فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: دیروز دشمن به دنبال به دست آوردن خاک کشور بود و امروز درصدد ضربه زدن به عقاید و فطرت جوانان است.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ 25 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، سردار هادی رفیعی کیا در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح افزود: نیروی انتظامی کشور در اردیبهشت ماه امسال در هر ۵۱ ساعت یک شهید تقدیم انقلاب کرده است و در راستای پاسداری از امنیت این مرز و بوم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و تا پای جان ایستاده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره هفت هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی و ۲۱۷ شهید انتظامی استان گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، حامیان صدام جنایتکار اعلام کردند که تا ۴۸ ساعت دیگر در تهران مصاحبه می‌کنند اما با غیرت جوانان این مرز و بوم و رشادت شهدای عزیزی همچون صیاد شیرازی، جهان آرا و باکری‌ها، اجازه یاوه‌گویی‌ به دشمنان داده نشد.
سردارهادی رفیعی‌کیا خاطر نشان کرد: اگر دشمنان در زمان جنگ تحمیلی خرمشهر ما را خونین شهر کردند اما با غیرت رزمندگان و با مجاهدت حماسه سازان دوباره خونین شهر، خرمشهر شد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خرمشهر ها در پیش است، بیان کرد: دشمن سال گذشته قصد داشت با جنگ ترکیبی قلوب جوانان ما را که خرمشهر بود، خونین کند اما با هوشیاری مردم و نیروهای انتظامی و نظامی، این توطئه خنثی شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: امروز نيز همان حماسه سازان و پيروان ولايت در كنار ملّت و فرزندان اين مرز و بوم با هوشياري تمام توطئه هاي دشمنان نظام و انقلاب را رصد نموده و در سايه وحدت و يكدلي د‍‍‍‍‍‍‍‍ژي استوار در برابر زورگويان بنا نموده‌اند تا همچون گذشته حريم مقدس جمهوري اسلامي ايران و دستاوردهاي گرانبهاي آن از چشمان ناپاك نامحرمان مصون بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار