رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی:
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی پخش تراول های پنجاه هزارتومانی از سوی کاندیدای خاص در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان را توهین به شعور مردم قلمداد کرد و گفت: این اقدامات نامشروع مدت هاست تاریخ مصرف خود را از دست داده است.
کد خبر: ۱۸۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵ 24 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جمعی از کشاورزان و دامداران آشتیان با حضور در محل کار ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با سردار علیپور رییس این ائتلاف دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست سرادر علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی امکانات موجود در منطقه تفرش، آشتیان و فراهان را بستری مساعد برای کار کشاورزی و دامپروری ذکر کرد و گفت: کشاورزی و دامپروری  نقش اساسی و مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد بنابراین  باید از تمامی ظرفیت های این بخش به درستی  بهره گیری شود.

وی اظهارداشت: دامداری و کشاورزی مهمترین بخش تولید زندگی انسان را تشکیل می‌دهند چرا که پایه اصلی تغذیه در این دو بخش  نهفته است.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی، از کشاورزی به عنوان محور توسعه در برنامه های توسعه کشور که از جایگاه خاصی برخوردار بوده  است یاد کرد و افزود: در این زمینه سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های گسترده ای در کشور با هدف  دستیابی به استقلال در زمینه تولید فرآورده  های دامی انجام گرفته ولی شایسته است سرمایه گذاری و برنامه ریزی در امور مربوط به دام بیش از پیش از سوی مسئولان  و دست اندر کاران مورد توجه قرار گیرد.

سردار علیپور با بیان اینکه کشاورزی و دامپروری ملازمه یکدیگرند و بقا و حیات هر یک وابسته به دیگری و گسستگی آنها امری محال است خاطر نشان کرد: مزیت بخش دامپروری این است که حتی محصولات بسیار کم ارزش کشاورزی از جمله کاه، کنجاله سویا، کنجاله تخم پنبه، سبوس را به محصولات با ارزش و پروتئینی مانند شیر، گوشت، تخم مرغ وغیره مبدل می سازد بدین معنا دامپروری با کمترین فشار به بخش کشاورزی بیشترین و با ارزش ترین محصول و فرآورده را تولید می کند.

وی ادامه داد: هرگونه سرمایه گذاری و برنامه ریزی در امور دامداری های سنتی و توسعه دامداری های صنعتی و توجه به طیور بومی و صنعتی توسعه اقتصادی و اجتماعی را در پی خواهد داشت.

ایشان به نقش صنعت دامپروری در اشتغالزایی، سلامت انسان و جامعه اشاره کرد و گفت: تمام ملت های دنیا کوشش می‌کنند که صنعت کشاورزی و دامداری خود را تا سر حد امکان توسعه دهند و از صنایع مدرن برای این توسعه کمک گیرند.

سردار علیپور در ادامه سخنان خود با ورود به بحث های انتخابات مجلس دهم رفع مشکلات و معضلات کشاورزان و دامداران منطقه را در سایه انتخابی اصلح برای تعیین فردی مدبر جهت تدوین برنامه های اصولی عنوان و خاطر نشان کرد: با انتخاب اصلح، مشارکت حداکثر و دخالت در سرنوشت خویش ضمن دریافت اجر الهی و اهتمام به فعالیت سیاسی، خواهید توانست از طریق قانونی برخی از معضلات و مشکلات عمومی مردم و منطقه را حل نمایید.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی و دخالت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خود دانست اظهار کرد :دشمنان اسلام هرگز با ما سازش نخواهند کرد و دست دوستی به سمت ملت ما دراز نخواهند نمود لذا ما باید با حضور در صحنه و ایستادگی در مقابل جهانخواران و اطاعت از ولی فقیه اقتدار ملت ایران را در سایه اسلام عزیز به رخ جهانیان بکشیم.

سردار علیپور به ولی اله بیاتی را فرد اصلح و مورد تایید ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان دانست و گفت: بیاتی با تبعیت از اوامر امام عزیز در سخت ترین دوران انقلاب یعنی دفاع مقدس اطاعت پذیری خود را از ولی فقیه زمان در عمل به اثبات رسانده است.

وی گفت: اصولگرایان با هم متحد شده و با حمایت و پشتیبانی از ولی اله بیاتی زمینه رای آوری ایشان و حضور در مجلس شورای اسلامی را فراهم نمایند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی پخش تراول های پنجاه هزارتومانی از سوی کاندیدای خاص در منطقه را توهین به شعور مردم قلمداد کرد و گفت: اخلاق اسلامی و قانون را باید در انتخابات رعایت کرد، امروز مردم ایران اسلامی از درک سیاسی بالایی برخوردار هستند و این اقدامات نامشروع مدت هاست تاریخ مصرف خود را از دست داده است.

ایشان از مردم خواست هفتم اسفند ماه با حضور در پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان یاوه گویان از خدا بی خبر بکوبند و با انتخاب اصلح مجلسی، انقلابی و قوی را شکل دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید علی اکبر نیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
دلاور خسته نباشی خدا قوت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار