همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر
تابناک: رئیس ائتلاف احزاب اصولگرای استان مرکزی گفت: فضاسازی برای انتخابات فراگیر، آگاهانه و مردمی برنامه محوری اردوگاه اصولگرایی در این استان است.
کد خبر: ۱۷۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 01 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، عبدالرحیم علیپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: معرفی بهترین گزینه های خدوم، خوشفکر و پاکدست که مصداق بارز نماینده اصلح با معیارهای امام و رهبری در خانه ملت باشند به عنوان مهمترین تکلیف در ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی تعیین شده است.

وی گفت: این ائتلاف متشکل از احزاب و گروه های شناسنامه دار با گرایش فکری اصولگرایی است که در استان توانسته در سایه درایت و وحدت به 95 درصد کاندیداهای مورد نظر خود برسد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی بیان کرد: جلب مشارکت حداکثری مردم برای انتخابات به عنوان سرمایه گرانسنگ نظام و مایه اقتدار کشور و حریم ولایت فقیه از محورهای مهم این ائتلاف است و از همه ظرفیت ها در این راستا بهره گرفته شده است.

انتخابات فراگیر و آگاهانه برنامه اصولگرایان استان مرکزی اعلام شد

علیپور عنوان کرد: تنها در سایه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است که گزینه های مطلوب و کارآمد برای آبادانی کشور، رسیدگی به مشکلات جوانان ، رشد روحیه جهادی و از بین بردن فقر در جامعه تقویت می شود.

وی گفت: در حیات 37 ساله نظام جمهوری اسلامی مفهوم تحزب به معنای واقعی در کشور شکل نگرفته و در غیاب احزاب شناسنامه دار توانمند ، این تشکل های سیاسی بوده اند که با تعهد در انتخابات مختلف پای کار آمده و برای نشاط انتخاباتی، آگاهی بخشی در گزینش اصلح و دفاع از حقوق قانونی و مشروع ملت نقش آفرینی کرده اند.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی خاطرنشان کرد: جبهه اصولگرایان استان مرکزی با درک شرایط حساس کنونی، وحدت و انسجام را رویه کار قرار داده و با تشکیل نشست های تخصصی با نامزدها و رصد شرایط کشور و برمبنای افکار سنجی علمی برای حضور آگاهانه و فعالانه در انتخابات تلاش می کند.

انتخابات فراگیر و آگاهانه برنامه اصولگرایان استان مرکزی اعلام شد

علیپور گفت: تقاضای گروه های اصولگرای استان از مجریان انتخاباتی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات این است که قانونگرایی و بی طرفی را رویه اصلی خود قرار دهند و در فضای امن و آرام بستر تحقق حماسه سیاسی و مردمی را در استان رقم بزنند.

ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی متشکل از گروه های جبهه عدالت طلبان ایران اسلامی، جبهه رهروان ولایت، حزب موتلفه اسلامی، جبهه حامیان ولایت، جبهه پیروان خط امام و رهبری، جبهه پایداری، جبهه ایستادگی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، حزب توسعه و عدالت اسلامی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی است.

انتخابات فراگیر و آگاهانه برنامه اصولگرایان استان مرکزی اعلام شد

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه جاری به طورهمزمان در کشور برگزار می شود.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار