واقعی هستند و این جریان سیاسی را به سر منزل واقعی خود هدایت خواهند کرد. اصلاح طلبان استان مرکزی که از هیچ فرصتی برای تخریب و تاختن به جناح اصولگرا کوتاهی نکرده اند و حتی پس از برگزاری اولین نشست خبری ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی از وا رفتن اصول در استان حرف زدند امروز باید به خاطر خود بسپارند که اصول و آرمانی که برخواسته از دین و مکتبی عاشورایی است رهبر و امامی دارد که به دنبال گندم ری نبودن را به ما یادآور شده است. عبور از آرمان و جریان مختص آنانی است که به گواه تاریخ پشت سر حضرت علی نماز می خوانند و بر سفره معاویه غذا

شب هنگام است و بهتر است دروغگویان اصلاحات بنا به تلنگر علی یوسفی فرصت را مغتنم شمرده و از تاریکی شب برای رسوا نشدن استفاده کنند چرا که تا ساعاتی دیگر خورشید آگاهی و بصیرت تاریکی را از میان خواهد زدود و مردم مسلمان ایران اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ این انقلاب با برکت رقم خواهند زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار