رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی:
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی: با توجه به اهمیت زمان و نیاز به انتشار سریع تر لیست اسامی مورد تایید اصولگرایان استان مرکزی قبل از اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت شورای نگهبان در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب نام آقایان آصفری و کریمی در لیست نهایی اصولگرایان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 12 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی عصر امروز در حاشیه نشست هم اندیشی نیروهای اصولگرای استان مرکزی گفت: شورای همگرایی نیروهای ارزشی و ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با هدایت حجت الاسلام الهامی نیا از بین افراد اصولگرای ثبت نامی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب افرادی که همخوانی بیشتری با شاخص های اصولگرایی داشتند را تعیین و مشخص نمودند.

علیپور افزود: با توجه به اینکه در حوزه انتخابیه فوق الذکر دو نماینده باید معرفی شود سعی و تلاش نیروهای اصولگرای استان مرکزی انتخاب نفرات اصلح برای حضور در لیست اعلامی اصولگرایان بود.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی از آقایان آصفری و کریمی به عنوان دو گزینه نهایی لیست اصولگرایان استان مرکزی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب نام برد و تصریح کرد: با نظر اکثریت افراد و با عنایت به افکار سنجی های علمی صورت گرفته نام آقایان آصفری و کریمی در لیست نهایی قرار گرفت.

علیپور افزود: انتخاب این دو نفر در حالی صورت گرفته است که با توجه به اهمیت زمان و نیاز به انتشار سریع تر لیست اسامی مورد تایید اصولگرایان استان مرکزی، اکثریت افراد تصمیم گرفتند قبل از اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت شورای نگهبان در مورد کاندیداهای ثبت نامی، نام افراد حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب منتشر شود.

وی ادامه داد: با نهایی شدن لیست اصولگرایان در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب نیروهای ارزشی و اصولگرای استان مرکزی باید با تلاش و کوشش زمینه را برای حضور افراد نامبرده در مجلس شورای اسلامی فراهم کنند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در پایان سخنان خود به جمله مقام معظم رهبری در اشاره به لیست های انتخاباتی ارائه شده از سوی افراد اشاره کرد و گفت: همان طور که معظم له عنوان کردند مردم با شناخت از افرادی که لیست های انتخاباتی را تهیه کرده اند می توانند اصلح ترین فرد را انتخاب کنند و دلسوزان اصولگرای استان مرکزی که از چهره های شاخص و برجسته محسوب می شوند به انتشار این لیست مبادرت ورزیده اند و مردم می توانند با اطمینان اصلح ترین فرد را برای حضور در مجلس انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار