بخشدار بوستان استعفا کرد؛
یک منبع آگاه در تماس تلفنی با تابناک مرکزی، از استعفای کریمی خبر داد و گفت: علی اکبر کریمی در مهلت مقرر استعفای خود را برای حضور در انتخابات مجلس اعلام کرده و با استعفای وی موافقت شده است.
کد خبر: ۱۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵ 17 March 2015

روز گذشته، تابناک مرکزی براساس اظهارات معاون سیاسی استاندار تهران مبنی بر استعفای 4 فرماندار این استان برای حضور در انتخابات و همچنین با اشاره به اخبار غیررسمی از استعفای امراله حقیقی فرماندار اسلامشهر؛ در گزارشی تحلیلی از احتمال کاندیداتوری حقیقی در انتخابات مجلس در ساوه و زرندیه خبر داد.

براساس این گزارش؛ با توجه به عدم انتشار اخبار استعفای بخشداران استان تهران در پایان مهلت قانونی، احتمال کاندیداتوری علی اکبر کریمی، بخشدار بوستان استان تهران، در انتخابات مجلس را برخلاف بخشنامه وزیرکشور و دور از ذهن دانست.

درپی انتشار این گزارش؛ یک منبع آگاه در تماس تلفنی با تابناک مرکزی، از استعفای کریمی خبر داد و گفت: علی اکبر کریمی در مهلت مقرر استعفای خود را برای حضور در انتخابات مجلس اعلام کرده و با استعفای وی موافقت شده است.

این منبع آگاه که از نزدیکان بخشدار بوستان بشمار می رود، از کاندیداتوری قطعی علی اکبر کریمی در انتخابات آتی مجلس از حوزه ساوه و زرندیه خبر داد. هرچند هنوز خبر استعفای کریمی بطور رسمی اعلام نشده و این خبر براساس اظهارات نزدیکان وی منتشر شده است.

کریمی؛ از چهره های سیاسی شناخته شده در ساوه و زرندیه بشمار می رود و سابقه بخشداری بخش مرکزی زرندیه، بخش نوبران، بخش مرکزی ساوه را نیز در کارنامه خود دارد. وی در ماه های اخیر حضور پررنگی در منطقه داشته و تحرکات خود را افزایش داده است. تحلیلگران کریمی را کاندیدای احتمالی مجلس در ساوه و زرندیه می دانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار