رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از وقوع سانحه رانندگی در محور ازنا ـ اراک با مرگ اعضای یک خانواده چهار نفره و مصدومیت ۳ نفر دیگر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 06 June 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز ایران نژاد افزود: این سانحه در ساعت ۲۰:۱۲ در محور ازنا ـ اراک دو کیلومتر بعد از پمپ بنزین شهباز و بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو سواری پارس، پراید و کامیونت ایسوزو اتفاق افتاد.
وی اضافه کرد: پس از دریافت گزارش تلفنی سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و دو مصدوم به بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) منتقل شدند و یک مصدوم دیگر بصورت سرپایی در محل حادثه درمان شد.
ایران نژاد افزود: متاسفانه در این سانحه دلخراش همه اعضای یک خانواده در خودرو پارس به دلیل شدت تصادف در دم جان خود را از دست دادند.

سقوط مجسمه در بوستان شهدای گمنام اراک جان نوجوان یازده ساله را گرفت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، همچنین از کشته شدن یک نوجوان ۱۱ ساله در اثر سقوط مجسمه در بوستان شهدای گمنام اراک خبر داد.
ایران نژاد گفت: این حادثه ساعت حدود ۲۳ دیشب اتفاق افتاد و سقوط مجسمه موجب ایجاد صدمات جدی به نوجوان ۱۱ ساله شد که بلافاصله، مصدوم به نزدیکترین پایگاه اورژانس ۱۱۵ اعزام شد.
او افزود: متاسفانه مصدوم نوجوان این حادثه با وجود انجام عملیات احیاء قلبی و ریوی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی و انتقال به نزدیکترین مرکز درمانی به محل حادثه، به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.
با رخداد حادثه منجر به فوت نوجوان یازده ساله در پی سقوط مجسمه با حکم شهردار اراک، رئیس سازمان پارک‌ها و سیمامنظر شهری برکنار شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار