فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در ایام ولادت با سعادت حضرت رضا(ع) طلب ، رحمت واسعه از درگاه الهی باید مورد توجه ما باشد و نعمت بزرگ امامت و ولایت یکی از ابعاد مهم رحمت واسعه الهی است و اگر به دنبال این نعمت بزرگ هستیم باید زره سختی ها و مجاهدت ها را بر تن کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ 31 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی در دیدار با جامعه پزشکی و درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی افزود: کسی که در جبهه حق علیه باطل در ابعاد مختلف مجاهدت می کند در راستای کسب رحمت واسعه الهی گام برمی دارد و شهدا در مسیر رحمت واسعه الهی قرار گرفتند و امروز الگوی واقعی جامعه شهدا هستند که هفت گام معرفت، هجرت، همت، استقامت، سرعت و سبقت را به خوبی طی کردند.
وی ادامه داد: معرفت داشتن به تکالیف الهی از وظایف مهم هر انسان است و باید با عمل صالح در این مسیر گام برداریم و امروز بهترین عمل صالح خدمت صادقانه به مردم است و البته باید شرط تقوای در عمل و اخلاص در نیت در این عمل صالح باشد.
سردار کریمی با اشاره به اینکه شهدا عمل صالح را به خوبی تشخیص دادند و در این مسیر شتابنده گام برداشتند، گفت: شهدا تمام وجودشان ذوب در ولایت و خدمت به اسلام و مردم بود که نمونه آن شهید حاج قاسم سلیمانی است که عمری دنبال شهادت رفت و در نهایت در مسیر شهادت جاودانه شد.
وی با اشاره به گرامیداشت ایام الله فتح خرمشهر بیان کرد: عملیات بیت المقدس و پیروزی ملت ایران تنها یک عملیات نیست بلکه درس بزرگ زندگی و عاشقی رزمندگان در مکتب الهی است و این عملیات از جهات و ابعاد مختلف قابل بررسی است و امروز نیاز است امروز پیام ها و مولفه های موفقیت در این عملیات باید به خوبی تبیین شود.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: سراسر انقلاب اسلامی و حماسه های هویت ساز همچون دفاع مقدس عنایات الهی و توجهات خاصه خداوند موج می‌زند ولی در دفاع مقدس به جهت اینکه ملت ایران مخلصانه به میدان آمد و به قدرت خداوند اعتماد کرد عنایات ویژه ای به مردم عطا شد که نمونه آن عملیات بیت المقدس است.
وی ادامه داد: دشمنان برای جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی هر راهبردی را علیه ملت به کارگیری کردند اما با هدایت های امامین انقلاب و حضور بصیرانه ملت ایران امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و دشمن در همه راهبردها با شکست جدی مواجه شده و حتی در بسیاری از ابعاد جنگ ترکیبی ناموفق بوده است.
سردار کریمی با بیان اینکه دشمن امروز در فضای مجازی، جنگ شناختی و فریب ذهن ها احساس قدرت می کند که باید هوشمندانه عمل کرد،گفت: توجه به تولید محتوا، جهاد تبیین، سواد رسانه و تقویت ظرفیت ها و داشته های داخلی می تواند توطئه های دشمنان در جنگ شناختی را خنثی کند.
وی افزود: جبهه مقاومت به تاسی از حماسه های بزرگ انقلاب به رشد و بالندگی رسیده و افتخار آفرینی می کند و حقیقت امروز دشمن شکست همه جانبه، افول و خرد شدن استخوان های جبهه استکبار و حامیان آنها است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی حقیقت ها را وارونه نشان می دهد و به دنبال غفلت از شکست های خود در طول ۴۴ سال است، افزود: همچنین مشکلات را بزرگنمایی می کند و جهاد تبیین فریضه مهم، فوری و راهکار اساسی است.
وی تأکید کرد: ایران اسلامی در گام دوم انقلاب در اوج اقتدار ، خودکفایی و توانمند شدن در همه ابعاد است و جوانان باید از این اقتدار و دستاوردهای عظیم به خوبی آگاه شوند.
سردار کریمی با بیان اینکه حقیقت امروز ایران اسلامی اقتدار و حرکت به سمت پیشرفت است، گفت: باید مقتدر بمانیم و ایران قوی با اتحاد، وحدت همه جانبه و پیروی از ولایت محقق می شود.
وی افزود: دشمن در انزوای سیاسی جمهوری اسلامی با شکست جدی مواجه شد و همه نقشه های آنها برملا شد و امروز نظم نوین جهانی در حال تغییر به نفع ایران اسلامی و انقلابی است و قطعا در حال تغییر در جهت تضعیف دشمنان انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امید آفرینی مهمترین وظیفه امروز جامعه نخبگانی و خصوصا پزشکان است و خوشبختانه جامعه پزشکی استان در خدمت به مردم همواره پیشگام بوده و در طول بیماری کرونا افتخارات زیادی به ماندگار گذاشته است.
وی خاطر نشان کرد: اجرای موفق طرح شهید رهنمون در استان توسط جامعه پزشکی از دیگر افتخارات آنها است و بنده به سهم خود از زحمات و مجاهدت های همه پزشکان قدردانی می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار