فرمانده انتظامي استان از شناسايي مخفیگاه ضارب مأمور وظيفه شناس پليس زرنديه در يكي از استان هاي همجوار خبر داد و گفت: این متهم فراري در يك عمليات منسجم توسط كارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ 06 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار"هادي رفيعي كيا" افزود: در روز نهم خرداد ماه سال جاري مأموران انتظامي شهرستان زرنديه با اقدامات اطلاعاتي خود از تردد سه دستگاه خودروي سواري قاچاق بر مطلع و با اقدام به موقع و طي عملياتي آنها را در يكي از محورهاي مواصلاتي اين شهرستان متوقف مي كنند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اينكه، يكي از قاچاقچيان بوسيله خودرو و به عمد با مأموران برخورد و از محل متواري مي شود بیان کرد: يكي از مأموران وظيفه شناس در اين حادثه از ناحيه سر به شدّت مجروح و بلافاصله پس از انجام اقدامات اوليه درماني در يكي از بيمارستان هاي زرنديه جهت ادامه درمان به بيمارستان وليعصر(عج) تهران منتقل مي شود .
سردار رفيعي كيا گفت: شناسایی و دستگیری متهم فراري بلافاصله در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و دو تیم از کارآگاهان زبده با بررسی جزئیات حادثه و گسترش چتر اطلاعاتي خود، مخفيگاه متهم را در يكي از استان هاي همجوار شناسایی و طي يك عمليات غافلگيرانه در نيمه شب گذشته و با همكاري خوب پليس لرستان دستگیر و جهت سير مراحل قانوني به اراك منتقل شد .
فرمانده انتظامي استان مركزي در پايان ضمن اشاره به وقوع حوادث رانندگی ناشي از تردد خودروهاي حامل كالاي قاچاق در محورهاي مواصلاتي تصریح کرد: پرونده متهمان برای رسیدگی به مرجع قضائي ارسال شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار