در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران
تابناک : رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی: یاوه گویان جهانی چشم طمع به انتخابات آتی دوخته اند اما همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مردم ایران بار دیگر با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای دشمنان این انقلاب را مایوس خواهند کرد.
کد خبر: ۱۷۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 10 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عصر امروز عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در نشستی صمیمانه با جمع کثیری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر استقرار حکومت اسلامی ایران را حاصل خون شهدا دانست و گفت: امروز در آستانه سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی ادای احترام می کنیم به امام راحل و عظیم الشان و تمام شهیدان و رزمندگانی که با ایثار و گذشت زمینه برقراری نظامی بر مبنای آموزه های اسلام ناب محمدی را فراهم کردند.

ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی مورد حمایت یادگاران دفاع مقدس

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی سه عنصر مکتب، رهبری دینی و مردم را از جمله مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: خمینی کبیر دروازه های نور و امید را بر روی مردم ایران باز کرد تا تاریکی و پلیدی حاکم بر جامعه رخت بربندد که در این میان فداکاری های مردم نقش بسیار پر رنگی دارد.

علیپور در ادامه سخنان خود به اصل مترقی ولایت فقیه در گفتمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام عالی قدر ما با تفکری از جنس دین مبین اسلام و بر اساس آموخته های دینی سعادت و تعالی انسان ها را در گرو گرایش به دستورات دین مبین اسلام عنوان کرد و از مهم ترین شاخصه های انقلاب تحت هدایتش ولایت فقیه بود که نظام را در پیچ و خم های پیش رو حفظ کرده است.

ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی مورد حمایت یادگاران دفاع مقدس

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی هشت سال جنگ تحمیلی را آزمون موفق برای امتحان باور مردم ایران به راه خمینی کبیر نام برد و تصریح کرد: به دعوت پیر و مراد مردم ایران اسلامی مردان و زنان دین مدار برای حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت کردند و جهانیان را محسور اراده و قدرت ایمان خود کردند.

وی افزود: پاسداشت خون شهدایی که درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرده اند امری واجب و ضروری است و باید رشادت ها و دلاور مردی های هشت سال دفاع مقدس نسل به نسل بازگو شود تا آیندگان با تاریخ این انقلاب بیشتر آشنا شوند.

ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی مورد حمایت یادگاران دفاع مقدس

علیپور راهپیمایی 22 بهمن امسال را بسیار حساس تر از سال های گذشته برشمرد و گفت: شرایط حساس منطقه در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی وظیفه ایرانیان را برای حضور پر رنگ تر در این راهپیمایی عظیم سنگین تر کرده است و مردم باید حضور باشکوهی در این راهپیمایی داشته باشند.

علیپور الگو قرار دادن شهیدان، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را برای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز در بین نسل جوان ما باید بزرگان این آب و خاک به عنوان الگو انتخاب شوند تا بتوانیم با تربیت نسلی انقلابی راه شهیدان را ادامه دهیم.

ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی مورد حمایت یادگاران دفاع مقدس

وی در ادامه به تشریح و تبیین اهداف دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: نیروهای ارزشی و اصولگرای استان مرکزی تصمیم بر این امر گرفتند که با وحدت رویه زمینه را برای حضور نیروهای مومن و انقلابی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم کنند که تلاش شده است نفرات اصلح در حوزه های انتخابیه استان مرکزی در قالب لیست انتخاباتی به مردم معرفی شود.

علیپور همت مضاعف نیروهای انقلابی برای تحقق برنامه ریزی صورت گرفته را خواستار شد و افزود: یاوه گویان جهانی چشم طمع به انتخابات آتی دوخته اند اما همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مردم ایران بار دیگر با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای دشمنان این انقلاب را مایوس خواهند کرد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی عظمت، اقتدار، امنیت، و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برگزاری انتخاباتی باشکوه بیان کرد و خاطر نشان ساخت: به برکت خون هزاران شهید گلگون کفن و پدران و مادرانی که فرزندان خود را با فرهنگ حسینی تربیت کرده اند تا در خارج از مرزها از حرم آل الله در برابر تکفیری ها و دشمنان اسلام دفاع کنند امروز شاهد امنیت کامل در کشور هستیم.

ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی مورد حمایت یادگاران دفاع مقدس

علیپور در پایان سخنان خود نقش یادگاران دفاع مقدس در ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات آتی را پر رنگ توصیف کرد و افزود: یادگاران دفاع مقدس از آن جهت که دارای پایگاه مردمی هستند باید با ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات امر مقام معظم رهبری را اطاعت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار