رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی:
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: بر اساس توافق انجام شده، تعدادی از نامزدهای اصولگرای حوزه انتخابیه شازند ظرف 48 ساعت آینده به نفع یکی از نامزدها کناره گیری می کنند.
کد خبر: ۱۸۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 21 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نامزدها با اعلام خود تا روز برگزاری انتخابات به نفع نامرد مورد حمایت این ائتلاف کناره گیری می کنند.

وی گفت: صاحب علی غفاری به عنوان نامزد مورد حمایت این ائتلاف در شهرستان شازند معرفی شده است .

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی بیان کرد: همچنین در نشستی که در جمع اصولگرایان خمین برگزار شد بر حمایت این ائتلاف از مجتبی ابراهیمی تاکید و مردم این شهرستان به حضور حداکثری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آمد.

وی برگزاری نشست ها و مصاحبه برای دعوت مردم به حضور پرشکوه، حداکثری و آگاهانه در انتخابات آتی را یکی از اولویت های ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی عنوان کرد و گفت: در نشست هایی که در حوزه انتخابیه شازند و خمین برگزار شد ضمن دعوت مردم برای حضور در انتخابات، نامزدهای مورد حمایت و پیشنهادی این ائتلاف به مردم این حوزه ها معرفی شدند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی افزود: مردم در این نشست ها به انتخاب کاندید اصلح برای ایجاد وحدت، همدلی و همکاری با دولت با برای کاهش مشکل محرومان و مستضعفان دعوت می شوند.

علیپور افزود: مردم در انتخابات آتی باید نامزدهایی را انتخاب کنند که منافع ملی و خط قرمزها را مد نظر داشته و حول محور اسلام، قرآن و روحیه انقلاب قانون گذاری کرده و بر اجرای قانون نظارت داشته باشند.

در استان مرکزی هم اکنون 175 نامزد در گردونه رقابت ها حضور دارند و تعداد نامزدهای انصرافی در شش حوزه انتخابیه اصلی این استان به 27 نفر رسیده است.

از استان مرکزی با جمعیت یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت هفت نماینده راهی خانه ملت می شوند که دو نفر آنان از اراک، کمیجان و خنداب هستند.

شازند به مرکزیت شهری به همین نام یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
من به ابراهیمی رای می دهم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
ما غفاری را مینویسیم
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
ما مثل مرحله اول می نویسیم غفاری و میخوانیم غفاری
احمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
من و خانواده ام مثل مرجله اول به غفاری رای میدهیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار