فرمانده انتظامي استان مرکزی گفت: ترویج الگوهای اسلامی در پوشش زنان جامعه در راستای تقویت بنیه اعتقادی و دینی برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب امری ضروری است.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶ 29 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"هادي رفيعي كيا" در حاشیه اولين همايش تجليل از طلايه داران عفاف و حجاب با اشاره به ابلاغيه هاي قوه قضائيه، وزارت كشور و دستورالعمل مأموريت فراجا در مواجهه با كشف حجاب به تشريح اقدامات پليس استان در اين حوزه پرداخت و افزود: اجراي طرح ناظر در راستاي برخورد با كشف حجاب در خودرو، اماكن عمومي، معابر و فضاهاي عمومي و فضاي مجازي در دستور كار پليس است و برابر قانون با هرگونه هنجار شكني در جامعه برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي با تأكيد بر استفاده از خرد جمعي و جامعه نخبگان و مطالبه گري از دستگاه هاي مرتبط و مسئول سازی در زمينه عفاف و حجاب گفت: رعايت ۴ اصل هوشمندي در فرايندها، اثر بخشي اقدامات، همكاري و تعامل و ابتكار و خلاقيت در اجراي تدابير حوزه عفاف و حجاب بايد در دستور كار همگان باشد و کلیه دستگاه ها و ارگان ها بايد برابر قانون و شرح وظايف محوله در راستای ترويج فرهنگ غني عفاف و حجاب تلاش كنند.
اين مقام ارشد انتظامي از بانوان حاضر در همايش كه در حفظ و صیانت از دستور قرآنی و قانون الهی و پیروی از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) كوشا بوده اند، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار