فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بسیج دانشجویی یکی از ارزنده ترین یادگارهای حضرت امام(ره) است و امروز در شرایط جنگ ترکیبی دشمنان، دانشجویان بسیجی به عنوان موتور محرک کشور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ 25 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردارمحسن کریمی در جمع مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی افزود:بسیج تفکری دینی، اسلامی و انقلابی و تنها تشکیلاتی است که متعلق به انقلاب و مردم و شاکله آن با جهاد، ایثارگری، شجاعت و غیرت بنا شده و بسیج در افقی پهناور به سمت قله های بلند حرکت می کند.
وی اظهار داشت: بسیج تفکری دینی، اسلامی و انقلابی و تنها تشکیلاتی است که متعلق به انقلاب و مردم و شاکله آن با جهاد، ایثارگری، شجاعت و غیرت بنا شده و بسیج در افقی پهناور به سمت قله های بلند حرکت می کند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در طول انقلاب اسلامی بسیج در همه میدان ها نقش آفرینی فعالانه داشته و علاوه بر اینکه الگوهای موفق ارائه کرده توانسته کارآمدی این تفکر نجات بخش را به رخ بکشاند.
وی با بیان اینکه بسیج فرمول گذر انقلاب از سختی ها و نمایانگر تمام ارزش های انقلابی است افزود: امروز دانشجویان بسیجی علاوه بر اینکه بیرق جهاد علمی و فرهنگی در دانشگاه را در دست دارند در میدان های تبیین و امیدآفرینی گام برمی دارند بنابراین جهاد علمی، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی رسالت مهم دانشجویان بسیجی است.
وی کادر سازی برای انقلاب اسلامی را از دیگر رسالت های بسیج دانشجویی خواند و افزود: بسیج دانشجویی با توانمند سازی و عمق بخشی به فعالیت های دانشگاهی در این راستا گام بردارد و ترویج فرهنگ بسیجی و تبیین کارآمدی آن در محیط های دانشگاهی مورد توجه باشد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: به برکت تفکر بسیج و وجود جوانانی غیرتمند و انقلابی در کشور ملت ایران در عرصه های مختلف توانسته قله های بلند پیشرفت را طی کند و از قدرت های پوشالی هراسی نداشته باشد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عملیات بیت المقدس بیان کرد: فرا رسیدن یوم الله سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یکی از حماسه های هویت ساز، نماد غیرت و حمیّت ملی در تاریخ انقلاب همواره می درخشد.
سردار کریمی افزود: فتح خرمشهر فراتر از یک پیروزی بلکه به عنوان یک معجزه الهی بود و سوم خرداد سالروز سند اراده ها و همت های بلند ملت ایران و درخشش روحیه جهاد و شهادت طلبی است.
وی خاطر نشان کرد: خرمشهرهای پیش رو را باید فتح کرد و دانشجویان نقش مهمی در این میدان دارند و قطعا فتح خرمشهرهای پیش رو با نگاه به داشته ها و ظرفیت های داخلی و داشتن جوانانی با انگیزه و فعال محقق خواهد شد و قطعا در پرتو جریان آزادسازی خرمشهر می توان آزادی خرمشهرهای جدید و سرنوشت ساز دیگری رقم زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار