فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بی تردید نهضت امام خمینی(ره) سرآغاز تحولات عظیمی در جهان و دنیای اسلام شد و امروز راهبرد حضرت امام(ره) برای جهان اسلام یک راهبرد قطعی و تعیین کننده است.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 03 June 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی در قرارگاه تابان نیروهای مسلح استان مرکزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی یک حرکت استثنایی، هویت ساز و تاریخ ساز رقم زد افزود: مهمترین شاخصه موفقیت حضرت امام(ه) تکیه بر قدرت خداوند و پشتوانه عظیم مردمی بود.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) عالم به زمان بود و اراده حق جویی و حق طلبی را در بین ملت ها طنین انداز کرد و توجه به مردم و خصوصا مستضعفین شاخصه مهم سیره حضرت امام(ره) بود یادآورشد: خط و مکتب امام خمینی(ره) خط دلدادگی به خداو توجه به مردم و حرکت در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است که امروز باید مورد توجه قرار گیرد.
سردار کریمی تأکید کرد: روحیه خداباوری ، تحول خواهی، استکبار ستیزی، مردم باوری و عدالت خواهی مهمترین ویژگی های برجسته حضرت امام(ره) بود و مکتب امام خمینی(ره) امت ساز و تمدن ساز است و نیاز امروز بشریت مکتب امام راحل است.
وی با اشاره به اهداف راه اندازی قرارگاه تابان نیروهای مسلح بیان کرد: در راستای تکریم وابستگان نیروهای مسلح و خانواده های گرامی آنها قرارگاه تابان با حضور یگان های نظامی و انتظامی راه اندازی شده که تحول آفرینی در منزلت و معیشت اعضای وابسته مهمترین رویکرد این قرارگاه است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تکریم، افزایش رضایتمندی و رفع مشکلات وابستگان از مهمترین اهداف قرارگاه تابان است و خوشبختانه با هم افزایی و مشارکتی که در همه بخش های نیروهای مسلح وجود دارد این اهداف با قوت دنبال می شود.
وی ادامه داد: تکریم وابستگان علاوه بر اینکه می تواند برای افراد شاغل ایجاد انگیزه کند می تواند در انتقال تجربیات آنها با نسل های جدید موثر باشد و تشکیل این قرارگاه از تدابیر و هوشمندی های فرماندهی معظم کل قوا است که قطعا برکات فراوانی دارد.
سردار کریمی اضافه کرد: اجرای فرامین و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وابستگان و خصوصا خانواده های آنها از دیگر اهداف مهم تشکیل قرارگاه تابان است و اجرای برنامه های فرهنگی و جهاد تبیین از دیگر فعالیت های مهم است که در این قرارگاه هدفگذاری می شود.
وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های آینده روز خانواده و تکریم اعضای وابسته است که انتظار می رود کلیه یگان ها در سایر شهرستان های استان در این راستا برنامه های مناسبی پیش بینی و اجرا کنند و خانواده یکی از مولفه های مهم موفقیت در نیروهای مسلح است و باید در راستای توجه به نهاد خانواده اهمیت زیادی قائل بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار