رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی:
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: این ائتلاف 585 برنامه برای معرفی نامزدهای مورد حمایت خود تدوین کرده که در زمان قانونی تبلیغات به مرور اجرا می شوند.
کد خبر: ۱۸۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 18 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد 85 برنامه توسط ائتلاف اصولگرایان استانی و 500 برنامه توسط ائتلاف شهرستانی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و معرفی کاندیدهای مورد حمایت برگزار می شود.

وی گفت: چند برنامه در سطح شهرستان های شازند، آستانه و خمین برای مشارکت حداکثری، معری نامزد اصلح و حمایت از شورای نگهبان که در این روزها علیه آن جوسازی هایی شده؛ برگزار می شود.

علیپور افزود: با اعلام رسمی حضور پنج نامزد در رقابت های انتخابی مجلس خبرگان، تلاش های تبلیغی این نامزدها روز به روز برای تصاحب دو کرسی نمایندگی این مجلس در استان بیشتر می شود که هر پنج نامزد مورد تایید و قابل احترام ائتلاف اصولگرایان هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آیت الله احمد محسنی گرکانی و آیت الله محسن محمدی عراقی (راکی) از نامزدهای پنجمین مجلس خبرگان رهبری تحت حمایت و در لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار داشته و از تجربه کافی نیز برخوردار هستند مورد حمایت این ائتلاف قرار دارند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: همچنین شناخت کافی نامزدهای خبرگان رهبری از حلقه علما، نخبگان دینی و سیاسی برای عمل به تکالیف این مجلس در قالب اصول 108 و 111 قانون اساسی از دیگر ملاک های مهم انتخاب این نامزدها توسط این ائتلاف است.

استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت دارای هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

از مجموع 344 نامزد ثبت نام شده در استان مرکزی برای رقابت های انتخاباتی مجلس دهم 175 نفر تایید نهایی و 24 نفر داوطلبان انصرافی هستند و بقیه رد صلاحیت شده اند.

در پنجمین دوره رقابت های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری نیز 17 داوطلب ثبت نام کردند که صلاحیت پنج نامزد تایید شده ، سه نفر انصراف دادند و بقیه رد صلاحیت شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار