رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خنداب گفت: برای راه‌اندازی و تکمیل موزه مردم‌شناسی، اشیای تاریخی و فرهنگی این شهرستان جمع‌آوری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ 28 May 2023

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، احمد میرزایی افزود: برای راه‌اندازی و تکمیل این موزه از اقشار مختلف مردم این شهرستان در خواست می شود چنانچه آثار و یا اشای تاریخی و قدیمی در اختیار دارند، آن را اهدا کنند تا به اسم خود فرد اهداکننده به نمایش گذاشته شود.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب افزود: هر نوع شی یا اثر تاریخی اعم از کتاب‌های خطی قدیمی، وسایل دوخت و دوز، لوازم آشپزخانه و فرآوری لبنیات، ادوات کار کشاورزی، شکار و وسایل پزشکی قابلیت اهدا به این موزه را داراست.
میرزایی اضافه کرد: موزه مردم‌ شناسی خنداب در محل حمام مصطفوی که متعلق به دوره قاجار است پس از تکمیل وسایل و اشیای تاریخی راه‌اندازی می‌شود.
رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب افزود: حمام مصطفوی با شماره ۲۵۰۲۸ در تاریخ ۸۷/۱۲/۱۸ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و در سال ۹۲ با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به طور کامل مرمت و بازسازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار