نماینده صلیب سرخ جهانی در ایران گفت: اثار سوء تغییرات اقلیمی در دستور کار صلیب سرخ جهانی است.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 30 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،عطا دوران در حاشیه بازدید از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین، با اشاره به اینکه خانه‌های هلال برای ما جذاب است، گفت: خانه‌های هلال در خط مقدم پاسخگویی و اطلاع رسانی و تاب آوری جامعه هستند.
نماینده صلیب سرخ جهانی در ایران گفت: ۱۵ میلیون یورو منابع مالی در ۲ سال گذشته برای جمعیت هلال احمر ایران جذب شد.
وی یادآورشد: دفتر صلیب سرخ جهانی از زمانی بازگشایی در ایران در ۱۳ طرح جمعیت هلال احمر مشارک داشته و توانسته منابع مالی چشمگیری جذب کند.
وی ادامه داد: ۱۹۲ کشور عضو فدراسیون بین المللی هلال احمر هستند و ایران از نظر چالاکی، داوطلبان، بهداشت و سلامت، توانبخشی و خوشنامی جزو پنج کشور برتر دنیا است.
دوران یادآور شد: دفتر نمایندگی صلیب سرخ جهانی همزمان با شیوع کووید ۱۹ در ایران بازگشایی شد و در زمینه‌های مختلف بهداشتی ، توانبخشی و آمادگی برای مقابله با این بیماری هلال احمر را حمایت کرده است.
دوران با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان بیان کرد: در ۹ ماه گذشته که کانال‌های بانکی مسدود بودند و منابع نمی‌توانست وارد ایران شود تلاش کردیم پلی برای ارتباط کشور با سازمان های بشردوستانه باشیم.
نماینده صلیب سرخ جهانی در ایران افزود: برای خرید اقلام مورد نیاز ایران، معرفی این کشور در دنیا، کاهش اثر تحریم ها بر افراد آسیب دیده و ارائه خدمات بشردوستانه فارغ از مسائل سیاسی نقش واسطه را داشتیم.
دوران تاکید کرد: مردم ایران قدرتمند، قوی و مقاوم هستند و نگاه بشردوستانه به دنیا دارند.
وی گفت: مذاکرات برای خرید آمبولانس و تحویل به ایران در حال انجام است.
نماینده صلیب سرخ جهانی در ایران هدف از سفربه استان مرکزی را آشنایی با خدمات هلال احمر و راهکارهای افزایش کیفیت و پایداری خدمات عنوان کرد.
نماینده صلیب سرخ جهانی در ایران در سفر یک روزه به شهرستان خمین از بیت تاریخی امام خمینی(ره)، نمایشگاه توانمندی‌های جمعیت هلال احمر و یکی از خانه‌های هلال این شهرستان بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار