رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی:
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی: مجتبی ابراهیمی جوانی شجاع و با صلابت است که می تواند از مواضع اسلام، قرآن و اهل بیت دفاع کند و با حمایت های قاطعانه خود از مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشد و امروز نیز خواست و اراده مردم باید حضور این چهره اصولگرا در مجلس دهم باشد.
کد خبر: ۱۸۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 20 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با حضور در جمع اصولگرایان شهرستان خمین به تبیین مواضع انتخاباتی اصولگرایان در دو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و از مجتبی ابراهیمی نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدای مورد تائید ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی نام برد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در این جلسه از شهرستان خمین به عنوان نگینی تابناک در بین تمامی شهرها و استان های ایران اسلامی نام برد و گفت: بزرگ مردی برخاسته از این خطه با داشتن اندیشه و تفکر تشکیل حکومتی بر پایه و اساس آموزه های اسلام ناب محمدی به پشتوانه مردم انقلابی به جور و ستم حکومت طاغوت پایان داد و روزنه های نور و امید را در ایران هویدا ساخت.

صدایی به جز صدای اصولگرایی از شهر امام شنیده نخواهد شد

علیپور حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه عشق و علاقه مردم به امام و رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: امروز با گذشت 37 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران مردم همیشه در صحنه و انقلابی از هر فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان های انقلاب استفاده می کنند و مهر تاییدی بر راه و سیره خمینی کبیری می زنند که ایران را از چنگال ستمگران و مستکبران جهانی نجات داد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی به نقل قولی از مقام معظم رهبری در شرکت تمامی آحاد مردم در انتخابات حتی کسانی که با جمهوری اسلامی و شخص رهبری مشکل دارند پرداخت و ادامه داد: انتخابات مظهر امید، اقتدار و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است که مردم باید به حضور گسترده در این عرصه راه را بر یاوه گویی های معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ببندند.

وی افزود: تمامی مسئولان و دلسوزان نظام اسلامی باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند تا مردم با فراغ بال فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

صدایی به جز صدای اصولگرایی از شهر امام شنیده نخواهد شد

وی در ادامه سخنان خود به تبیین نقش اصولگرایان در انتخابات آتی پرداخت و گفت: تجربه تلخ مجلس ششم شورای اسلامی که با تحصن 127 نماینده همراه بود و رخدادی فاجعه بار را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد هیچ گاه از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

ایشان تصریح کرد: دلیل تحصن آن روز نمایندگان مجلس مخالفت با نظر شورای نگهبان در عدم تایید صلاحیت تعدادی از کاندیداهای انتخاباتی بود که امروز نیز برخی افراد در کشور با زیر سوال بردن جایگاه شورای نگهبان همسو با نمایندگان همفکر خود در مجلس ششم قدم بر می دارند.

علیپور به فتنه سال های 78 و 88 که با قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی و طراحی شده بودند اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: توهین به امام راحل، پاره کردن عکس امام عزیز ما  شعار بر علیه امام و ولایت فقیه، زیر سوال بردن تقلید از مجتهد اعلم که از بدیهیات دین اسلام است و حادثه عظیم عاشورا را نتیجه خشونت طلب بودن پدر حسین بن علی خواندند تنها برخی از حرکات و سخنان شخصیت های جریان اصلاح طلب است که مردم به خوبی در حافظه خود به یادگار نگه داشته اند.

صدایی به جز صدای اصولگرایی از شهر امام شنیده نخواهد شد

این مقام مسئول منحرف کردن ذهن مردم از اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و دوستانشان در داخل کشور را توطئه ای جدید قلمداد کرد و افزود: دشمنان به خوبی دریافته اند که با نفوذ در سنگرهای حساس انقلاب اسلامی باید در جستجوی تحقق اهداف خود باشند و امروز نیز قصد دارند با حمایت از افرادی خاص برای حضور در مجلس خبرگان رهبری زمینه این امر را محقق کنند.

وی ادامه داد: به لطف رهبری داهیانه امام خامنه ای که با سخنان و رهنمودهای حکیمانه خود همواره راه نفوذ دشمن را بسته است این بار نیز این نقشه دشمنان نقش برآب شد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با تاکید بر اینکه در شهر امام راحل بلند شدن هر صدایی به جز صدای اصولگرایی که صدای پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی ایران است نباید صدایی شنیده شود تصریح کرد: امروز پس از تایید نامزدهای انتخابات مجلس دهم از سوی شورای نگهبان جوانی انقلابی و مومن با روحیه جهادی به پا خواسته است تا بار دیگر با تکیه بر ایمان به خدا و اتکال به حمایت مردم برای خدمتگذاری نقش آفرینی کند.

صدایی به جز صدای اصولگرایی از شهر امام شنیده نخواهد شد

علیپور مجتبی ابراهیمی را نامزد انتخاباتی مورد تایید ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی خواند و گفت: مجتبی ابراهیمی جوانی شجاع و با صلابت است که می تواند از مواضع اسلام، قرآن و اهل بیت دفاع کند و با حمایت های قاطعانه خود از مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشد و امروز نیز خواست و اراده مردم باید حضور این چهره اصولگرا در مجلس دهم باشد.

وی نقش مردم در حصول نتیجه مطلوب اصولگرایان در انتخابات مجلس را بسیار مهم و حساس دانست و گفت: امروز در شرایطی که منطقه خاورمیانه در جنگ و آشوب فرو رفته است تنها مجلسی برخوردار از نیروهای ارزشی و اصولگرا می تواند با ریل گذاری مناسب مسیر کشور را در جهت آرامش، رشد و تعالی هدایت کند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در پایان سخنان خود انتخابات هفتم اسفندماه سالجاری را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران یک بار دیگر ثابت خواهند کرد در راه دفاع از ارزش های انقلابی که خمینی بت شکن پایه ریزی کرد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و با حضور در پای صندوق های رای زمینه را برای حضور فرد اصلح مورد تائید اصولگرایان فراهم خواهند نمود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
در تایید مطالب اینکه مردم خود از درک بالایی برخوردارند و نیاز به توصیه این و آن ندارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار