نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امام خمینی(ره) به اسلام، مسیحیت و یهودیت آبرو داد، به فلسطین عزت و شرف بخشید و اخلاق معنوی را در جهان احیا کرد.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ 02 June 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اهل‌بیت(ع) بودند و ایام ارتحال امام فرصتی برای انتقال اندیشه‌های ناب ایشان به نسل جوان است.
وی یادآورشد: امام خمینی(ره) برای خداوند قیام کرد، برای خدا فریاد سرداد، برای خداوند زندان رفت و تبعید شد و خداوند کسی را که برای او قیام کند اجرش را ضایع نمی‌کند.
وی ادامه داد: اکنون پس از گذشت ۳۴ سال از رحلت امام خمینی(ره) دنیای اسلام و تمام آزادیخواهان جهان از امام راحل(ره) با افتخار یاد می‌کنند.
امام جمعه اراک گفت: انقلاب اسلامی در هیچ کجای جهان بدون نام امام خمینی(ره) قابل ذکر نیست و هرکجا سخنی از انقلاب، مقاومت و جهاد ذکر شود نام امام راحل(ره) مطرح می شود.
وی با گرامیداشت سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: امام خمینی(ره) این روز را پیش بینی کرده بودند و در مسجد اعظم یاد شهدای این روز را گرامی داشتند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: پس از امام خمینی(ره)، خبرگان رهبری پس از مشورت همه جانبه، با کفایت ترین، کاردان ترین و شجاعترین انسان را به عنوان‌ سکان دار انقلاب اسلامی انتخاب کردند.
وی ادامه داد: امروز پس از گذشته ۳۴ سال ملت ایران و خبرگان رهبری نسبت به کفایت و شجاعت همه جانبه رهبر معظم انقلاب اطمینان دارند.
امام جمعه اراک گفت: ارتباطات بین المللی، نگاه به شرق و مقابله با آمریکا و حمایت از جبهه مقاومت به برکت رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای اتفاق افتاده است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: بیداری، وحدت کلمه، اطاعت از رهبری و مقابله با صهیونیست رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده و نیاز است با تلاش در حوزه های اقتصادی زمینه پیشرفت بیش از پیش کشور فراهم شود.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: پول بیت المال دست شورای اسلامی شهرها امانت بوده و نباید در حوزه ها دیگر هزینه شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین به انتخابات محلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: مردم باید ضمن حضور گسترده در این فرآیند ملی انتخاب افراد اصلح و کاردان را در دستور کار خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار