فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: ۳۶ تن و۴۰۰کیلو رب گوجه فرنگي فاسد از یک انبار تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ 28 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"هادی افراسیابی" افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر تولید و بسته بندی رب گوجه فاسد در يك انبار تولیدی در شهرک صنعتی خمین، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگي به عمل آمده با نمایندگان سازمان غذا و دارو و اداره تعزیرات و طي یک رصد اطلاعاتي و کارشناسی، سرانجام اين انبار در شهرک صنعتی خمین شناسایی شد.
وی خاطر نشان كرد: مأموران انتظامی شهرستان خمین، با هماهنگی مقام قضائی، در قالب یک تیم عملیاتی و با همراهي كارشناسان سازمان غذا و دارو به این انباراعزام و در بازرسی از آن ۳۶ تن و۴۰۰ کیلو رب گوجه فاسد در قالب ۵۷ گالن ۲۰۰ كيلويي و ۲۵ تن رب در قوطي و شيشه يك كيلويي آماده توزيع كشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به تعیین ارزش ۹ میلیاردی رب گوجه های فاسد کشف شده در این انبار افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با احتکار اقلام خوراکی و بهداشتی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار