جانشين فرماندهي انتظامي استان از كشف ۴۸ كيلو گرم ترياك از يكدستگاه كاميون حامل تره بار در يك عمليات مشترك با پليس لرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ 31 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ احمد رضا چگني افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مركزي در راستای تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادير قابل توجهي مواد مخدر به يكي از شهرستان هاي استان لرستان مطلع شدند.
وی یادآورشد: مأموران با انجام تحقیقات و رصد عناصر اصلی باند مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را در پوشش تره بار بوسیله یک دستگاه کامیون منتقل کنند.
سرهنگ چگني تصریح کرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با تشکیل چند تیم عملیاتی و با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اليگودرز نسبت به پایش و کنترل محورهای مواصلاتی اقدام و موفق شدند خودرو مذکور را در محور "اصفهان به سمت الیگودرز" متوقف و در بازرسی به عمل آمده مقدار ۴۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را در زير بار گوجه کشف کنند.
این مقام انتظامی استان عنوان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي اظهار داشت: برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد و از شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پليس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار