رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه از برگزاری جشنواره گل انار و ماهیگیری در مجتمع گردشگری سورکان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹ 29 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی ،رضا ایاز گفت: بازدید از باغ انار، حضور ۱۲ غرفه از آثار هنرمندان صنایع دستی، مسابقه ماهیگیری، تجلیل از فعالین حوزه مرمت بناهای تاریخی و فرهنگی و اجرای موسیقی زنده از جمله برنامه‌های این جشنواره بود که با همکاری مدیریت مجتمع گردشگری سورکان برگزار شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساوه افزود: در این جشنواره تعداد ۱۲ غرفه صنایع‌دستی، چوبی، محصولات دست‌ساز و خانگی نیز حضور داشتند و جشنواره ماهیگیری با حضور بیش از ۱۵ شرکت‌کننده برگزار شد که پس از داوری ۳ نفر از برگزیدگان مسابقه تقدیر شدند.
ایاز گفت: این جشنواره در باغ اناری که در مجتمع گردشگری سورکان اختصاص یافته و به دلیل قرار داشتن در فصل گل‌دهی انار، جلوه زیبایی برای استفاده طبیعت دوستان فراهم کرده است برگزار شد.
او رونق بخش گردشگری کشاورزی و بخش صنایع‌دستی و هنری و ترویج فرهنگ استفاده از آبزیان به عنوان منبع غذایی ضروری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار