رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی:
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: شعار اصولگرایان در انتخابات را "معیشت امنیت و پیشرفت" عنوان کرد و گفت: این امید می رود با وحدت و همدلی میان دولت و نمایندگان منتخب ملت وضع معیشت مردم و اشتغال جوانان بهبود یابد.
کد خبر: ۱۸۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 16 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در فرصت باقی مانده تا انتخابات همزمان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نفوذی ها مانند موریانه درصدد تخریب و تضعیف ارکان نظام  مقدس اسلامی هستند گفت: مردم مومن و انقلابی سراسرکشور و استان مرکزی باید برای جلوگیری از این خطر عظیم با هم متحد شوند و در سایه اتحاد طبق رهنمودهای امام عزیز (ره) و مقام معظم رهبری با حضور گسترده در پای صندوق های رای در جهت انتخاب افراد اصلح قدم بردارند و در ثواب این امر مقدس و مبارک از هم سبقت گیرند.

علیپور مشارکت حداکثری در انتخابات آتی را وظیفه دینی و انقلابی هرفرد مسلمانی دانست و تاکید کرد: با حضور پرشور باید سیلی محکمی به صورت دشمنان اسلام و انقلاب بزنیم و استکبار جهانی را بهت زده کنیم تا ضمن تقویت ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت همه جانبه خود را از رهبر فرزانه و گرانقدر انقلاب اسلامی و عزیزان شورای نگهبان اعلام نماییم.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با اشاره به تشییع باشکوه پیکرهای شهدای مدافع حرم در سراسر ایران اسلامی حفظ استقلال، امنیت، اقتدار و تمامیت ایران اسلامی را در گرو پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و افزود: عزیزان ما در جبهه مقاومت در حال مبارزه بادشمنان و مستکبرین هستند تا به ایران اسلامی گزندی وارد نشود و مردم مسلمان انقلاب اسلامی نیز باید قوت قلب مدافعان حریم آل اله باشند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه خاطر نشان کرد: دشمنان این نظام دل در گرو کاهش حضور مردم در انتخابات آتی دوخته اند که این بار نیز مردم به فرمان رهبر بیدار دل خود لبیک خواهند گفت و دشمنان کوردل را مایوس خواهند کرد.

لیست افراد مورد تایید اصولگرایان در استان مرکزی اعلام شد

ایشان در قسمتی دیگری از سخنانش تصریح کرد: به اصلاح طلبانی که مورد تایید شورای محترم نگهبان قرار گرفته اند توصیه می کنم در صورتی که فرصت خدمتگذاری از سوی مردم به شما داده شد این فرصت را مغتنم شمرده و از هرگونه رفتار یا سخنی که ارکان نظام مقدس اسلامی که دارای جایگاه قانونی هستند را تضعیف می کند بپرهیزند تا بار دیگر شاهد مجلسی همطراز مجلس ششم نباشیم.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با ذکر این نکته که در بین اصلاح طلبان انسان های مقید به قانون و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد گفت: متاسفانه برخی اصلاح طلبان در مقاطعی مثل حوادث ناگوار فتنه های سال های ۷۸ و ۸۸ خویشتنداری خود را از دست دادند و همراه با قدرت های خارجی و استکبارجهانی موجودیت نظام مقدس اسلامی را به چالش کشاندند.

وی در مورد کاندیداهای مورد تایید اصولگرایان استان مرکزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: در این استان هفت کرسی برای مجلس شورای اسلامی و دو کرسی برای مجلس خبرگان رهبری وجود دارد که ائتلاف اصولگرایان استان و شورای همگرایی نیروهای ارزشی و جمعی از مومنین و متنفذین استان برای حوزه های هفت گانه به جمع بندی نهایی دست پیدا کرده اند.

 علیپور با بیان اینکه در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب آقایان محمد حسن آصفری و علی اکبر کریمی مورد تایید قرار گرفته اند گفت: در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان آقای ولی اله بیاتی، در حوزه انتخابیه خمین آقای مجتبی ابراهیمی، در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان حجت الاسلام سلیمی، در حوزه انتخابیه شازند آقای صاحبعلی غفاری و در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه سرکارخانم شهلا میرگلوبیات مورد تایید اصولگرایان استان مرکزی هستند.

وی افزود: در فرآیند انتخاب نفرات از مشاوره با دلسوزان و جریانات اصولگرای شهرستان ها مشورت و نظرخواهی صورت گرفته است.

علیپور در مورد افراد منتخب اصولگرایان استان مرکزی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: باتوجه به جایگاه رفیع  وبی بدلیل مجلس خبرگان رهبری و ضمن سپاس فراوان از حضور پنج مجتهد والامقام در عرصه انتخابات و تعظیم و تکریم نسبت به همه این عزیزان نظربه اینکه در این استان فقط مجاز به انتخاب دو نفر هستیم به تبعیت از بزرگان حوزه علمیه مقدسه قم و جامعه مدرسین این حوزه حمایت خود را از آیات عظام حضرات آقایان حاج شیخ احمد محسنی گرکانی و حاج شیخ محسن اراکی اعلام می کنیم.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با ذکر این نکته که مردم با آگاهی از شرایط نامزدهای انتخاباتی فرد اصلح را انتخاب کنند گفت: از مردم شهید پرور و ولایتمدار استان مرکزی تقاضا داریم با اعتماد به افراد حاضر در لیست اصولگرایان استان مرکزی زمینه ایجاد مجلسی قدرتمند برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم سازند.

علیپور در پایان سخنان خود شعار اصولگرایان در انتخابات را "معیشت امنیت و پیشرفت" عنوان کرد و گفت: این امید می رود با وحدت و همدلی میان دولت و نمایندگان منتخب ملت وضع معیشت مردم و اشتغال جوانان بهبود یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار