نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی در دست مردم و مسئولان امانت است، مدیران خود را طلبکار مردم ندانند و تمام قد در راستای رفع مشکلات جامعه و توسعه همه جانبه کشور تلاش کنند.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 07 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی  در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد.
وی ادامه داد: پست‌های مدیریتی در جامعه ایران اسلامی موهبتی الهی است و خادمان مردم در دستگاه‌های اجرایی باید با رعایت اصل اخلاق مداری، امانتداری و صداقت در جهت تسهیل امور مردم گام بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: مهار تورم و رشد تولید به عنوان شعار سال با عزم و اراده و تلاش مضاعف محقق می‌شود و وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی در این راستا بسیار سنگین است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی صیانت از حقوق ملی و بیت‌المال را رسالت خطیر مدیران عنوان کرد و گفت: خیانت به اموال مسلمین گناهی نابخشودنی است و همه باید تلاش کنند ریالی از بیت‌المال هدر نرود.
وی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از حضور ملت ایران و مردم ولایتمدار استان مرکزی در آئین سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: خداوند با انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل به ملت ایران عزت و سربلندی داد و همه باید قدردان باشند.
امام جمعه اراک اظهار کرد: پژوهشگران و دانشگاهیان باید تحقیقاتی در زمینه اوضاع و احوال کشور و جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند تا برای مردم و نسل جوان جامعه مشخص شود امام خمینی(ره) چگونه این شجره طیبه‌ را بنا نهادند که امروز شاهد دستاوردهای ارزشمند آن هستیم.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: امام خمینی (ره ) به نسل امروز و آینده فرهنگ و هویت بخشید و امروز ما وظیفه داریم که اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره ) را گسترش و تعمیق دهیم.
وی همچنین به ماه ذی‌الحجه اشاره کرد و گفت: مراسم معنوی حج، سرمایه حیات جاودانه است و انسان را به افق توحید نزدیک‌تر می‌کند که این مهم تنها با اجرای دقیق دستورات عبادی حج حاصل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار